Gå til innhold

Til deg som nylig har blitt sammen med min eksmann.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som slår meg er at du sikkert er lykkelig nå, med din nye kjæreste. Ja, jeg vet jo ikke hvordan dere møttes, men jeg tipper dere fant hverandre via en type nettdating. Dere bor jo ikke i samme by.

 

Så jeg ser for meg nettdating, og den starter allerede i januar. Dere møtes sikker fort, og jeg vet via omveier at dere blir kjærester fort. For alt har gått veldig fort, har det ikke?

Det er jo ikke mange månedene siden han delte seng med meg. Nå er det deg. Barna våre har møtt hverandre for lenge siden, selv om det er så kort tid siden han sa han elsket meg.

 

Han har nok fortalt deg at forholdet var dødt, at han hadde villet ut av det lenge. Det var derfor han fant deg så fort. Han har nok fortalt deg at det var han som gikk, at han ikke orket mer.

Og det er her de første av alle løgnene hans til deg begynner.For det var ikke han som gjorde det slutt. Det var jeg. Det var jeg som ikke orket mer, det var jeg som var utslitt av livet med han, det var meg han var voldelig mot.

 

Men dette vet du ikke. For du har møtt en livlig og sjarmerende fyr på nettet, og nå er dere plutselig sammen, og legger planer for fremtiden. For du er jo enda lykkelig uvitende om alt det jeg vet om denne mannen.

Jeg vet jo hva du heter, hvor du bor, hvor mange barn du har. Men det kan jeg ikke fortelle her, da vil jo alle vite hvem vi er.

 

Vi har noe til felles, jeg og du. Vi har begge vår nye lykke. Min lykke kommer av at jeg endelig er kvitt denne mannen. Og din lykke springer ut av at du nettopp har blitt kjæreste med denne mannen.

 

Jeg blir faktisk trist på dine veier. Trist fordi jeg vet hva du skal lære om denne mannen i tiden framover, trist for all tvil du skal gjennom, og for ikke å glemme alle løgnene du du kommer til å bli servert.

 

Jeg ønsker deg likevel all lykke, og jeg håper du er snill med ungene.

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok. takk for info.



Anonymous poster hash: 48585...fda
Skrevet

Oj...her kom tråden fra en bitter eks.

 

Anonymous poster hash: 0e12a...203

Skrevet

Det som slår meg er at du sikkert er lykkelig nå, med din nye kjæreste. Ja, jeg vet jo ikke hvordan dere møttes, men jeg tipper dere fant hverandre via en type nettdating. Dere bor jo ikke i samme by.

 

Så jeg ser for meg nettdating, og den starter allerede i januar. Dere møtes sikker fort, og jeg vet via omveier at dere blir kjærester fort. For alt har gått veldig fort, har det ikke?

Det er jo ikke mange månedene siden han delte seng med meg. Nå er det deg. Barna våre har møtt hverandre for lenge siden, selv om det er så kort tid siden han sa han elsket meg.

 

Han har nok fortalt deg at forholdet var dødt, at han hadde villet ut av det lenge. Det var derfor han fant deg så fort. Han har nok fortalt deg at det var han som gikk, at han ikke orket mer.

Og det er her de første av alle løgnene hans til deg begynner.For det var ikke han som gjorde det slutt. Det var jeg. Det var jeg som ikke orket mer, det var jeg som var utslitt av livet med han, det var meg han var voldelig mot.

 

Men dette vet du ikke. For du har møtt en livlig og sjarmerende fyr på nettet, og nå er dere plutselig sammen, og legger planer for fremtiden. For du er jo enda lykkelig uvitende om alt det jeg vet om denne mannen.

Jeg vet jo hva du heter, hvor du bor, hvor mange barn du har. Men det kan jeg ikke fortelle her, da vil jo alle vite hvem vi er.

 

Vi har noe til felles, jeg og du. Vi har begge vår nye lykke. Min lykke kommer av at jeg endelig er kvitt denne mannen. Og din lykke springer ut av at du nettopp har blitt kjæreste med denne mannen.

 

Jeg blir faktisk trist på dine veier. Trist fordi jeg vet hva du skal lære om denne mannen i tiden framover, trist for all tvil du skal gjennom, og for ikke å glemme alle løgnene du du kommer til å bli servert.

 

Jeg ønsker deg likevel all lykke, og jeg håper du er snill med ungene.

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Godt du er kvitt dritten:) Lykke til med ditt nye liv:)

 

Anonymous poster hash: a9444...269

Skrevet

Oj...her kom tråden fra en bitter eks.

 

Anonymous poster hash: 0e12a...203

 

I såfall er det fullt forståelig. Jeg hadde også vært bitter på en voldelig eksmann.

 

Anonymous poster hash: 881f9...d08

Skrevet

Prøv å tenk at det var for det beste. Du finner lykken igjen. Klem til deg.

 

Anonymous poster hash: 6427c...f91

Skrevet

BITTER.com og hvorfor jeg skriver det? Har vært der selv for over 10 år siden.  Hev deg over tullingen og nyt ditt nye liv, og la han drite seg ut - gang etter gang etter gang. Tro meg!

Skrevet

Det kunne vært jeg som skrev dette innlegget. Min voldelige eksmann har også ny(e) damer. Hun som han holder mest på med (veldig på av), har blitt advart av flere av eksene hans, men kommer tilbake gang på gang. Løgnene og manipulasjonen er helt enorm. Han er en verdensmester i å lyve.

 

Jeg er ikke bitter og tror ikke hi er det heller. Det sier bare folk som ikke har opplevd sånt som vi har. Jeg er bare glad og fri:)

 

Anonymous poster hash: 63213...41d

Skrevet

Men jeg er jo lykkelig og lettet, jeg er jo ferdig med dette nå, jeg har det supert! ☺

 

Jeg bare føler med denne jenta som har blitt sammen med han.

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Skrevet

Gratulerer med et nytt og lykkeligere liv :) De som ikke har vært i et forhold med vold, fysisk eller psykisk, aner ikke hvordan det er når man endelig er "fri"! Jeg ser overhodet ikke noen bitterhet, men vet hvordan du har det. Nyt det!

 

Anonymous poster hash: 330ce...3f9

Skrevet

Det kunne vært jeg som skrev dette innlegget. Min voldelige eksmann har også ny(e) damer. Hun som han holder mest på med (veldig på av), har blitt advart av flere av eksene hans, men kommer tilbake gang på gang. Løgnene og manipulasjonen er helt enorm. Han er en verdensmester i å lyve.

Jeg er ikke bitter og tror ikke hi er det heller. Det sier bare folk som ikke har opplevd sånt som vi har. Jeg er bare glad og fri:) Anonymous poster hash: 63213...41d

Ikke sant! ☺

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Skrevet

Hvor er du fra? Er redd du snakker om kjæresten min😞.

 

Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Skrevet

Jeg leser ingen bitterhet her.

Men bekymring for den nye kjæresten og barna.

 

Problemet er jo at HI ikke kan ta kontakt for å advare, for da blir hun jo den gale ekskjæresten han har fortalt om...

 

Anonymous poster hash: 29cfc...54a

Skrevet

Fortell meg en liten detalj om deg selv eller han. Din forbokstav, hans? Så skal jeg avkrefte. For det er helt sikkert ikke deg, det er mange mennesker i norge ☺

 

hilsen hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Skrevet

Fint skrevet.. Ser mer ut som en melding om å endelig få pustet ut og en lettere bekymrimg for hans nye kjæreste.. Lykke til, til alle sammen!



Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb
Skrevet

Fortell meg en liten detalj om deg selv eller han. Din forbokstav, hans? Så skal jeg avkrefte. For det er helt sikkert ikke deg, det er mange mennesker i norge ☺

 

hilsen hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Men dette er jo egentlig en sunn advarsel til alle jenter/damer som går inn i et nytt forhold. Vær forsiktig! Ting er ikke alltid som de ser ut som, den du er forelsket i kan vise seg å være en skikkelig jævel......

 

Anonymous poster hash: 5f436...3b7

Skrevet

Hva begynner navnet hans på??

 

Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Skrevet

Det vil jeg ikke si, i fare for gjenkjennelse. Du får komme med en bokstav, så skal jeg se hva jeg gjør. Jeg er jo faktisk litt redd for at noen skal komme med riktig forbokstav på sitt eller hans navn, hva gjør jeg da?

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Skrevet

S?

 

Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Skrevet

Det vil jeg ikke si, i fare for gjenkjennelse. Du får komme med en bokstav, så skal jeg se hva jeg gjør. Jeg er jo faktisk litt redd for at noen skal komme med riktig forbokstav på sitt eller hans navn, hva gjør jeg da?

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Da har du gitt en advarsel om at han kan være voldelig.. Da er den nye kjæresten mer forberedt, kan jobbe med det eventuelt rømme fra det. Det er ikke opp til deg. Kanskje han har endret seg og ikke vil være den voldelige typen lenger? Hvem vet!

 

Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb

Skrevet

 

Det vil jeg ikke si, i fare for gjenkjennelse. Du får komme med en bokstav, så skal jeg se hva jeg gjør. Jeg er jo faktisk litt redd for at noen skal komme med riktig forbokstav på sitt eller hans navn, hva gjør jeg da?hiAnonymous poster hash: 288fa...c08

Da har du gitt en advarsel om at han kan være voldelig.. Da er den nye kjæresten mer forberedt, kan jobbe med det eventuelt rømme fra det. Det er ikke opp til deg. Kanskje han har endret seg og ikke vil være den voldelige typen lenger? Hvem vet! Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb

Vet du hva? Jeg tror ikke det er så mange som ønsker å være av den voldelige typen. De bare er det, dessverre.

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Skrevet

S?Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Du må være mer konkret og skrive:

 

Mitt fornavn begynner med x

Hans fornavn begynner med x

Mitt etternavn begynner med x

Hans etternavn begynner med x

 

Ellers så vet jeg ikke hva jeg svarer på.

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Skrevet

 

 

Det vil jeg ikke si, i fare for gjenkjennelse. Du får komme med en bokstav, så skal jeg se hva jeg gjør. Jeg er jo faktisk litt redd for at noen skal komme med riktig forbokstav på sitt eller hans navn, hva gjør jeg da?hiAnonymous poster hash: 288fa...c08

Da har du gitt en advarsel om at han kan være voldelig.. Da er den nye kjæresten mer forberedt, kan jobbe med det eventuelt rømme fra det. Det er ikke opp til deg. Kanskje han har endret seg og ikke vil være den voldelige typen lenger? Hvem vet! Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb

Vet du hva? Jeg tror ikke det er så mange som ønsker å være av den voldelige typen. De bare er det, dessverre.

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

 

 

Det er sant men i en gang i blant klarer man å jobbe med det og finne en annen måte å få utløp for aggresjonen.. Bare jeg som prøver å ikke være dømmende om en person jeg selv ikke vet hvordan er.

 

Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb

Skrevet

 

 

Det vil jeg ikke si, i fare for gjenkjennelse. Du får komme med en bokstav, så skal jeg se hva jeg gjør. Jeg er jo faktisk litt redd for at noen skal komme med riktig forbokstav på sitt eller hans navn, hva gjør jeg da?hiAnonymous poster hash: 288fa...c08

Da har du gitt en advarsel om at han kan være voldelig.. Da er den nye kjæresten mer forberedt, kan jobbe med det eventuelt rømme fra det. Det er ikke opp til deg. Kanskje han har endret seg og ikke vil være den voldelige typen lenger? Hvem vet! Anonymous poster hash: 0fdb3...7cb
Vet du hva? Jeg tror ikke det er så mange som ønsker å være av den voldelige typen. De bare er det, dessverre.

 

hi

 

Anonymous poster hash: 288fa...c08

Tror jeg også....-det er nok noe som ligger i "ryggraden" på enkelte. Gjerne vokst opp med minst en voldelig foreldre. Det må nok lang og dyp terapi til for å endre det mønsteret.....

 

 

Anonymous poster hash: 5f436...3b7

Skrevet

Hans fornavn og etternavn begynner på "S".

Mitt fornavn begynner på "M".

 

Anonymous poster hash: 25ed8...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...