Gå til innhold

Kløft i haka, pent eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det. Synes det er med på å gi et ansikt særpreg, og er litt kult. Kom over en gammel tråd hvor noen syntes det så "forjævlig" ut, og det overrasket meg litt at folk har så sterke og negative meninger om det.

Hva synes du?

Anonymous poster hash: 3cd43...c5d

Så folk som er født sånn er stygge da? Min samboer har det, og han er kjekk ;) Han har skjegg som dekker litt da. 

Anonymous poster hash: ff641...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det. Synes det er med på å gi et ansikt særpreg, og er litt kult. Kom over en gammel tråd hvor noen syntes det så "forjævlig" ut, og det overrasket meg litt at folk har så sterke og negative meninger om det.

Hva synes du?

Så folk som er født sånn er stygge da? Min samboer har det, og han er kjekk ;) Han har skjegg som dekker litt da.

Anonymous poster hash: ff641...63c

Det var IKKE mine ord, altså! Kom bare over en tråd hvor noen mente det. Jeg liker kløft, jeg :) HI

Skrevet

Har ebstandig syntes det har vært veldig pent :)

Og hører det er et godt tegn i fht. personlighet. de som har kløft i haka er stødige perosner, typisek ledertyper.

Anonymous poster hash: 05c4b...acf
Skrevet

Synes det gir litt karakter, og elsker min egen lille hakekløft ;).

Anonymous poster hash: 15573...aa7
Skrevet

Sønnen min har kløft i haka og smilehull, en skikkelig kjekkas!! 

Anonymous poster hash: d0413...a30
Skrevet

Godt å se at "forjævlig" ikke er gjengs oppfatning :)

Synes folk skal tenke seg godt om før de skriver slik på nett. En dag er det denne personens barn som kommer over at noen synes noe ved hen er avskyelig. Ikke mye gøy å være sårbar tenåring og finne ut at noen synes du ser "forjævlig" ut. Selv kan jeg ikke komme på noe ved utseende jeg vil karakterisere slik, kanskje med unntak av tatoverte hakekors i panna. HI

Skrevet

En av mine første kommentarer etter ungen ble født og lagt oppå meg hva min.store skuffelse over kløften i haka. Han har ikke så veldig stor da men er bedre nå da etter noen år

Anonymous poster hash: ba461...16e

Herlig du. Flott første kommentar om ditt barn.

Anonymous poster hash: 018a4...2ce

• 4 år senere...
Skrevet
På 22.4.2015 den 7.23, Anonym bruker skrev:

Hva synes du?

Ville bare si noe, jeg er en tretten år gammel jente, jeg har kløft i haken og derfor prøvde jeg å søke på det. Jeg har aldri hatt noen problemer med å ikke like meg selv. Helt til nå...

Etter å ha lest alle disse kommentarene der folk sier «at det er kjempe stygt, særlig på jenter!» føler jeg meg som et null og hater utseendet mitt.

Skrevet
4 minutter siden, Jente 13 år skrev:

Ville bare si noe, jeg er en tretten år gammel jente, jeg har kløft i haken og derfor prøvde jeg å søke på det. Jeg har aldri hatt noen problemer med å ikke like meg selv. Helt til nå...

Etter å ha lest alle disse kommentarene der folk sier «at det er kjempe stygt, særlig på jenter!» føler jeg meg som et null og hater utseendet mitt.

Derfor er ikke dette et forum for barn

Anonymkode: 26b83...638

Gjest Havfruene
Skrevet

Jeg synes at ethvert særpreg er vakkert. Det gjør oss jo til individer. Kjenner folk som har smilehull ved siden av det ene øyet og noe slik er det vakreste jeg ser. Nydelig ❤️

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Derfor er ikke dette et forum for barn

Anonymkode: 26b83...638

Nei, og det er også et tydelig eksempel på hvordan mange voksne mangler både nettvett og folkeskikk. 

Kjære 13-åring: fortsett å være fornøyd med deg selv! Se på alle de vakre menneskene i eksemplene over. De har kløft, og ser fantastisk ut :) Du er heldig som har et trekk som gir ansiktet karakter, akkurat som smilehull. 

Anonymkode: 2b118...2dd

Skrevet

Kløft i haken er pent :) gir ansiktet særpreg, samme som smilehull :)

Skrevet

Elsker det ❤️

Anonymkode: 71eb5...35d

Skrevet

Synes det er fint. alle er vi jo forskjellige, om vi liker det eller ikke så er det like individuelt som andre trekk vi liker eller ikke

Anonymkode: f1a4c...589

Skrevet

Om det er en maskulin mann med markert bred kjeve synes jeg det er litt sexy. Har ikke så mye meninger om det egentlig. 

Anonymkode: 0627a...8a6

Skrevet

Min mann og mine døtre har det. Jeg synes de er vakre alle sammen😍

Anonymkode: 1bd6b...f9f

Skrevet

Bryr meg ikke. Alle har forskjellige haker uansett! 

Blir som å spørre "sånn nese", pent eller ikke? Neser er neser. Haker er haker. Samma det, vel? Hvis man har sterke meninger om en kløft i en hake, eller ikke kløft i en hake, har man alvorlige psykiske problemer og bør umiddelbart oppsøke profesjonell hjelp.

Anonymkode: d900a...bca

Skrevet
10 timer siden, Jente 13 år skrev:

Jeg syns det er kjempefint med kløft i haken, ikke minst på jenter. 

Anonymkode: 6da8c...9e7

Skrevet
10 timer siden, Jente 13 år skrev:

Du bør jobbe litt med selvbildet ditt hvis alt som skal til for å knekke deg er å lese at noen ikke mener du er verdens peneste. 

NEI, man bør ikke skrive stygge ting om utseendet til andre på Internett, men når alt kommer til alt er det sånn verden er og det må man tåle. Ellers får man skru av Internett og heller lese en koselig bok.

Anonymkode: d900a...bca

Skrevet
11 timer siden, Jente 13 år skrev:

Jeg har kløft i haken og liker det. Jeg er pen 😉 Her inne så er det mange som slenger dritt, kun fordi de har en dårlig dag og de er anonyme. Blås i disse!

Anonymkode: c8fb3...db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...