Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #26 Skrevet 22. april 2015 Ingen av mine tre likner på meg... Anonymous poster hash: ed49f...ba7
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #27 Skrevet 22. april 2015 Eldste er en tro kopi av pappaen sin. Syns det er mer rart at jeg ikke klarer å finne en eneste likhet mellom meg og han! Han er jo sønnen min, men folk tror det er stesønnen min! Siden vi ikke ligner i det hele tatt. Jeg har brunt hår, brune øyer, han er melkehvit i huden. Lys blond, knall blå øyne. Pappaen kan se på han, og si at han kjenner igjen sitt eget utseende fra den alderen. Det er litt moro da. Andremann derimot er en tro kopi av meg. Samme farger, samme kroppsbygging, samme hår, samme øyer, munn og nese. Ingen søskenlikhet. Er nesten så jeg vurderer en nr 3 bare for å se hvem den hadde lignet på.. Hadde det blitt en blanding, eller hadde den blitt lik på en eller begge brødrene. Anonymous poster hash: cb949...7c6
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #28 Skrevet 22. april 2015 Syns det er vanskelig å se selv men alle sier vi er prikklike. Har lagt bilder ved siden av hverandre og da ser jeg at "alt" i ansiktet er likt. Så forstår at folk sier det. Er bare så vanskelig å se det selv. Tar det som et kompliment da at jeg er så fin😝 Anonymous poster hash: ae86f...c48
Oktavia Skrevet 22. april 2015 #29 Skrevet 22. april 2015 De er ikke lik meg for et fnugg! Alle sier de er det men ser det ikke. .
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #30 Skrevet 22. april 2015 Den ene av dem er lik på meg. De to andre er så ulike meg at jeg mistenker mannen for å ha stått i med postbudet 😁😁😁 Anonymous poster hash: 49203...92a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #31 Skrevet 22. april 2015 Nr. 1 er snytt ut av nesa på faren. Nr. 2 er snytt ut av min nese. Far er svarthåret utlending, jeg er melkehvit nordmann. Samtidig klarer få å se hvem som er hvem på babybilder av barna (minste fylte ett år i påsken), så søskenlikheten er der, merkelig nok. Anonymous poster hash: 73ede...e40
Leirha Skrevet 22. april 2015 #32 Skrevet 22. april 2015 Jeg ser veldig godt hvem ungene mine ligner på. Eldstemann er en helt rar mix... folk som kjenner meg sier at jeg må ha fått ha uten en far, mens folk som kjenner faren og ikke meg sier det samme når det gjelder faren.Jeg vil si han er 90% lik meg og 90% lik faren, helt snodig. Mellomste ligner svært på sin far, ikke noe spesielt fra meg. Yngste ligner egentlig kun meg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #33 Skrevet 22. april 2015 Sønnen min er klin lik meg! Hører det ofte og til og med fra totalt fremmede mennesker. Da han ble født var han fryktelig lik sin far og sin farmor av alle ting Nå er han veldig lik meg og sin morfar (ikke så rart da jeg har mange trekk fra min far). Det som er ekstra morsomt er at jeg har ny kjæreste, og flere ganger når vi har vært ute med barnet mitt har de sagt at sønnen min er en salig blanding av oss to, (altså at han likner på meg og den nye kjæresten min) og DET går jo ikke Anonymous poster hash: 1d929...a29
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. april 2015 #34 Skrevet 23. april 2015 Eldste er veldig lik meg. Hun har mine øyne, hår, ansiktsfasong, panne, munn. Foreldrene og familien min syns det er veldig rart å se igjen meg som liten. Folk kommenterer ofte hvordan hun likner sin mor. Og jeg ser det godt selv. Moro! Men kroppen hennes er faren! Yngste er ikke fullt så lik meg, men er mange trekk deg også. Alle bemerker hvor mye de to jentene liker hverandre. Men jeg ser mer ulikhetene.
Kanutten83 Skrevet 23. april 2015 #35 Skrevet 23. april 2015 Eldste og yngste ligner mest på farsfamilien, mellomste er en mannlig utgave av min mor som barn. Hadde det ikke vært for at jeg faktisk hadde født alle barna så skulle man ikke tro de var mine
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #36 Skrevet 23. april 2015 Sønnen min ligner på pappaen sin. Men får stadig høre oftere at han begynner å ligne mer på meg. Ser det ikke selv, men blir veeeldig glad når andre mener det Anonymous poster hash: b19a1...fd0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #37 Skrevet 23. april 2015 Begge ungenge var prikk like meg da de var nyfødte. Eneste en ser forskjell på er håret. Jeg med minst hår, eldste litt mer enn meg og eldste hadde afro. Mamma har babybilde av meg og mine to unger. Alle har lue på seg og det ser ut som det er samme unge, ganske morsomt igrunn. Nå syns jeg ikke de ligner på meg, men alle andre sier de ligner så på meg. Så ett babybilde av søsken barna mine her omdagen, det var nesten som å se minejenta mi. De var like. Anonymous poster hash: c7507...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå