Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det. Synes det er med på å gi et ansikt særpreg, og er litt kult. Kom over en gammel tråd hvor noen syntes det så "forjævlig" ut, og det overrasket meg litt at folk har så sterke og negative meninger om det. Hva synes du? Anonymous poster hash: 3cd43...c5d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #2 Skrevet 22. april 2015 Ikke pent Anonymous poster hash: 8e10f...ce8
Mandala Skrevet 22. april 2015 #3 Skrevet 22. april 2015 Jeg har faktisk ingen formening om det. En kløft fra eller til er ikke avgjørende for om en person er pen eller ei.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #4 Skrevet 22. april 2015 Litt er pent, for mye (helt rumpehake) ser snålt ut. Anonymous poster hash: 0ee8f...273
the amazing spidermamma Skrevet 22. april 2015 #5 Skrevet 22. april 2015 Det kommer vel an på den som har det?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #6 Skrevet 22. april 2015 Er det sånn Michael Douglas har? Det er pent. Anonymous poster hash: 6bbef...030
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #7 Skrevet 22. april 2015 En av mine første kommentarer etter ungen ble født og lagt oppå meg hva min.store skuffelse over kløften i haka. Han har ikke så veldig stor da men er bedre nå da etter noen år Anonymous poster hash: ba461...16e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #8 Skrevet 22. april 2015 Det kommer an på,personen som har det. Anonymous poster hash: 964ef...e5c
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #9 Skrevet 22. april 2015 Supersexy!!! Anonymous poster hash: ebf1f...e7f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #10 Skrevet 22. april 2015 Kan være fint på menn hvis det ikke er for mye - på damer er det stygt synes jeg. Har aldri sett en dame som er fin med det. Maskulint. Anonymous poster hash: 16a1e...3ed
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #11 Skrevet 22. april 2015 Ikke fint. Særlig ikke på damer, da jeg synes det ser litt mandig ut. Anonymous poster hash: a1aef...c8c
Ladybugg Skrevet 22. april 2015 #12 Skrevet 22. april 2015 Ja har en liten kløft i haka og lever godt med det 😉
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #13 Skrevet 22. april 2015 Tenker ikke over det, det har ingenting å si Kvinnelige kjendiser som har det: Adele, Jessica Simpson, Mila Kunis, Fergie, Sandra Bullock, Emily Blunt, Vanessa Hudgens, Alexis Bledel :) Dere som synes det er stygt: synes dere disse kjendisene er stygge? Anonymous poster hash: fbc77...6bb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #14 Skrevet 22. april 2015 Det er et maskulint trekk etter mi mening - på enkelte personer kan det gi et veldig sterkt, pent ansikt, på andre er det bare lite pent. Michael Douglas som noen nevner over her, kler kløfta helt fantastisk bra. Michael Jackson - ikke pent (men nå er jeg usikker på om kløfta alltid var slik den var på slutten, eller om det var et resultat av de mange operasjonene). Anonymous poster hash: 6ecfe...5fc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #15 Skrevet 22. april 2015 Tenker ikke over det, det har ingenting å si Kvinnelige kjendiser som har det: Adele, Jessica Simpson, Mila Kunis, Fergie, Sandra Bullock, Emily Blunt, Vanessa Hudgens, Alexis Bledel :) Dere som synes det er stygt: synes dere disse kjendisene er stygge? Anonymous poster hash: fbc77...6bb Ja, faktisk synes jeg det er nettopp dette som gjør de uattraktive. Sorry. Anonymous poster hash: 16a1e...3ed
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #16 Skrevet 22. april 2015 Jeg har giftet meg inn i en kløft-familie. Svigerfar har kløft i haka. Og absolutt ALLE hans etterkommere har fått kløft, alle fire barna og hittil 10 barnebarn. Vel så er det et dominant gen, men man har jo likevel kun 50% sjanse for å få det om kun én forelder har det. Tror min svigerfamilie har et supergen for kløft i haka. Før var jeg ikke vant med kløft i haka. Etter noen års ekteskap, så har det brått blitt normalen Anonymous poster hash: 5a1ee...aad
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #17 Skrevet 22. april 2015 Jeg har giftet meg inn i en kløft-familie. Svigerfar har kløft i haka. Og absolutt ALLE hans etterkommere har fått kløft, alle fire barna og hittil 10 barnebarn. Vel så er det et dominant gen, men man har jo likevel kun 50% sjanse for å få det om kun én forelder har det. Tror min svigerfamilie har et supergen for kløft i haka. Før var jeg ikke vant med kløft i haka. Etter noen års ekteskap, så har det brått blitt normalen Anonymous poster hash: 5a1ee...aad Om noen ikke skulle like kløfta deres, så er det likevel en sjarm ved at alle etterkommerne etter din svigerfar har fått det. Selv om selve kløfta ikke er fin eller sjarmerende, så blir den det på en måte likevel om en ser hele historien. Synes jeg En sånn familiesjarm. Anonymous poster hash: 6ecfe...5fc
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #18 Skrevet 22. april 2015 Tenker ikke over det, det har ingenting å si Kvinnelige kjendiser som har det: Adele, Jessica Simpson, Mila Kunis, Fergie, Sandra Bullock, Emily Blunt, Vanessa Hudgens, Alexis Bledel :) Dere som synes det er stygt: synes dere disse kjendisene er stygge? Anonymous poster hash: fbc77...6bb Ja, faktisk synes jeg det er nettopp dette som gjør de uattraktive. Sorry.Anonymous poster hash: 16a1e...3ed Da vil jeg kalle deg unormal! Du har litt å jobbe med for å bli et godt menneske; kløft i haka skal liksom avgjøre om du liker en persn eller ikke? Wow.. Anonymous poster hash: fbc77...6bb
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #19 Skrevet 22. april 2015 Jeg blir litt lei meg når jeg googler dette. Ser folk både opererer det bort, og opererer seg for å få det. Synes utseendehysteriet har gått veldig langt når selv slike detaljer betyr så mye for enkelte. Husker da jeg var liten at jeg hørte om en gutt med ekstremt utstående ører som opererte seg, men ellers hørte jeg aldri om slikt. Stakkars barna våre som vokser opp i dette. Vi voksne har ansvar for å ikke overføre tåpelige og ubetydelige preferanser på barna våre. Ja til mangfold, og haker både med og uten kløft! HI Anonymous poster hash: 3cd43...c5d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #20 Skrevet 22. april 2015 En av mine første kommentarer etter ungen ble født og lagt oppå meg hva min.store skuffelse over kløften i haka. Han har ikke så veldig stor da men er bedre nå da etter noen år Anonymous poster hash: ba461...16e Det er bare trist. Anonymous poster hash: 3cd43...c5d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #21 Skrevet 22. april 2015 Kan være fint på menn hvis det ikke er for mye - på damer er det stygt synes jeg. Har aldri sett en dame som er fin med det. Maskulint. Anonymous poster hash: 16a1e...3ed Tone Damli har det. Hun er ikke mye maskulin Anonymous poster hash: 3cd43...c5d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #22 Skrevet 22. april 2015 Jeg har giftet meg inn i en kløft-familie. Svigerfar har kløft i haka. Og absolutt ALLE hans etterkommere har fått kløft, alle fire barna og hittil 10 barnebarn. Vel så er det et dominant gen, men man har jo likevel kun 50% sjanse for å få det om kun én forelder har det. Tror min svigerfamilie har et supergen for kløft i haka. Før var jeg ikke vant med kløft i haka. Etter noen års ekteskap, så har det brått blitt normalen Anonymous poster hash: 5a1ee...aad Om noen ikke skulle like kløfta deres, så er det likevel en sjarm ved at alle etterkommerne etter din svigerfar har fått det. Selv om selve kløfta ikke er fin eller sjarmerende, så blir den det på en måte likevel om en ser hele historien. Synes jeg En sånn familiesjarm. Anonymous poster hash: 6ecfe...5fc 😊 Anonymous poster hash: 5a1ee...aad
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #23 Skrevet 22. april 2015 Tenker ikke over det, det har ingenting å si Kvinnelige kjendiser som har det: Adele, Jessica Simpson, Mila Kunis, Fergie, Sandra Bullock, Emily Blunt, Vanessa Hudgens, Alexis Bledel :) Dere som synes det er stygt: synes dere disse kjendisene er stygge? Anonymous poster hash: fbc77...6bb Ja, faktisk synes jeg det er nettopp dette som gjør de uattraktive. Sorry.Anonymous poster hash: 16a1e...3ed Da vil jeg kalle deg unormal! Du har litt å jobbe med for å bli et godt menneske; kløft i haka skal liksom avgjøre om du liker en persn eller ikke? Wow.. Anonymous poster hash: fbc77...6bb Haha, godt menneske faktisk. Jeg sier ikke noe om at jeg ikke LIKER folk med kløft i haken, keg sier at jeg ikke synes det er attraktivt. Stor forskjell. Synes du alt er attraktivt du da? Blir du like tiltrukket av alle mennesker? Og tror du at det er dét som gjør det til et godt menneske? Anonymous poster hash: 16a1e...3ed
*SommerFrisk* Skrevet 22. april 2015 #24 Skrevet 22. april 2015 Jeg synes egentlig det er pent. Men jeg husker jeg begynte å tenke at personer med kløft i haka ligner på hverandre.... forstår? Men jeg liker det jeg asså!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2015 #25 Skrevet 22. april 2015 Veldig sexy på menn, og pent på de fleste damer, så lenge det ikke er veldig mye. Både Kirsten Bell og Julia Roberts har litt kløft i haken. Anonymous poster hash: 15573...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå