Gå til innhold

Forsinket mens, negativ test! Noen andre?


maliice

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen andre her inne som har fått negativ test så positiv senere? Isåfall, hvor mye senere fikk dere positiv test? 
Jeg testet meg dagen jeg skulle ha mens, men den ble negativ, og nå er jeg 5 dager over tiden. 
Puppene er ømme, masse luft i magen, veldig vondt i korsryggen, blir veldig varm helt plutselig, hvit lotion aktig utflod, masse mensenmurringer og i dag våknet jeg med morgenkvalme. 
Har kjøpt ny test jeg tenkte å ta i morgen, men hvis den viser negativt da også, så lurer jeg veldig på hva som skjer.. Hadde vært flott med noen tilbakemeldinger  :D 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk positiv test en uke etter forventet. Tok også en test dagen mensen skulle kommet men den var blendahvit :P

Skal ikke se bort ifra at du også er en av oss som produserer senere hcg :) skal sies at jeg fikk positiv på kveldsurin, skal ikke se bort ifra at jeg kunne testet positivt tidligere om jeg bare hadde testet.

 

Lykke til i morgen og hold meg oppdatert :D

 

Anonymous poster hash: 76464...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test en uke etter forventet. Tok også en test dagen mensen skulle kommet men den var blendahvit :P

Skal ikke se bort ifra at du også er en av oss som produserer senere hcg :) skal sies at jeg fikk positiv på kveldsurin, skal ikke se bort ifra at jeg kunne testet positivt tidligere om jeg bare hadde testet.

 

Lykke til i morgen og hold meg oppdatert :D

 

Anonymous poster hash: 76464...3f9

 

Hm, tok test i dag tidlig og den var negativ.. Ingen tegn til mensen heller og nå er jeg hele 6 dager over tiden. 

Nå er jeg veldig nyskjerrig på hva som skjer  :unsure: Blir jo sprø oppi toppen av å ikke vite.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt frustrasjonen din, fikk selv besøk av TR i dag, 6 dager på overtid! Håper du har en bedre grunn enn meg til å gå over.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt :P Er 2 dager over tiden og fikk negativ test i dag på morgenen. Sist periode gikk jeg 16(!!) dager over så håper ikke det skjer denne gangen og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt :P Er 2 dager over tiden og fikk negativ test i dag på morgenen. Sist periode gikk jeg 16(!!) dager over så håper ikke det skjer denne gangen og :(

Vi får håpe på det beste!!  :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt to tester i dag, bare negativt.. Utålmodige meg.. :ler:  Løper på do hele tiden siden det føles ut som mensen skal komme (føler ut som det renner), men det kommer bare masse utflod.  Hvor lenge ville dere ventet med å teste dere igjen med tanke på at jeg testet meg i dag? Er jo veldig dyre disse tissepinnene.  :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt to tester i dag, bare negativt.. Utålmodige meg.. :ler:  Løper på do hele tiden siden det føles ut som mensen skal komme (føler ut som det renner), men det kommer bare masse utflod.  Hvor lenge ville dere ventet med å teste dere igjen med tanke på at jeg testet meg i dag? Er jo veldig dyre disse tissepinnene.  :ler:

Jeg testet på mandag (ikm dagen i følge kalenderen) men den var negativ. Testet igjen i dag og den var også negativ :( Jeg var dum, lot den ligge på badet og etter en stund kunne jeg skimte en skyggestrek. Har lest over alt at det skal du ikke stole på siden streken skal være rosa og denne var grå som jeg kunne se :( Jeg har bursdag til fredag så jeg lurer på å teste igjen da siden jeg har noen få billigstrimler igjen, men vi får se for jeg er så redd for skuffelsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tatt to tester i dag, bare negativt.. Utålmodige meg.. :ler:  Løper på do hele tiden siden det føles ut som mensen skal komme (føler ut som det renner), men det kommer bare masse utflod.  Hvor lenge ville dere ventet med å teste dere igjen med tanke på at jeg testet meg i dag? Er jo veldig dyre disse tissepinnene.  :ler:

Jeg testet på mandag (ikm dagen i følge kalenderen) men den var negativ. Testet igjen i dag og den var også negativ :( Jeg var dum, lot den ligge på badet og etter en stund kunne jeg skimte en skyggestrek. Har lest over alt at det skal du ikke stole på siden streken skal være rosa og denne var grå som jeg kunne se :( Jeg har bursdag til fredag så jeg lurer på å teste igjen da siden jeg har noen få billigstrimler igjen, men vi får se for jeg er så redd for skuffelsen :(

 

Vi kan ikke gjøre noe annet enn å vente dessverre. Men er jo så sykt frustrende å måtte gå å ikke vite.

Skjønner godt du er redd for skuffelsen!  Blir like skuffet hver gang det bare dukker opp en strek :sukk: men prøver å ha håpet oppe med tanken mensen enda ikke har komt.  Jeg krysser fingrene for deg!  :) Holdt meg oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er frustrerende! Men så lenge mensen er fraværende finnes det fortsatt håp :D det er ikke unormalt å gå en stund over tiden før testen slår ut.

 

Når det kommer til testing ville jeg testet annenhver dag, man vet jo at hcg fordobbler seg hver andre dag og for oss som produserer senere ville jeg ikke sløst bort tester hver dag. Håper det kommer en positiv oppdatering innen ett par dager :D

 

Anonymous poster hash: 76464...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tatt to tester i dag, bare negativt.. Utålmodige meg.. :ler:  Løper på do hele tiden siden det føles ut som mensen skal komme (føler ut som det renner), men det kommer bare masse utflod.  Hvor lenge ville dere ventet med å teste dere igjen med tanke på at jeg testet meg i dag? Er jo veldig dyre disse tissepinnene.  :ler:

Jeg testet på mandag (ikm dagen i følge kalenderen) men den var negativ. Testet igjen i dag og den var også negativ :( Jeg var dum, lot den ligge på badet og etter en stund kunne jeg skimte en skyggestrek. Har lest over alt at det skal du ikke stole på siden streken skal være rosa og denne var grå som jeg kunne se :( Jeg har bursdag til fredag så jeg lurer på å teste igjen da siden jeg har noen få billigstrimler igjen, men vi får se for jeg er så redd for skuffelsen :(

 

Vi kan ikke gjøre noe annet enn å vente dessverre. Men er jo så sykt frustrende å måtte gå å ikke vite.

Skjønner godt du er redd for skuffelsen!  Blir like skuffet hver gang det bare dukker opp en strek :sukk: men prøver å ha håpet oppe med tanken mensen enda ikke har komt.  Jeg krysser fingrene for deg!  :) Holdt meg oppdatert.

 

Du må holde meg oppdatert også! Er spennende dette :) Har hatt mensenmurringer siden lørdag morgen. Går ofte på do, men ingenting skjer :P er irriterende! Den skyggestreken gjør meg veldig forvirret, men så føler jeg at murringene er blitt sterkere i løpet av dagen også så jeg er redd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er frustrerende! Men så lenge mensen er fraværende finnes det fortsatt håp :D det er ikke unormalt å gå en stund over tiden før testen slår ut.

 

Når det kommer til testing ville jeg testet annenhver dag, man vet jo at hcg fordobbler seg hver andre dag og for oss som produserer senere ville jeg ikke sløst bort tester hver dag. Håper det kommer en positiv oppdatering innen ett par dager :D

 

Anonymous poster hash: 76464...3f9

Det er så mye mer enn frustrerende  :sur: Testet på mandag (negativ) og i dag på morgenen. Etter en stund kunne jeg skimte en skyggestrek, men den var grå som jeg kunne se :( Er redd for å gjøre det, men jeg tester nok på fredag morgen også om tanta ikke er kommet på besøk innen da! **Håpe Håpe** :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei så kjipt Maliice :( Her har jeg hatt verre murringer siden i går kveld, men ingen mens så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dager over i dag, og fortsatt ingen mens  :sur:

 

Har aldri slitt med forsinket mens...  :glare:

 

- R



Anonymous poster hash: 48d30...71a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinemoor91; jeg tok sånn billigstrimmeltest da jeg ble gravid med min sønn, og den hadde sånn gråaktig svaaaak strek som viste en stund etter tidsfristen. Ble heldigvis sterkere og rosa for hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinemoor91; jeg tok sånn billigstrimmeltest da jeg ble gravid med min sønn, og den hadde sånn gråaktig svaaaak strek som viste en stund etter tidsfristen. Ble heldigvis sterkere og rosa for hver dag :)

Så koselig at du svarer på det :) Jeg tok testen i går på morgenen og den ble svaak gråaktig litt etter fristen :) Skal ta en test igjen i morgen tidlig og jeg er så redd! Har jo hatt murringer siden lørdag morgen som kommer og går, men de er ikke sånn som når jeg skal ha mensen eller har mensen. Har sjekket tappen hver dag og i dag føles det som om den er vendt bakover og begynner å lukke seg! Jeg er så spent og redd men i morgen tar vi en test til om ikke mensen er dukket opp før det! Krysser alt jeg har  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg 7 dager over, og jeg begynner å bli utålmodig.. Med en svak negativ test på mandag, men deretter en digitaltest som lyste opp mot meg "ikke gravid" på onsdagen... Frusterende  :(

 

Lykke til med testinga Kinemoor91 :) Krysser fingrene mine for deg! 

 

- R



Anonymous poster hash: 48d30...71a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kinemoor91; jeg tok sånn billigstrimmeltest da jeg ble gravid med min sønn, og den hadde sånn gråaktig svaaaak strek som viste en stund etter tidsfristen. Ble heldigvis sterkere og rosa for hver dag :)

Så koselig at du svarer på det :) Jeg tok testen i går på morgenen og den ble svaak gråaktig litt etter fristen :) Skal ta en test igjen i morgen tidlig og jeg er så redd! Har jo hatt murringer siden lørdag morgen som kommer og går, men de er ikke sånn som når jeg skal ha mensen eller har mensen. Har sjekket tappen hver dag og i dag føles det som om den er vendt bakover og begynner å lukke seg! Jeg er så spent og redd men i morgen tar vi en test til om ikke mensen er dukket opp før det! Krysser alt jeg har  :hjerte:

 

 

Tappen min er også lukket og litt bakover vendt :) Håper dette er et positivt tegn for oss begge!

 

- R

 

Anonymous poster hash: 48d30...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kinemoor91; jeg tok sånn billigstrimmeltest da jeg ble gravid med min sønn, og den hadde sånn gråaktig svaaaak strek som viste en stund etter tidsfristen. Ble heldigvis sterkere og rosa for hver dag :)

Så koselig at du svarer på det :) Jeg tok testen i går på morgenen og den ble svaak gråaktig litt etter fristen :) Skal ta en test igjen i morgen tidlig og jeg er så redd! Har jo hatt murringer siden lørdag morgen som kommer og går, men de er ikke sånn som når jeg skal ha mensen eller har mensen. Har sjekket tappen hver dag og i dag føles det som om den er vendt bakover og begynner å lukke seg! Jeg er så spent og redd men i morgen tar vi en test til om ikke mensen er dukket opp før det! Krysser alt jeg har  :hjerte:

 

 

Tappen min er også lukket og litt bakover vendt :) Håper dette er et positivt tegn for oss begge!

 

- R

 

Anonymous poster hash: 48d30...71a

 

Krysser alt jeg har for at det går bra for oss begge  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test nå og kunne såvidt skimte en rosa strek!

ÆÆÆ Nei du tuller!!!?? Hold oss oppdatert!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...