Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Det er helt sprøtt men min yngste datter er så lik meg. Ser ut som tvillinger når vi legger bilde av oss vedsiden av hverandre. Nesten litt skummelt å "se meg selv som barn" Flere som har det slik? Anonymous poster hash: 57909...abe
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Nei. Hun er prikk lik faren sin som liten og flere ganger vi har sett på bilder hos oss og tanten hennes er vi usikre på om det er vår unge eller niesen vår Anonymous poster hash: 0ff20...0ea
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Her er guttungen en blåkopi av faren. Det er, som hi skriver, veldig rart å se på bilder fra da mannen var liten og så se på sønnen vår, han er kliss lik! Farmoren sier det hele tiden, at det nesten er litt skummelt at det går an å være så lik en av foreldrene. Jenta er litt mer blanding. Mange sier hun er lik meg, men jeg klarer ikke se det helt selv. Ser nok visse trekk (som er plent umulig å se i sønnen vår), men absolutt ikke lik meg syns jeg. Jeg syns det er god søskenlikhet mellom henne og broren, og det er det også mange som sier, så ikke alltid enkelt å vite hvem man skal høre på Anonymous poster hash: 02fdb...e3b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Prikk lik faren sin vår , de fleste lurer faktisk på om jeg var med på å lage han 😂 jeg har mørkt hår og mørke brune øyne , han har lyst hår alle trekkene er som å se pappaen . Han er 7 år nå og ligner mer og mer for hvert år på pappaen . Anonymous poster hash: 61b68...72c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Han er helt lik meg på bilder fra jeg var liten, men jeg ser ingen likhet med sånn jeg ser ut nå. Anonymous poster hash: e77bb...b18
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Lillebror på 3 er veldig lik meg på samme alder - storebror var ikke så lik meg da han var mindre, mye mer lik faren sin og er det enda. Spent på om lillesøster vil likne mye på meg! Anonymous poster hash: aaa0b...fcb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 For å få det virkelig bekreftet på at hun er lik faren sin så har folk faktisk sagt det til oss på kafeer osv. Første gangen vi hørte det fra fremmede var på Gardemoen og to damer i 60-årene satt ved siden av oss. Så ser de på henne og så på faren og utbryter: "HUN var lik faren sin ja! Du kan ikke lyve fra deg henne!" og flere andre ganger har folk kommentert at hun er prikk lik faren sin selvom vi ikke aner hvem de er Anno #2 Anonymous poster hash: 0ff20...0ea
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Sønnen min på 8 er prikk lik meg! Sønn nr 2 er prikk lik pappaen! Moro å se at de er like som søsken, men samtidig så ulike! Anonymous poster hash: a44fb...014
Mandala Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 (endret) Ja, sønnen min er veldig lik meg og det ser jeg også. Datteren er veldig lik pappaen, noe jeg også ser godt. Stedatteren min er en tro kopi av moren sin mens stesønnen min er klin lik farfaren da han var ung. Det er nesten litt sprøtt å se hvor like sine foreldre (besteforeldre) de kan bli. Endret 22. april 2015 av Mandala
Jakkie Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 (endret) Ja, men han forandra veldig mye på seg, når han ble født så var det første jeg sa at gutten var helt lik faren sin får det var ikke noe i fra meg der, var mange ganger moren min sa at vis folk hadde sett meg med han hadde de sikkert trodd jeg hadde stjelt han 😂😂 Nå er han 3 mnd og ligner så vidt på faren, prikk lik meg når jeg var liten ☺ Endret 22. april 2015 av Jakkie
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Gutten min var mest lik meg som baby. No er han blitt 9 og ef veldig lik pappaen. Jenta var mest lik pappaen sin slekt då ho var baby, men no er ho heilt lik meg. Som søsken er dei også veldig like. Minsta er eg litt usikker på, trur ho er ei god blanding 😉 Anonymous poster hash: 6817c...960
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Eldste er klin lik sin far, har vært det siden han var født. Minste er kliss lik min far. Ingen av barna ligner på meg.. Anonymous poster hash: 01702...b01
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Han ligner overhodet ikke på meg,skulle ikke tro det var min unge Men han er veldig lik faren å flere like trekk i ansiktet. Har sett ett bildet av barnefaren når han var 2 år å han er veldig lik sønnen vår. Anonymous poster hash: e29b1...1c3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Ikke slik jeg ser ut nå som voksen, selv om mange sier han er veldig lik meg Men jeg ser han er veldig lik meg da jeg var sånn 3-5 år. Jeg synes jo egentlig han har mangetrekk fra faren også, men det er det visst ikke mange andre som ser... Anonymous poster hash: 8a65d...088
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 Nei, ingen ser de er mine omtrent. Ekstremt like hver sin far.. Anonymous poster hash: c9ef5...15d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Sønnen min er ikke lik meg, og heller ikke pappaen. Men han er som snytt ut av nesa på min bror, og han har hvertfall ikke noe med den skapelsen å gjøre😜 Anonymous poster hash: c1700...b62
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Sønnen min ser ut som meg som barn. Helt lik hehe. Andre ligner mest meg og min far og bittelitt pappan sin bare. Mine gener vant visst 😃 Anonymous poster hash: bb038...0fb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #18 Skrevet 22. april 2015 Ja. Eldste er prikklik meg, kalles bare for mini"Anne" blant eldre medlemmer i familien. Minste er fremdeles baby i trekkene (kun 4mnd), men har mine øyne og mitt blikk. Så føles som jeg ser meg i speilet når jeg ser på ungene mine. Om enn speilet på veggen viser en litt eldre versjon. Anonymous poster hash: bc6e5...533
Krumelur Skrevet 22. april 2015 #19 Skrevet 22. april 2015 Ser at han er lik meg på bilder fra jeg var unge, greier ikke å se noen likhet med sånn jeg er i dag. Men mange som sier han ligner meg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #20 Skrevet 22. april 2015 Jentene mine har ingen likhetstrekk med meg,mens sønnen min er helt lik meg som liten. Kunne gått for å være eneggede tvillinger på ett års bildene. Anonymous poster hash: 8edb1...343
Villbringebringebær Skrevet 22. april 2015 #21 Skrevet 22. april 2015 Veldig lik faren sin, men ser iblant at hun er helt lik mormoren som barn også. Og ganske lik ene onkelen sin også på min side. Så har endel fra alle:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #22 Skrevet 22. april 2015 Ja, ser at min eldste jente er lik meg. Ikke kliss lik når du ser et bilde av oss, men veldig lik i temperament, i fakter, uttrykk og kroppsfasong. Den yngste er lik faren sin. Anonymous poster hash: 6b782...4d4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #23 Skrevet 22. april 2015 Hun likner veldig på meg. Bortsett fra krøllene i nakken og lengre ben enn meg, så har hun nesten ingenting synlig fra sin far. Anonymous poster hash: c58ed...5fb
Stridsmøy Skrevet 22. april 2015 #24 Skrevet 22. april 2015 (endret) Kliss klik meg. Min morfar har sagt at ungen er skremmende lik meg da jeg var lita, og det syns i de gamle fotoalbumene. Endret 22. april 2015 av Stridsmøy
februarprins2013 Skrevet 22. april 2015 #25 Skrevet 22. april 2015 min var prikk lik meg når han var nyfødt til rundt 8-9mnd, da gikk han over på bestefaren sin, så var han er periode veldig lik bestemoren sin, og han er en del lik halvbroren sin,enkelte trekk, og ser mye av lillebroren min i han nå . aldri vert så lik far eller fars familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå