Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8
Oktavia Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Frokost: vann og folat Lunsj: kjeks, nuddel og mer kjeks.. Middag ble til kveldsmat: brød med masse pålegg, egg, salat etc. Nå: chips i senga. Pleier virkelig ikke å spise så dårlig! Men i dag har tiden bare flydd!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳 Anonymous poster hash: b2c58...5fc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 I dag har jeg spist: 1 melonyoghurt 1 eple 1 omelett m/skinke og paprika 1 kopp kaffe 1 cola zero boks Anonymous poster hash: 654c6...1fd
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Hm Spiste to rugsprø med ekstra lett gulost + noen skiver paprika og agurk til frokost. 60 gr kyllingfilet, 55 gr isberg og 25 gram paprika (ja, veide lunsjen) Litt gryterett, men ikke store porsjonen, og to rugsprø med en skive ost på hver før middagen. Og nå, en halv snickers etter jogging!!! + masse kaffe idag. Fortsatt sulten.... Anonymous poster hash: 9f91f...fc8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Hm Spiste to rugsprø med ekstra lett gulost + noen skiver paprika og agurk til frokost. 60 gr kyllingfilet, 55 gr isberg og 25 gram paprika (ja, veide lunsjen) Litt gryterett, men ikke store porsjonen, og to rugsprø med en skive ost på hver før middagen. Og nå, en halv snickers etter jogging!!! + masse kaffe idag. Fortsatt sulten.... Anonymous poster hash: 9f91f...fc8 Ja, også en skyr Har jo egentlig spist mye idag, når jeg skriver det ned. Anonymous poster hash: 9f91f...fc8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 Frokost: litt smågodt. Lunsj: en kanelsnurr. Middag: 1stk pølse med brød. Kvelds: litt potetgull med salt. En øl. Anonymous poster hash: 341be...4a8 Oi, så dårlig har jeg aldri spist i hele mitt liv😂 Må jo føle deg drit dårlig etter å ha spist usunt hele dagen 😳 Anonymous poster hash: b2c58...5fc Ja, gjett! Usj! Men men, har ikke klart å spise på mange dager, så det er bedre enn ingen ting! Jeg trener det av meg i morgen. Anonymous poster hash: 341be...4a8
HunMedDeBlå Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Stor skål med havregrøt, en skive, halv bolle, en atkins bar, MASSE middag (Shepherd pie), litt mer middag og 2 skiver. Har en "spisedag" i dag, og kunne spist mye mer. Og jeg som liksom slanker meg...
Ikkedytt Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Ostebriks til frokost, knekkebrød til lunsj og pizza til middag. Tenker sjelden over hva og hvor mye jeg spiser.
Elsker livet Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 En gresk youghurt med funlight En avocado og birkebeinerskinke Sommerkoteletter med squash som tilbehør Noen mandler Vann til drikke
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Frokost: 4 skiver havrebrød med olivenolje, ost og serranoskinke + et glass appelsinjuice Middag: spaghetti bolognese Ettermiddagsmat: ei stor skål vannmelon Kvelds: liten baguett med tunfisk, majones og tomat og et stort glass hjemmelagde juice av appelsin, vannmelon, eple og banan Og jeg som ønsker å gå ned i vekt...!!! Anonymous poster hash: 2fd39...a55
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter..
geitemarken Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 (endret) Frokost: en kopp te, 2 knekkebrød med ost og kaviar. Lunsj: samme som frokost. Før middag: 2 glass fun light og en hånd lakris (sprekk nr 1). Middag: stor porsjon med svinekjøttkarry Kvelds: 1 boks cola og ca 150 g yoghurt is (sprekk nr 2) Jeg har særdeles liten selvdisiplin nå for tiden. Må skjerpe meg. Endret 22. april 2015 av geitemarken
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter.. Dæven! Jeg er imponert!! Anonymous poster hash: 341be...4a8
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter.. Dæven! Jeg er imponert!! Anonymous poster hash: 341be...4a8 Haha, hvordan da?
Hønemor30 Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Frokost, kaffe med fløte og egg Lunsj, chiagrøt med bringebær og nøtter Middag ble det ikke men det ble kveldsmat. Salat av skinke,rødløk,egg,ost,selleri,paprika,majones og creme fr. Med småtomater og osteboller ved sida. Lavkarbomat. Drikke i dag er vann og kaffe. Jeg har gått ned 17 kilo siden januar.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter.. Dæven! Jeg er imponert!! Anonymous poster hash: 341be...4a8 Haha, hvordan da? Du knuste min kanelsnurr og pølse med brød med god margin😁 Anonymous poster hash: 341be...4a8
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #18 Skrevet 22. april 2015 Frokost: En yoghurt med müsli Lunsj: Potetgull og sjokolader Middag: Et glass juice Kvelds: Et bløtkakestykke, to sjokoladekjeks, en pikekyss og en håndfull druer. Kunne virkelig gjort det godt i en konkurranse om det dårligste kostholdet i dag gitt... blæh Anonymous poster hash: 269c3...4f9
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #19 Skrevet 22. april 2015 To skåler med havregryn og melk +en håndfull valnøtter Kaffe og to biter med 86% mørk sjokolade To epler To egg Middag: Scampi med tomat, oliven og løk i litt creme fraiche med fullkornspasta. Anonymous poster hash: 78fbb...423
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #20 Skrevet 23. april 2015 I går for meg da. Jeg spiste. 2 knekkebrød med brunost til frokost. 1 banan til lunsj. Laksepakke til middag. 50g skittels på ettermiddagen 2 knekkebrød med brunost til kveld. Jeg drakk ingen kalorier i går. Føler at dette ble mye når jeg leser hva dere andre spiser. Dietten din hi er jo hårreisende. Håper dette var unntaket og ikke normen... Anonymous poster hash: 3ef92...bd5
Pippitussa Skrevet 23. april 2015 #21 Skrevet 23. april 2015 I går spiste jeg: Frokost: to knekkebrød, to glass zero-saft, to kopper te og en kopp kaffe Lunsj: to knekkebrød, to egg med kaviar, en håndfull valnøtter, en banan, to kopper kaffe Middag: to glass zero-saft, 1 1/2 tacolefse. Kvelds: to kopper te
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. april 2015 #22 Skrevet 23. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter.. Dæven! Jeg er imponert!! Anonymous poster hash: 341be...4a8 Haha, hvordan da? Du knuste min kanelsnurr og pølse med brød med god margin😁 Anonymous poster hash: 341be...4a8 Haha, ja Spiser hele dagen og det trenger ikke være sunt! Veier 54kg på 176 cm så jeg prøver å legge på meg, innsiden min ser sikkert helt forferdelig ut, men det får så være
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #23 Skrevet 23. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter.. Er du 190 cm og veier 100 kg? Hvordan er det mulig å spise så mye? (Og så dårlig) Anonymous poster hash: e8830...c9a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #24 Skrevet 23. april 2015 Frokost; to gulerøtter og litt nøtteblanding (u/ salt) med rosiner Lunsj; en (stor) bolle frokostblanding (mikser diverse bla linfrø, gresskarkjerner, all bran flakes, tørket frukt og havre fras) med cultura naturell middag / kvelds; to Wasa solruta sesam knekkebrød med en pk skinke (stekt i rapsolje med oregano og basilikum) norvegia, tomat og agurk + en kirsebærskyr. Drikker mye vann og grønn te i tillegg. Anonymous poster hash: e49ac...77c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 23. april 2015 #25 Skrevet 23. april 2015 Frokost: fire skiver, to med majones og kokt egg og to med bringebærsyltetøy. Lunsj: kjøttsuppe (stor skål) og rundstykke Middag: en hel grandis Kvelds: fire knekkebrød med ost, skinke, dressing, avokado og agurk Snacks: Tine milkshake, en halv plate sjokolade, fem kuler pistasjis en kaffe mocca og tre never med nøtter.. Er du 190 cm og veier 100 kg? Hvordan er det mulig å spise så mye? (Og så dårlig) Anonymous poster hash: e8830...c9a Les svaret rett over deg (54kg på 176cm) Jeg har alltid spist myyye, heldigvis er ikke hver dag så usunn, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå