Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yes... Nå har slimproppen begynt å gå. Da er jeg i alle fall i gang. Med 1.mann mener jeg den gikk samme natt som maserier begynte. Hadde regelmessige vonde rier i 2døgn før han kom. Og kjenner kynner'ne tar bedre tak nå. I natt kanskje? Hjelpes...

Fortsetter under...

Usj, kjipt at det ikke skjer noe hos deg heller Marsch.

Her tok faktisk MANNEN intiativ til sex i går(!) (Han er en av dem som har slitt litt med tanken på sex etter at han kjente liv utenpå magen). Han er så innmari klar for å møte mini nå :)

Så da ble det litt action i går kveld, 2 dager etter slimproppen røk, med overdose av kanel, lakriste og enda mer nattlysolje! Har også hatt litt mer kynnere i går, men fremdeles ikke noe tegn på rier...men kanskje gårsdagen vil slå til i kveld siden det som oftest er på kvelder det skjer???

Mannen er iallefall villig til å "ofre" seg fremover, hahahaha :P

Vi prøvde oss her om dagen vi også,men måtte gi opp da det rett og slett var ubehagelig... 😑 vi får prøve å tenke på noe annet,kanskje det er da det skal skje 🙏🏻

Her kjørte vi på i dag og :P Mannen is on fire! Haha :)

Yes... Nå har slimproppen begynt å gå. Da er jeg i alle fall i gang. Med 1.mann mener jeg den gikk samme natt som maserier begynte. Hadde regelmessige vonde rier i 2døgn før han kom. Og kjenner kynner'ne tar bedre tak nå. I natt kanskje? Hjelpes...

Håper du er heldigere enn meg. Ikke noe nytt her enda :(

Føler det på kroppen at noe skal skje.. Tror nok i alle fall i løpet av helga. 👍🏻 krysser fingrene for deg jeg ☺️🙏🏻 her er det gode tak i kynnere i kveld. Bare å vente å se om de går over i rier. Håper egentlig ikke det skjer noe før i morgen,da vi må få mamma til å komme å passe hvis det skjer i natt. Hun er forberedt og klar 10 min unna men allikevel...

Føler det på kroppen at noe skal skje.. Tror nok i alle fall i løpet av helga. 👍🏻 krysser fingrene for deg jeg ☺️🙏🏻 her er det gode tak i kynnere i kveld. Bare å vente å se om de går over i rier. Håper egentlig ikke det skjer noe før i morgen,da vi må få mamma til å komme å passe hvis det skjer i natt. Hun er forberedt og klar 10 min unna men allikevel...

Har en del kynnere i dag jeg og og baby presser mye og er urolig, men ingen rier...enda. Håper også på action i løpet av helgen :)

Her var det falsk alarm i natt 😩 hadde mange "harde" kynnere og klarte ikke sove før veldig sent,men når jeg først sovnet sov jeg kjempegodt og følte meg ikke gravid en gang da lilletassen kom inn altfor tidlig i dag 05.45 😆 gjesp...i dag da kanskje?....

Annonse

Samme her. Masse kynnere, fikk et par harde ilinger nedover låret, dårlig mage og mini var urolig i hele går kveld.

Da da jeg våknet i dag var han fremdeles bra aktiv og han ligger å spenner seg inni magen. Trangt som bare juling tydeligvis. Men ikke tegn på noe rier her i gården.

Oh smerte hvor er du???

:P

Annonse

I dag jogget jeg 6 km før jeg tok turen til byen for å handle på Panduro. Fikk for meg at jeg ville ha avstøpningsett til hender og føtter og da jeg kom dit hadde de så masse kjekt så endte også opp med lerreter.

Planen er da gipsavstøpning av hender og føtter og himmelblå avtrykk av hender og føtter til lerretene. Kjøpte også masse stæsj til å tegne/male og skrive på lerretene samt noe stickers til rammene til gispavtrykkene :) Perfekt pynt til hjemmet samt gave til oldeforeldre og besteforeldre :)

Mini var bra aktiv under hele turen og til morgenen i dag så føler at han fremdeles er litt mer urolig enn ellers. Kom ut da om det er så trangt!!! :P

Jeg ble som vanlig surrende og før jeg visste ordet av det hadde det gått over 3 timer så naturlig nok var jeg dø da jeg kom hjem klokka nesten 17.00. Måtte bare kapitulere og sove en times tid.

Nå har jeg akkurat våknet og fått i meg middag. Ikke noe tegn på at det skjer noe spennende, men kanskje jeg er en av som bare får rier fremfor masse maserier før det smeller?

I dag jogget jeg 6 km før jeg tok turen til byen for å handle på Panduro. Fikk for meg at jeg ville ha avstøpningsett til hender og føtter og da jeg kom dit hadde de så masse kjekt så endte også opp med lerreter.

Planen er da gipsavstøpning av hender og føtter og himmelblå avtrykk av hender og føtter til lerretene. Kjøpte også masse stæsj til å tegne/male og skrive på lerretene samt noe stickers til rammene til gispavtrykkene :) Perfekt pynt til hjemmet samt gave til oldeforeldre og besteforeldre :)

Mini var bra aktiv under hele turen og til morgenen i dag så føler at han fremdeles er litt mer urolig enn ellers. Kom ut da om det er så trangt!!! :P

Jeg ble som vanlig surrende og før jeg visste ordet av det hadde det gått over 3 timer så naturlig nok var jeg dø da jeg kom hjem klokka nesten 17.00. Måtte bare kapitulere og sove en times tid.

Nå har jeg akkurat våknet og fått i meg middag. Ikke noe tegn på at det skjer noe spennende, men kanskje jeg er en av som bare får rier fremfor masse maserier før det smeller?

Jeg har aldri hatt maserier 😊

Synes du er så imponerende sprek m2u!!

Jordmor sa til meg at de hadde gått bort fra å anbefale aktivitet for å få i gang fødsel, men at de heller mente at når man slappet av, ikke stresset og var uthvilt- DA gikk kroppen lettere i fødsel. Dette var visstnok styrt av hormoner:) så kanskje du skulle forandre totalt taktikk- legge deg på sofaen og spise smågodt!!😜skal se det skjer noe da, hehe!!

Jordmor sa til meg at de hadde gått bort fra å anbefale aktivitet for å få i gang fødsel, men at de heller mente at når man slappet av, ikke stresset og var uthvilt- DA gikk kroppen lettere i fødsel. Dette var visstnok styrt av hormoner:) så kanskje du skulle forandre totalt taktikk- legge deg på sofaen og spise smågodt!!skal se det skjer noe da, hehe!!

Ja, kanskje det er der jeg feiler

Er bare så sinnsykt rastløs! Joggingen er det eneste som får meg til å koble av og ikke overtenke. Og hadde nok klikket av å sitte i ro frem til termin. Men slapper godt av på kveldene da! Nå koser jeg meg med popcorn, sjokolade og Haisommer :) Og så blir det is senere. Så noe kos og avslapning blir det ;)

Jordmor sa til meg at de hadde gått bort fra å anbefale aktivitet for å få i gang fødsel, men at de heller mente at når man slappet av, ikke stresset og var uthvilt- DA gikk kroppen lettere i fødsel. Dette var visstnok styrt av hormoner:) så kanskje du skulle forandre totalt taktikk- legge deg på sofaen og spise smågodt!!skal se det skjer noe da, hehe!!

Ja, kanskje det er der jeg feiler

Er bare så sinnsykt rastløs! Joggingen er det eneste som får meg til å koble av og ikke overtenke. Og hadde nok klikket av å sitte i ro frem til termin. Men slapper godt av på kveldene da! Nå koser jeg meg med popcorn, sjokolade og Haisommer :) Og så blir det is senere. Så noe kos og avslapning blir det ;)

Jeg følte meg også full av energi de to siste ukene før jeg fødte, nyt det:).

Gratulerer dere som har fått og lykke til dere andre.

Her ble det en liten keiserbaby etter mislykket induksjon. Lange dager, men veldig glad for å ha baby her.

Gratulerer!! Keisersnitt her også! Hvordan er formen din?

Gratulerer😊😊😊

Gratulerer så mye med baby Cue!

Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall.

Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså😩😩

Gratulerer så mye med baby Cue!

Ultralyd på Riksen på meg idag, som nok en gang viste en stor og fin jente der inne, på 3,5 kg allerede (!!). Hun lå langt nede med hodet så og si festet, så legen sa seg helt enig med meg i at hun er klar for fødsel og good to go. Hehe lov å håpe ihvertfall.

Dagens dårlige nyhet var høyt blodtrykk (igjen) pluss protein i urinen, så må til ny kontroll rett over helga, samt streng beskjed om å slappe av og ta det rolig. Ikke sååå lett å få slappet av så mye med to små barn i hus midt i tjukkeste fellesferien men, nå i helga er ihvertfall mannen hjemme med oss og kan aktivisere litt han også.. Uff nei, føler at de siste dagene nå kan bli laaaange altså

Oj, 3,5 kg :) Perfekt! Så godt at hun har det bra. Blodtrykket derimot var kjipt, men nå er du snart i mål da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...