Gå til innhold

Er du naken foran mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, absolutt, hver dag/natt. Vi elsker å se hverandre nakne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Er feit (57 kg) + strekkmerker og hengepupper. Magen er deigete 12 mnd etter sistemanns ankomst, så takler dårlig når han tar på meg.

Anonymous poster hash: 3a328...cfc

Skrevet

Hva skulle problemet være?

Han elsker meg uansett han. Gjennom svangerskapet måtte han også f.eks. hjelpe meg på med kompresjonsstrømpebukser osv.

Anonymous poster hash: ccf73...4ab
Skrevet

Nei. Er feit (57 kg) + strekkmerker og hengepupper. Magen er deigete 12 mnd etter sistemanns ankomst, så takler dårlig når han tar på meg.

57 kg og feit? Må være synd med slikt et forvrengt selvbilde!

Anonymous poster hash: c3376...60e

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Et hån mot oss som faktisk er overvektige når du kaller deg feit med 57 kg.

Såfremt du ikke er 1.20 høy så er du ikke feit eller overvektig med dine 57 kg

Skrevet

Selvsagt, hver dag. Han har aldri klaget eller sagt et eneste negativt ord om kroppen min, hverken med + eller - 15 kg, med eller uten strekkmerker, slakke eller stramme pupper, og jeg merker absolutt ingen forskjell i måten han reagerer på når han ser meg. 

Han hadde nok blitt veldig skuffet om han aldri fikk se meg naken. ;)

Skrevet

Nå har ikke jeg noen mann da (heldigvis), men jeg har ingen problemer med å vise meg naken i all min stripete prakt ;)

Skrevet

Dette høres sikkert dumt ut. Men dere som har fått barn, kanskje har fått noen kilo ekstra og noen strekkmerker som ikke ser særlig delikat ut, viser dere dere nakne foran mannen? Jeg kvier meg veldig for det ... kroppen min har blitt helt forferdelig  :roll:Anonymous poster hash: 0c6d3...e28

Selvfølgelig. Hvis han ikke vil ha meg som jeg er så får han jo finne en annen da. Hadde vært veldig slitsomt å være sjenert for mannen synes jeg. Eneste er når jeg har mensen, da hender det jeg vil ha litt tid for meg selv på badet F.eks.

Skrevet

Det hender, men føler meg ikke komfortabel med det. Jeg vet inners inne at jeg ikke har noe å skjule, har vært heldig med mine graviditeter. Ikke sterkkmerker, gått opp bare 4 kilo, nesten flat mage og har fylt opp brystene..... Men selv om jeg får positive tilbakemeldinger klarer jeg ikke å være glad i meg selv å vise meg frem til min mann, føler meg aldri bra nok..... Det er jeg selv som bryter meg ned. Skulle gjerne hatt 10 kilo ekstra og bedre selvtillit og vært glad i meg selv en slik jeg har det i dag ;(

Anonymous poster hash: c13bb...f4d

Skrevet

Ja, selv om magen ikke ser helt lik ut da pga graviditerer. Tror ikke jeg har blitt annet forandret enn normalt på våre 17 år sammen. Veier 55 istedetfor 52 da vi ble sammen, ikke så store forskjellen.

Anonymous poster hash: 0373c...eaf

Skrevet

Ja? Vært sammen kun 1.5 år. Men det er jo ingen "fordel" i denne saken. Både jeg og han har i unger fra før. Valser rundt naken foran hverandre daglig. Dusjer sammen osv.. Hva er vitsen med å være ilag med noen en ikke føler seg komfortabel nok med til å være naken sammen engang da?!?

Anonymous poster hash: 31ba3...8bf

Skrevet

Det hender, men føler meg ikke komfortabel med det. Jeg vet inners inne at jeg ikke har noe å skjule, har vært heldig med mine graviditeter. Ikke sterkkmerker, gått opp bare 4 kilo, nesten flat mage og har fylt opp brystene..... Men selv om jeg får positive tilbakemeldinger klarer jeg ikke å være glad i meg selv å vise meg frem til min mann, føler meg aldri bra nok..... Det er jeg selv som bryter meg ned. Skulle gjerne hatt 10 kilo ekstra og bedre selvtillit og vært glad i meg selv en slik jeg har det i dag ;(

var det noen som spurte hvor mye du veide ? 😝

Skrevet

Dette høres sikkert dumt ut. Men dere som har fått barn, kanskje har fått noen kilo ekstra og noen strekkmerker som ikke ser særlig delikat ut, viser dere dere nakne foran mannen? Jeg kvier meg veldig for det ... kroppen min har blitt helt forferdelig :roll:

Anonymous poster hash: 0c6d3...e28

Nei. Orker så vidt å se meg selv naken etter at jeg fikk barn. Vet at samboern hater magen så her er jeg ikke uten noe på ovekroppen :P

Anonymous poster hash: acd98...454

Så ille.... Hater han magen din??? DA hadde jeg blitt lei meg... Mange for mye jeg også, og om han hater magen min vet jeg ikke. Han hadde aldri kunnet si det til meg

Skrevet

Det hender, men føler meg ikke komfortabel med det. Jeg vet inners inne at jeg ikke har noe å skjule, har vært heldig med mine graviditeter. Ikke sterkkmerker, gått opp bare 4 kilo, nesten flat mage og har fylt opp brystene..... Men selv om jeg får positive tilbakemeldinger klarer jeg ikke å være glad i meg selv å vise meg frem til min mann, føler meg aldri bra nok..... Det er jeg selv som bryter meg ned. Skulle gjerne hatt 10 kilo ekstra og bedre selvtillit og vært glad i meg selv en slik jeg har det i dag ;(Anonymous poster hash: c13bb...f4d

var det noen som spurte hvor mye du veide ? Anonymous poster hash: 31ba3...8bf [/quot

Ja, du er faktisk inn på noe..... Min far kommenterte min vekt i tenårene, da jeg hadde litt velpefett.... I en alder hvor man er sårbar, har slitt med bulimi i flere år men har kommet over det. Men vonde tanker blir man ikke kvitt så lett.

Skrevet

var det noen som spurte hvor mye du veide ?

Har hun sagt noe om hva hun veier da? Hun forteller at selv med lav vekt så betyr ikke det at man føler seg vel... og vil gå naken. , Det å gå naken foran noen har ikke med faktisk vekt og gjøre, men troen på seg selv.

Skrevet

Ikke rett opp og ned nei, ikke i dusjen sammen:(

Anonymous poster hash: 7f195...25d

Skrevet

Det hender, men føler meg ikke komfortabel med det. Jeg vet inners inne at jeg ikke har noe å skjule, har vært heldig med mine graviditeter. Ikke sterkkmerker, gått opp bare 4 kilo, nesten flat mage og har fylt opp brystene..... Men selv om jeg får positive tilbakemeldinger klarer jeg ikke å være glad i meg selv å vise meg frem til min mann, føler meg aldri bra nok..... Det er jeg selv som bryter meg ned. Skulle gjerne hatt 10 kilo ekstra og bedre selvtillit og vært glad i meg selv en slik jeg har det i dag ;(Anonymous poster hash: c13bb...f4d

var det noen som spurte hvor mye du veide ? Anonymous poster hash: 31ba3...8bf [/quot

Ja, du er faktisk inn på noe..... Min far kommenterte min vekt i tenårene, da jeg hadde litt velpefett.... I en alder hvor man er sårbar, har slitt med bulimi i flere år men har kommet over det. Men vonde tanker blir man ikke kvitt så lett.

Beklager. Jeg skrev visst på feil tråd 😔 beklager igjen 😞

Skrevet

Ja, selv om magen ikke ser helt lik ut da pga graviditerer. Tror ikke jeg har blitt annet forandret enn normalt på våre 17 år sammen. Veier 55 istedetfor 52 da vi ble sammen, ikke så store forskjellen.

Anonymous poster hash: 0373c...eaf

Var denne jeg skulle svare på! Noen som spurte hvor mye du veide?! 😝

Skrevet

Beklager. Jeg skrev visst på feil tråd 😔 beklager igjen 😞

Jeg som svarte feil iste igjen!! Du er nok mer enn bra nok kjøre deg😘. Men jeg kjenner til følelsen din😔. Men du er helt sikkert nydelig 😍

Skrevet

Jeg er overrasket over hvor mange som tror at bare mannen godkjenner utseendet så betyr det at man uten hemninger liker å være naken?

Det er ikke noe galt med kroppen min, men jeg føler meg likevel ikke komfortabel naken. Det betyr lite for meg om mannen syns jeg er attraktiv i den sammenhengen siden ingenting han kunne sagt eller gjort ville gjort at jeg forandret mening.

Skrevet

Enten Så elsker mannen din deg eller så elsker han deg ikke. Da elsker han alle strekkmerker og kg for mye.

En mann som ikke liker kroppen min er ikke noe verd i mine øyne.

Anonymous poster hash: 80a89...03f

Skrevet

Klart det. Hadde ikke kunnet leve sammen med en jeg ikke var 100% trygg på. Jeg veier i dag 20 kg mer enn da jeg traff han. Han er en flott mann utseendemessig, men heldigvis er han minst like flott på innsiden. Jeg vet at han liker meg uansett. Han får meg til å føle meg tiltrekkende uansett, og jeg merker at det er ekte.

Anonymous poster hash: 494a4...726

Skrevet

Hadde det ikke vert for at jeg har en bonussønn i huset som om ikke alt har mens hvertfall snart kommer i puberteten så hadde jeg gått naken hele tiden.

Ingen problemer med å være naken forran mannen. Men jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde strekkmerker etter barna.

Anonymous poster hash: 4b082...956

Skrevet

Ja.

Jeg veier 6 kg mer enn jeg gjrde da vi ble sammen for 10 år siden. Har født to barn, men var så heldig at jeg slapp strekkmerker. Har noen få på lårene, men de er så og si borte.

Jeg skulle ønske jeg var strammere, men mannen blir klar som ett egg bare jeg går forbi han når jeg skal legge meg, så tror han liker det han ser...

Anonymous poster hash: 659f7...f39

Skrevet

Til alle dere som ikke er fornøyd med å føle dere uvel med å vise dere nakne...

Det er mulig å endre dette. Jeg viste meg aldri naken for tidligere partnere, hadde masse komplekser for kroppen min.

Jeg følte meg klumsete og uvel, men ville så gjerne ha et avslappet forhold til nakenhet.

Er vokst opp i et hjem hvor det ikke var vanlig.

Jeg bestemte meg til slutt for at jeg skulle tvinge meg selv gjennom det, og at "fake it till you make it" og masse stahet kanskje kunne gjøre nytten.

Hver gang jeg vegret meg så minnet jeg meg selv på at dette er helt naturlig. Når jeg ikke har problemer med å være naken sammen med en mann og ha sex med ham, da er det heller ikke noe problem å f.eks. gå naken fra soverommet til badet.

Så jeg begynte å vise mer og mer kropp, hver gang minnet jeg meg selv på at det ER naturlig og hvor inderlig gjerne jeg ville bli kvitt alle hemningene mine som jeg logisk sett mente jeg ikke burde ha.

Jeg følte meg ubekvem, psykisk avkledd, forferdelig. Men fortsatte å minne meg selv på at jeg IKKE ville gå gjennom resten av livet og føle meg så hemmet pga. min egen kropp.

Og litt etter litt så ble det lettere. Fremdeles ikke noe jeg gjorde med glede, men det var ikke så stort ubehag lenger.

Da begynte jeg å øyne håp om at det kunne endres, og fortsatte.

Hele prosessen tok nok noen år, men det ble gradvis bedre og bedre.

I dag har jeg ingen problemer med å gå naken foran en partner, jeg kan til og med like det fordi jeg ser hvordan han ser på meg med lyst og glede. Det gir bedre selvtillit, og jeg ser at jeg også kan bruke nakenhet til å forføre ham innimellom.

Bivirkningen av dette er at sexlivet mitt også har blitt bedre - fordi jeg fokuserer på nytelse og glede, ikke på hemninger fordi kroppen min vises i enkelte stillinger.

Etter hvert som mitt forhold til egen kropp ble mer avslappet så steg også selvtilliten min, som om noe falt på plass. Tidligere hadde jeg brukt mye energi på å ikke være venn med kroppen min.

Så om dere har vilje nok til å gå gjennom med det så er det mulig å snu! :)

Begynn i det små, gå litt mer lettkledd, gå naken til og fra badet i mørket, og gjør det også når nettene blir litt lysere. Og hver gang - minn deg på at det ikke er noen grunn til å føle ubehag, det er helt naturlig å være naken, og at du VIL få et avslappet forhold til din egen kropp.

Anonymous poster hash: 2a668...9d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...