Gå til innhold

I dag har jeg spist


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokost: litt smågodt.

Lunsj: en kanelsnurr.

Middag: 1stk pølse med brød.

Kvelds: litt potetgull med salt. En øl.

 

 

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: vann og folat

Lunsj: kjeks, nuddel og mer kjeks..

Middag ble til kveldsmat: brød med masse pålegg, egg, salat etc.

 

Nå: chips i senga.

 

Pleier virkelig ikke å spise så dårlig!

Men i dag har tiden bare flydd!

Skrevet

Frokost: litt smågodt.

Lunsj: en kanelsnurr.

Middag: 1stk pølse med brød.

Kvelds: litt potetgull med salt. En øl.

 

 

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳

 

Anonymous poster hash: b2c58...5fc

Skrevet

I dag har jeg spist:

 

1 melonyoghurt

1 eple

1 omelett m/skinke og paprika

1 kopp kaffe

1 cola zero boks

 

Anonymous poster hash: 654c6...1fd

Skrevet

Frokost: litt smågodt.

Lunsj: en kanelsnurr.

Middag: 1stk pølse med brød.

Kvelds: litt potetgull med salt. En øl.

 

 

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

 

Hm :)

 

Spiste to rugsprø med ekstra lett gulost + noen skiver paprika og agurk til frokost. 

60 gr kyllingfilet, 55 gr isberg og 25 gram paprika (ja, veide lunsjen)

Litt gryterett, men ikke store porsjonen, og to rugsprø med en skive ost på hver før middagen. 

Og nå, en halv snickers etter jogging!!! + masse kaffe idag. Fortsatt sulten.... 

 

Anonymous poster hash: 9f91f...fc8

Skrevet

 

Frokost: litt smågodt.

Lunsj: en kanelsnurr.

Middag: 1stk pølse med brød.

Kvelds: litt potetgull med salt. En øl.

 

 

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

 

Hm :)

 

Spiste to rugsprø med ekstra lett gulost + noen skiver paprika og agurk til frokost. 

60 gr kyllingfilet, 55 gr isberg og 25 gram paprika (ja, veide lunsjen)

Litt gryterett, men ikke store porsjonen, og to rugsprø med en skive ost på hver før middagen. 

Og nå, en halv snickers etter jogging!!! + masse kaffe idag. Fortsatt sulten.... 

 

Anonymous poster hash: 9f91f...fc8

 

 

Ja, også en skyr :) Har jo egentlig spist mye idag, når jeg skriver det ned. 

 

Anonymous poster hash: 9f91f...fc8

Skrevet

 

Frokost: litt smågodt.

Lunsj: en kanelsnurr.

Middag: 1stk pølse med brød.

Kvelds: litt potetgull med salt. En øl.

 

 

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳

 

Anonymous poster hash: b2c58...5fc

Ja, gjett! Usj! Men men, har ikke klart å spise på mange dager, så det er bedre enn ingen ting! Jeg trener det av meg i morgen.

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Skrevet

Stor skål med havregrøt, en skive, halv bolle, en atkins bar, MASSE middag (Shepherd pie), litt mer middag og 2 skiver.

 

Har en "spisedag" i dag, og kunne spist mye mer. Og jeg som liksom slanker meg...

Skrevet

Ostebriks til frokost, knekkebrød til lunsj og pizza til middag. Tenker sjelden over hva og hvor mye jeg spiser.

Skrevet

En gresk youghurt med funlight

En avocado og birkebeinerskinke

Sommerkoteletter med squash som tilbehør

Noen mandler

Vann til drikke

Skrevet

Frokost: 4 skiver havrebrød med olivenolje, ost og serranoskinke + et glass appelsinjuice

Middag: spaghetti bolognese

Ettermiddagsmat: ei stor skål vannmelon

Kvelds: liten baguett med tunfisk, majones og tomat og et stort glass hjemmelagde juice av appelsin, vannmelon, eple og banan

Og jeg som ønsker å gå ned i vekt...!!!

 

Anonymous poster hash: 2fd39...a55

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Skrevet (endret)

Frokost: en kopp te, 2 knekkebrød med ost og kaviar.

 

Lunsj: samme som frokost.

 

Før middag: 2 glass fun light og en hånd lakris (sprekk nr 1).

 

Middag: stor porsjon med svinekjøttkarry

 

Kvelds: 1 boks cola og ca 150 g yoghurt is (sprekk nr 2)

 

Jeg har særdeles liten selvdisiplin nå for tiden. Må skjerpe meg.

Endret av geitemarken
Skrevet

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Dæven! Jeg er imponert!!

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

 

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Dæven! Jeg er imponert!!

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Haha, hvordan da? :P

Skrevet

Frokost, kaffe med fløte og egg

Lunsj, chiagrøt med bringebær og nøtter

Middag ble det ikke men det ble kveldsmat.

Salat av skinke,rødløk,egg,ost,selleri,paprika,majones og creme fr. Med småtomater og osteboller ved sida.

Lavkarbomat.

Drikke i dag er vann og kaffe.

Jeg har gått ned 17 kilo siden januar.

Skrevet

 

 

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Dæven! Jeg er imponert!!

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Haha, hvordan da? :P

Du knuste min kanelsnurr og pølse med brød med god margin😁

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Skrevet

Frokost: En yoghurt med müsli

Lunsj: Potetgull og sjokolader

Middag: Et glass juice

Kvelds: Et bløtkakestykke, to sjokoladekjeks, en pikekyss og en håndfull druer.

 

Kunne virkelig gjort det godt i en konkurranse om det dårligste kostholdet i dag gitt... blæh



Anonymous poster hash: 269c3...4f9
Skrevet

To skåler med havregryn og melk +en håndfull valnøtter

Kaffe og to biter med 86% mørk sjokolade

To epler

To egg

Middag: Scampi med tomat, oliven og løk i litt creme fraiche med fullkornspasta. 

 



Anonymous poster hash: 78fbb...423
Skrevet

I går for meg da.

Jeg spiste.

2 knekkebrød med brunost til frokost.

1 banan til lunsj.

Laksepakke til middag.

50g skittels på ettermiddagen

2 knekkebrød med brunost til kveld.

Jeg drakk ingen kalorier i går.

 

Føler at dette ble mye når jeg leser hva dere andre spiser.

 

Dietten din hi er jo hårreisende. Håper dette var unntaket og ikke normen...

 

Anonymous poster hash: 3ef92...bd5

Skrevet

I går spiste jeg:

Frokost: to knekkebrød, to glass zero-saft, to kopper te og en kopp kaffe

Lunsj: to knekkebrød, to egg med kaviar, en håndfull valnøtter, en banan, to kopper kaffe

Middag: to glass zero-saft, 1 1/2 tacolefse.

Kvelds: to kopper te

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

 

 

 

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Dæven! Jeg er imponert!!

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Haha, hvordan da? :P
Du knuste min kanelsnurr og pølse med brød med god margin😁

 

Anonymous poster hash: 341be...4a8

Haha, ja ;) Spiser hele dagen og det trenger ikke være sunt! Veier 54kg på 176 cm så jeg prøver å legge på meg, innsiden min ser sikkert helt forferdelig ut, men det får så være :P

Skrevet

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Er du 190 cm og veier 100 kg? Hvordan er det mulig å spise så mye? (Og så dårlig)

 

Anonymous poster hash: e8830...c9a

Skrevet

Frokost; to gulerøtter og litt nøtteblanding (u/ salt) med rosiner

Lunsj; en (stor) bolle frokostblanding (mikser diverse bla linfrø, gresskarkjerner, all bran flakes, tørket frukt og havre fras) med cultura naturell

middag / kvelds; to Wasa solruta sesam knekkebrød med en pk skinke (stekt i rapsolje med oregano og basilikum) norvegia, tomat og agurk + en kirsebærskyr.

 

Drikker mye vann og grønn te i tillegg.



Anonymous poster hash: e49ac...77c
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

 

Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy.

 

Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke

 

Middag: en hel grandis

 

Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk

 

Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..

Er du 190 cm og veier 100 kg? Hvordan er det mulig å spise så mye? (Og så dårlig)

 

Anonymous poster hash: e8830...c9a

Les svaret rett over deg ;) (54kg på 176cm)

Jeg har alltid spist myyye, heldigvis er ikke hver dag så usunn, da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...