Gå til innhold

Til deg som nylig har blitt sammen med min eksmann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hans fornavn og etternavn begynner på "S".

Mitt fornavn begynner på "M". Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Hei, du har ikke overtatt min ekskjæreste. Godt for deg ☺

Til dere andre som lurer på om det er snakk om dere nye flamme. Jeg tror dette er første og siste gangen jeg vil avkrefte åpent her inne om forbokstaver stemmer. For hver bokstav jeg utelukker, åpner jeg jo for at det er større sansynlighet for andre.

Hvis det er noen som virkelig er redd for at dette kan dreie seg om deres kjæreste, er dere nødt til å bruke nick, sånn at jeg kan svare privat.

Og husk en ting til: Det der med at dere møttes via nettet er noe jeg tenker kan ha skjedd, men jeg vet virkelig ikke hvordan dere møttes.

hi

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg ikke si, i fare for gjenkjennelse. Du får komme med en bokstav, så skal jeg se hva jeg gjør. Jeg er jo faktisk litt redd for at noen skal komme med riktig forbokstav på sitt eller hans navn, hva gjør jeg da?hiAnonymous poster hash: 288fa...c08

Da har du gitt en advarsel om at han kan være voldelig.. Da er den nye kjæresten mer forberedt, kan jobbe med det eventuelt rømme fra det. Det er ikke opp til deg. Kanskje han har endret seg og ikke vil være den voldelige typen lenger? Hvem vet! Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb
Vet du hva? Jeg tror ikke det er så mange som ønsker å være av den voldelige typen. De bare er det, dessverre.hiAnonymous poster hash: 288fa...c08

Det er sant men i en gang i blant klarer man å jobbe med det og finne en annen måte å få utløp for aggresjonen.. Bare jeg som prøver å ikke være dømmende om en person jeg selv ikke vet hvordan er. Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb
Hmmm, det er noe med dette svaret som får meg til å tenke at du er en mann? Kanskje kjenner du deg igjen i det jeg skriver. Kanskje er heller ikke du så snill med kjæresten din?

Skrevet

Hans fornavn og etternavn begynner på "S".

Mitt fornavn begynner på "M". Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Hei, du har ikke overtatt min ekskjæreste. Godt for deg ☺

Til dere andre som lurer på om det er snakk om dere nye flamme. Jeg tror dette er første og siste gangen jeg vil avkrefte åpent her inne om forbokstaver stemmer. For hver bokstav jeg utelukker, åpner jeg jo for at det er større sansynlighet for andre.

Hvis det er noen som virkelig er redd for at dette kan dreie seg om deres kjæreste, er dere nødt til å bruke nick, sånn at jeg kan svare privat.

Og husk en ting til: Det der med at dere møttes via nettet er noe jeg tenker kan ha skjedd, men jeg vet virkelig ikke hvordan dere møttes.

hi

Tror dette er piss,du kan vel selv si forbokstav på for/etternavn uten at noen gjenkjenner. Så jævelig teit. Tror dette bare er troll.

Anonymous poster hash: 5a565...017

Skrevet

Ja, jeg kan gjøre det, men jeg synes det er skummelt. Og hadde du lest hovedinnlegget skikkeelig, hadde du forstått at dette ikke er tull.

hi

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg, HI :)

Det er ikke det at man er bitter eller skadefro, men etter noe sånn sitter man igjen med et brennende ønske om at også andre kan se de sidene av ham som bare du vet finnes.

Man ønsker også oppriktig å verne andre damer mot det man selv har opplevd uten at det er så mye man kan gjøre, og jeg skjønner hvorfor du følte for å lette på hjertet anonymt.

Om ikke alle skjønner det, er reaksjonene dine helt normale, og slett ikke negativt ladede.

Lykke til med nytt liv :)

Anonymous poster hash: 0bcef...fd7
Skrevet

Har du ingen form for bevis på at han har vært voldelig ? 
Uansett om du blir fremstilt som en gal eks, er en advarsel på sin plass

Anonymous poster hash: 4b2aa...eaa
Skrevet

Joda, det finnes gode bevis for at han har vært voldelig, både før min tid og i min tid. Ikke noe han drev på med månedlig, men jevnlig. Altså har han et voldelig mønster som ikke har endret seg. Men i skrivende stund tenker jeg faktisk at det ikke er de fysisk voldelige episodne som er det verste med denne

fyren.

Det er alt det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...