Gå til innhold

Forsinket mens, negativ test! Noen andre?


maliice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå i kveld fikk jeg noen kraftige murringer/stikninger i nedre del av magen, håper ikke det er  en kraftig mens som er vei :frown:  Er i dag 20 dpo, og har ingen tester liggenes... 

Noen som er kjent fra tidligere svangerskap med tidlige symptomer? Når begynte dere å bli oppblåst osv? Hvordan kjente det ut rundt livmor/nedre del av magen? 

 

(Om jeg er gravid, er jeg i så fall 6 uker på vei i morgen) :sjenert:

 

- R



Anonymous poster hash: 48d30...71a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt masse murringer og ingen mens :P Negativ test i går. Er kalenderen riktig så er jeg 17 dpo i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det nok vært sen el igjen nå som sist måned. Sitter her enda med masse murringer og stikkinger og ingen mens i sikte :P Hvis ikke mensen dukker opp så tester jeg igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1 uke over ikm i dag og det dukket opp skyggestrek på strimmeltest igjen nå som sist! Det er så irriterende at jeg har ikke ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok pilleslutt i januar som tuller med kroppen min. Jeg tror ikke at jeg er gravid, jeg tror det er kroppen som tuller og at mensen kommer sent sånn som sist måned da den kom 16 dager for sent :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instinktene stemmer som regel! I dag kom mensen i full gass 9 dager over ikm! Heldigvis ikke like lenge som 16 dager, så kan vel si jeg er mer lettet enn lei meg :P Da prøver vi igjen og håper på et mirakel i januar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...