Gå til innhold

Er det noen desemberdamer her?


pæreblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her, tror jeg;) veldig nytt og veldig skummelt dette med å plutselig være gravid, tror nok ikke det har gått helt opp for meg enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og. Men skriver ikke mye. Er redd for å miste og måtte melde meg ut igjen.

Men er 8 uker i morra, så det er nesten så jeg tør å tro at dette kan gå :-)

4. prøverørsforsøk, så vi har jobbet en stund for dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at det er noen her også :) Jeg mistet i MA rett før jul, så også en smule nervøs. Føler meg nok ikke klar for facebook før ting er litt mer sikkert tror jeg. Jeg er også redd for å måtte melde meg ut igjen elibjo, men satser og tror på at det går bra denne gangen! :) Gratulerer alle sammen! Dette er min første, hvordan er det med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vår første også:) jeg klarer liksom ikke å tro på at jeg faktisk er gravid, til tross for (alt for) mange tester. Ser ikke for meg at jeg faktisk skal bli mamma, tror ikke det kommer til å gå opp for meg/oss før vi sitter der med en nyfødt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde SA i februar. Og i dag fikk jeg så utrolig kraftige stikninger i livmoren... Er så redd for en ny SA! 

Er også vår første, og er ikke kjent med hvordan symptomer man har tidlig i graviditeten. Ved forrige SA hadde jeg nesten ikke smerter, kun litt med en liten blødning. Nå i kveld har stikningene tatt helt av... :sukk:  Kjenner det både når jeg ligger, sitter og beveger meg. Er faktisk bedre å bevege seg enn å sitte stille. Håper det kun er luft og ikke noe annet.

 

Noen som har noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her :) 6+2 i dag, termin 18.12 . Har en gutt på 1 år. Veldig spent =) tok 3 år å få første, motsatt skift osv. Og sluttet på p-piller etter 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde SA i februar. Og i dag fikk jeg så utrolig kraftige stikninger i livmoren... Er så redd for en ny SA! 

 

Er også vår første, og er ikke kjent med hvordan symptomer man har tidlig i graviditeten. Ved forrige SA hadde jeg nesten ikke smerter, kun litt med en liten blødning. Nå i kveld har stikningene tatt helt av... :sukk:  Kjenner det både når jeg ligger, sitter og beveger meg. Er faktisk bedre å bevege seg enn å sitte stille. Håper det kun er luft og ikke noe annet.

 

Noen som har noen symptomer? 

 

Skjønner godt du er redd, men sjangsen for at det skjer to ganger rett etter hverandre er iallfall liten så krysser fingrene for at du ikke er så uheldig. <3 Forrige gang hadde jeg masse stikninger og murringer de første ukene, var skikkelig vondt et par ganger, men tror bare det var livmora som vokste. Har ikke hatt noe særlig murringer denne gangen foreløpig, men er jo fortsatt veldig tidlig (6+1 idag). Ellers er jeg ofte uvel på kvelden og sovner 1 times tid hver dag etter jobb... :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på en liten terminliste og jeg ;)

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også vår første i desember, satt på første IVF-forsøk. Vi hadde prøvd 5 vanlige insiminasjoner i København før IVF.

Gleder oss masse! Klarer nesten ikke vente på å finne ut hva det blir. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1

2

3

4

5 A+S

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18

19

20

21

22

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1

2

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18

19

20

21

22

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig at vi blir fler 😊 hvordan er formen deres jenter? Jeg er iallfall fryktelig sliten og trøtt om dagen, og innimellom uggen på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ett eneste symptom. Så er mer sliten over å tenke på at jeg ikke har det, og bekymre meg. Skulle heller vært litt kvalm, men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 jeg har termin 28/12. Håper jeg blir værende her. Hadde SA i januar, så jeg tør ikke helt å glede meg enda. Er ganske trøtt og har veldig vonde pupper ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg venter da nr to. Mitt andre desemberbarn :) Førstemann er født desember 13 :) Håper vi blir flere her inne, jeg valgte å melde meg ut av facebook gruppene. Føler det er lettere å skrive her inne om hva man tenker osv :) Håper å følge dere i en kjempe spennende tid :)

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18

19

20

21

22

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen symptomer, litt ømme pupper, men ellers ingenting. Synes nesten det er litt skummelt, tenker at jeg umulig kan være gravid uten å merke mer til det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner litt murringer (gjerne på morgningen), utenom det har jeg ingen andre symptomer. Muligens litt mer trøtt enn normalt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg også, Faceboook tørr jeg ikke.

Er 9+1 i dag... Er akk blitt 31 år, har ei datter fra før på 1 år, men dette er mitt første første svangerskap med hjelp av inseminasjon.

Jeg har vært suuper kvalm siden 14 dpo.. sliti med halsbrann også, men den har jeg fått bort med kullsyre..

Hjelper enn del å drikke ingefær brus mtp kvalmen da.

Noen flere som sliter med kvalme?

 

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18

19

20

21

22

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Endret av HK2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, førstegangsgravid og alt føles nytt og spennende (og skummelt!) Termin 22 desember! Svimmel og sliten men ellers ikke så mange symptomer!

 

1

2 Eva1985

3

4

5 A+S

6

7 Elibjo

8

9

10 HK2014

11

12

13

14

15

16

17 Pæreblomst

18

19

20

21

22 Borgie

23

24

25 BlåRose

26

27

28

29 Elsk0

30

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...