Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #26 Skrevet 23. april 2015 1 skyr 3 Rugsprø med leverpostei 1 banan 4 knekkebrød med ost og skinke 1/2 boks lett Lurer på hvor mange kalorier det ble? Anonymous poster hash: 21457...313
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #27 Skrevet 23. april 2015 Lettis skulle det stå Anonymous poster hash: 21457...313
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #28 Skrevet 23. april 2015 frokost: 1 skål havregryn med melk og noen valnøtter snack: 1 appelsin lunsj: kikertsalat med eple og avokado snack: 3 skiver gulost middag: røde linser med løk, gulrøtter og tomat i creme fraiche Anonymous poster hash: 78fbb...423
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #29 Skrevet 23. april 2015 I går for meg da. Jeg spiste. 2 knekkebrød med brunost til frokost. 1 banan til lunsj. Laksepakke til middag. 50g skittels på ettermiddagen 2 knekkebrød med brunost til kveld. Jeg drakk ingen kalorier i går. Føler at dette ble mye når jeg leser hva dere andre spiser. Dietten din hi er jo hårreisende. Håper dette var unntaket og ikke normen... Anonymous poster hash: 3ef92...bd5 Å kalle det en "diett" er nok å ta litt hardt i😆 I dag har jeg spist litt musli, 2 knekkebrød og to skiver med egg. Jeg løp 7 km før frokost.. Å spise drittmat en dag har ikke noe å si for meg. Jeg er 167 og veier 52- 53 kg. Nedre grense på BMI, altså. Jeg løper myyyye og kan dermed spise så mye jeg vil. I dag er jeg halvsyk, derfor lite mat. Hi Anonymous poster hash: 341be...4a8
Gjest Gul stjerne Skrevet 24. april 2015 #30 Skrevet 24. april 2015 Frokost: litt smågodt.Lunsj: en kanelsnurr.Middag: 1stk pølse med brød.Kvelds: litt potetgull med salt. En øl.Anonymous poster hash: 341be...4a8 Hm Spiste to rugsprø med ekstra lett gulost + noen skiver paprika og agurk til frokost. 60 gr kyllingfilet, 55 gr isberg og 25 gram paprika (ja, veide lunsjen)Litt gryterett, men ikke store porsjonen, og to rugsprø med en skive ost på hver før middagen. Og nå, en halv snickers etter jogging!!! + masse kaffe idag. Fortsatt sulten.... Anonymous poster hash: 9f91f...fc8 Ja, også en skyr Har jo egentlig spist mye idag, når jeg skriver det ned. Anonymous poster hash: 9f91f...fc8 Nei, det har du ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #31 Skrevet 24. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳 Anonymous poster hash: b2c58...5fc Da skal du få høre hva jeg spiste igår:To islatte En halv pose chips Syv skiver Seks pizzastykker fra Peppes Oreokake til dessert Tortellini 200 g kindersjokolade Ferdiggrøt fra Toro. Og ja, jeg er på steroider og får en enorm ulvehunger. Helt jævlig. Anonymous poster hash: 55d42...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #32 Skrevet 24. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳 Anonymous poster hash: b2c58...5fc Da skal du få høre hva jeg spiste igår:To islatte En halv pose chips Syv skiver Seks pizzastykker fra Peppes Oreokake til dessert Tortellini 200 g kindersjokolade Ferdiggrøt fra Toro. Og ja, jeg er på steroider og får en enorm ulvehunger. Helt jævlig. Anonymous poster hash: 55d42...7dd Huff, det var ille, ja! Jeg ville nok spist litt sunnere når du har sånn hunger! Du kommer til å gå opp 1000 kg. Steroider står man jo gjerne på ei stund og ikke brå-slutter med.. Du får spise som bolerne: tunfisk og kylling og torsk.. God bedring, forresten!! Anonymous poster hash: 341be...4a8
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #33 Skrevet 24. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳 Anonymous poster hash: b2c58...5fc Da skal du få høre hva jeg spiste igår:To islatte En halv pose chips Syv skiver Seks pizzastykker fra Peppes Oreokake til dessert Tortellini 200 g kindersjokolade Ferdiggrøt fra Toro. Og ja, jeg er på steroider og får en enorm ulvehunger. Helt jævlig. Anonymous poster hash: 55d42...7dd Huff, det var ille, ja! Jeg ville nok spist litt sunnere når du har sånn hunger! Du kommer til å gå opp 1000 kg. Steroider står man jo gjerne på ei stund og ikke brå-slutter med..Du får spise som bolerne: tunfisk og kylling og torsk.. God bedring, forresten!! Anonymous poster hash: 341be...4a8 To ukers kur. Snart over. Har ikke lagt på meg mer enn ett kg. Får sånn energi at jeg ikke sover. Fyker rundt. Anonymous poster hash: 55d42...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #34 Skrevet 24. april 2015 Frokost: En kaffe mocca Lunsj: En neve med potetgull Middag: 2 lakse filet med saus og poteter Og nå spiste jeg en halv plate med stratos m nøtter 😫 Anonymous poster hash: 262e2...72e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #35 Skrevet 24. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 -Bare drittmat, altså....... Anonymous poster hash: 7bf6c...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå