Gå til innhold

Hvor lang & tung er din 30 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:blomst:

Anonymous poster hash: a7efc...3cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

183 cm og 114 kg.

Vi har vært til helsesøster da jeg mistenker overspising. Han sover endelig natta gjennom, det er godt.

Anonymous poster hash: 8f646...8cd

Skrevet

Kjære vene! Håper du ikke gir han karbomat eller? Enhver helsesøster burde ha informert om dette, at menn over 30 år og over 100 kg må kutte i karbene!

Anonymous poster hash: 88ff5...169
Skrevet

Hahahahahahha

Anonymous poster hash: d50e6...67f

Skrevet

172 og 73 kg. Litt bekymret for høyden hans da. Noen tips?

Anonymous poster hash: 9ad03...b45

Skrevet

Nå er han nesten 40 da, men i kjent dib-stil går jeg ut fra at det er helt innafor å svare selv om spørsmålet ikke vedkommer meg. Han er 175 lang og veier like mye som den ene puppen min.

Anonymous poster hash: 4436c...114

Skrevet

Ca 180 cm, tipper 85-90 kilo.. Glad i sjokolade, det fikk han mersmak på når han fylte 22, burde virkelig ventet med det + nugatti på brødskiven. 

Anonymous poster hash: 77a4a...7df
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg hadde 30-åring i hus, men en rask sjekk i helseboka viser at han var 198 cm og 105 kg. Fulgte kurven sin perfekt, men på 35-årskontrollen, viste det seg at høyden stagnerte mens vekta steg. Jobber nå aktivt med sunt kosthold, men han er så kresen og det er mye æsj, samt nekter å smake på :(

Anonymous poster hash: 8b51b...11d

Skrevet

Ca 180 cm, tipper 85-90 kilo.. Glad i sjokolade, det fikk han mersmak på når han fylte 22, burde virkelig ventet med det + nugatti på brødskiven. 

WHAT??? Nugatti på brødskiven? Nei nå ringer jeg B.V... hva blir det neste ? At du har snudd setet hans i bilden? For han sitter vel ikke fremovervendt?

Skrevet

183cm og 72kg.

Anonymous poster hash: c57a5...267

Skrevet

1.79 og 85 kg 😂😂

Anonymous poster hash: fe365...1f6

Skrevet

185cm og 95kg.

Helsesøster er veldig opptatt av vekta hans, men slik har han alltid vært. Hans foreldre har de genene. Nå får han bare godteri på lørdager, håper det tilfredsstiller helsesøsteren.

Anonymous poster hash: 3c5d9...3ad

Skrevet

WHAT??? Nugatti på brødskiven? Nei nå ringer jeg B.V... hva blir det neste ? At du har snudd setet hans i bilden? For han sitter vel ikke fremovervendt?

Dessverre ble han veldig bilsyk av og sitte bakovervendt og spyr ut baksetet!! Spes når jeg henter han lørdager i 3-tiden på natta..(Ja, shoot me. Burde gitt han innetid). 

Skrevet

Ca 80 kg. Han er forøvrig over 180 cm høy.

Anonymous poster hash: 76419...955

Skrevet (endret)

180 høy og 75 kg. Helt perfekt :)

Vet ikke om det kan sammenlignes forresten, for han er snart 35 og ikke 30.

Endret av Gulosten™
Skrevet

Hmmm min er nok litt undervektig han. 190 høy og 75 kilo. Burde kanskje fete han opp litt?

Skrevet

Min er akkurat 30 så vi har nettopp vært på kontroll på helsestasjonen. Han er 175 cm og 62 kg :( Her jobber vi intenst med kostholdet, fløte til frokost og sånt, men jeg mistenker at han lider av spisevegring :(

Noen tips? Han ligger under gjennomsnittet på percentilen :(

Anonymous poster hash: 80581...4c0

Skrevet

Min blir 30 om 5 måneder men har målt og veid han siden jeg er litt bekymret. Han er bare 173cm høy men gråter til seg en cm til så vi later som det er 174, vekten er ok 65kg. Er redd han ikke blir høyere. 28-åringen i hus hun er 183cm så er tydeligvis lite veksthormoner hos 30-åringen 😯

Anonymous poster hash: 30c55...88f

Skrevet

En helt perfekt 184 cm 96 kg guttepjokk 😍

Skrevet

198 og 105 kilo. Akkurat gått ned 20 kilo, men de kommer nok tilbake snart da valpefettet er borte og musklene vokser. Men bakovervendt sitter han fortsatt. :)

Anonymous poster hash: a05d6...bd1

Skrevet

Min er 190 cm og 109 kg. Helsesøster er en smule bekymret over kostholdet og lite aktivitet og det er forsåvidt jeg og. Men han er i trassalderen så det er jammen ikke lett å nå gjennom..! Han sover natten gjennom og har en relativt lang hvil midt på dagen, ellers blir han så gretten. Håper å venne han av med dagsovingen etterhvert. :P

Skrevet

190 og 90 kg. 30 år i år og akkurat passe for alderen. Litt bekymret over utviklingen, men de sier jo at gutter ligger litt etter på den fronten.

Anonymous poster hash: eb55f...245

Gjest Antarctica
Skrevet

Min er 190 cm og 109 kg. Helsesøster er en smule bekymret over kostholdet og lite aktivitet og det er forsåvidt jeg og. Men han er i trassalderen så det er jammen ikke lett å nå gjennom..! Han sover natten gjennom og har en relativt lang hvil midt på dagen, ellers blir han så gretten. Håper å venne han av med dagsovingen etterhvert. :P

Åh, du er heldig. Min våkner minst to ganger hver natt og gråter etter pupp.

Skrevet

180 cm høy og 97 kg muskler.

Anonymous poster hash: 51991...f9a

Skrevet

Er det noen av deres som går på butikken i uka og kjøper seg godteri og andre ting med sukker ???

For jeg tok nemlig dattera mi på fersken her om dagen. I kjøleskapet hennes lå det en troika. På en tirsdag! Og jeg er sikker på at den ikke lå der på mandag (jeg var og sjekka da og).

Føler meg så sviktet ! Tillitsbrudd til de grader. Jeg må nå sykmelde meg fra jobb i morgen -planlegge begravelsen til ei som garantert har fått dødelig diabetes om en måneds tid ...

Anonymous poster hash: d50e6...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...