Gå til innhold

Er du naken foran mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert dumt ut. Men dere som har fått barn, kanskje har fått noen kilo ekstra og noen strekkmerker som ikke ser særlig delikat ut, viser dere dere nakne foran mannen? Jeg kvier meg veldig for det ... kroppen min har blitt helt forferdelig  :roll:

Anonymous poster hash: 0c6d3...e28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres sikkert dumt ut. Men dere som har fått barn, kanskje har fått noen kilo ekstra og noen strekkmerker som ikke ser særlig delikat ut, viser dere dere nakne foran mannen? Jeg kvier meg veldig for det ... kroppen min har blitt helt forferdelig :roll:

Anonymous poster hash: 0c6d3...e28

Nei. Orker så vidt å se meg selv naken etter at jeg fikk barn. Vet at samboern hater magen så her er jeg ikke uten noe på ovekroppen :P

Anonymous poster hash: acd98...454

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg veide 30 kilo mer i fjor enn nå, og jeg har fortsatt 20 kilo for mye. Har født 3 barn og kroppen bærer jo preg av det. Men ja, jeg er naken foran mannen min. På badet eller i senga, hver dag.

Skrevet

Ja da, det er jeg. Hefter meg ikke et sekund, til tross for mange kilo for mye, hengepupper osv.

Anonymous poster hash: dd3f7...afd

Skrevet

Ja. Men ikke ofte nok i følge mannen. 😊

Har funnet meg en mann som gir tydelig uttrykk for at han liker kroppen min like godt nå som da vi møttes. Selv om 15 år, 2 barn og 20kg jo virkelig har gjort sin påvirkning.

Og jeg føler meg flott. Ihvertfall når jeg ser blikket hans. 😊

Anonymous poster hash: 56239...9ef

Skrevet

Ja, hvis jeg ikke kunne være naken foran mannen min så synes jeg ikke vi hadde hatt noe godt forhold. Jeg har 10 kg for mye, allikevel tenker jeg svært lite på om jeg sprader rundt i nettoen rundt morgenstellet. Jeg tenker at jeg ser ut som veldig veldig mange andre kvinner som nærmer seg 40 og har fått to barn...

Anonymous poster hash: ac48c...979

Skrevet

Ja, det er jeg.

Vi har vært sammen i 17 år, på de årene har jeg født 4 barn, og jeg har lagt på meg 15 kg.

Ikke akkurat den faste slanke og lytefrie kroppen lenger gitt ;)

Jeg har heng over keisersnittarr, strekkmerker, fleskebilring, åreknuter og det som er, men ærlig talt, jeg er ikke 20 år lenger og selvfølgelig setter det noen spor at jeg har produsert 4 barn for han.

Vi er glade i hverandre, vi har sex og nyter hverandres kropper, med lyter og feil :)

Anonymous poster hash: 9f652...8d8
Skrevet

Ja. Og selv om jeg veier 15 kilo mer enn da vi møttes og tyngdekraften har gjort sitt ser jeg at han liker det han ser. 

Skrevet

Selvfølgelig er jeg naken foran mannen min. Med strekkmerker, operasjonsarr og litt ekstra polstring. Han har sin del av skylda med tanke på strekkmerkene fra da jeg var gravid med barnet vårt og operasjonensarrene fra exu'en. Livet setter sine spor på kroppen min, blir som kart over livet mitt. Og det er skammer jeg meg ikke over.

Skrevet

Ja, har jeg alltid gjort :) Har veid alt fra 68 til 100 kg, men sprader rundt naken i huset uansett :P

Skrevet

Ja, selfølgelig, hver eneste kveld. Har vært gravid en gang før, og høygravid nå, ingen problemer med å vise meg naken for han.

Anonymous poster hash: 487f1...b55

Skrevet

Ja, har aldri hatt problemer med å vise meg naken for han. Ser godt at han liker det han ser, og han er flink til å gi uttrykk for det også :)

Skrevet

Ja, absolutt. Min mann liker min kropp, på tross av mage, hofter og lår som ikke var der for 4 år siden. Slikt som skjer når man går gravid.

Skrevet

Ja. Heldigvis føles det helt naturlig.

Skrevet

Ja men mannen kunne sett meg naken når jeg vasker,rydder,ser på tv osv. Han synes at jeg skulle ikke eid undertøy i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 061a4...cfb

Skrevet

Så klart.

Er, som de fleste her, langt fra perfekt. Likevel er jeg "perfekt" i mannens øyne, og han sier han elsker den myke, store magen min, som har bært frem hans barn. Han viser det ved å stryke på den, legge ansiktet inntil den eller kysse den, stort sett hver dag.

Anonymous poster hash: 122f8...5d6

Skrevet

Nei! Han klager på at jeg veier 10kg for mye, og at puppene mine henger og er for små. Jeg er så lei av å høre at jeg må trene og ta silikon, så jeg nekter å vise meg naken...

Snart skal jeg slanke vekk 80kg i dødvekt..

Anonymous poster hash: 27a40...9fd
Skrevet

Nei! Han klager på at jeg veier 10kg for mye, og at puppene mine henger og er for små. Jeg er så lei av å høre at jeg må trene og ta silikon, så jeg nekter å vise meg naken...

Snart skal jeg slanke vekk 80kg i dødvekt..

Anonymous poster hash: 27a40...9fd

Trivelig kar. Og han er den perfekte hønken uten en eneste skavank utvendig...?

Skrevet

Ja, daglig.

Men jeg er ikke så veldig komfortabel med brystene mine og underlivet etter fødsel når det er dagslys. Men han seg meg, ja.

Anonymous poster hash: 93d20...343

Skrevet

Jeg har aldri klart å være naken foran noen, selv ikke mannen min. Kjøper fine babydolls og lignende da. 

Anonymous poster hash: 20f00...f85
Skrevet

Det er jeg, men ifølge min mann kunne jeg gått mye mer naken.

Jeg sover naken, går naken frem og tilbake til badet og evt om jeg har glemt noe om kvelden. Gidder ikke å kle på meg når jeg e på vei til seng. Mine barn bryr seg ikke om jeg går naken, når hans barn er her og jeg vet de ikke sover så prøver jeg å huske morgenkåpen. Skal vel sies jeg er litt dårlig på å huske den. De syns nakenhet har vært veldig rart, siden de vokste opp i ett hus der det ikke var naturlig. Hyl og krik om en så en annen i trusa feks. Mannen har alltid likt å gå naken og egentlig følt dt naturlig, men med kona hans så måtte han endre på dette. Jeg prøver å innrette meg, men ikke like lett når jeg er oppvokst med at nakenhet er helt naturlig og ingen krise å se noen i familien nakene (forskjell på å se de nakene til og fra badet, på badet osv enn å gå naken bare for å gå naken)

Men hun eldste som straks er myndig kom til meg her endag og ville snakke med meg. Hun syns det var veldig rart hvordan jeg kunne ha en så naturlig forhold til min egen kropp og ikke tenke over om andre så meg eller hva de syns om min kropp. Hver gang hun skifter eller kler på seg så har hun i bakhodet at hun må forte seg og at ingen må se henne, denne tanken likte hun ikke og vil bli kvitt den. Hun syns det var så fint å se at jeg ikke gjorde noe oppstyr om noen så meg eller jeg kom inn på badet når hun var der. Det at jeg ikke lager noe oppstyr syns hun var så bra. Så en lang prat, og faktisk veldig hyggelig prat. Jeg har ingen fotomodellkropp, en helt normal kropp som har født to barn, med dertilhørende strekkmerker, slakke pupper og litt godt polstret, men ikke tykk.

Min mann liker kroppen min, og bryr seg fint lite at den ikke ser ut som den gjorde engang. Han liker der bedre nå også, for nå ser jeg mer ut som en kvinne med former, det hadde jeg ikke før,

Anonymous poster hash: b6950...60b

Skrevet

Ja, det gjør jeg.. Selv om jeg ikke har drømmekroppen akkurat etter fire fødsler. Der har forsåvidt ikke han heller.

Herregud, han har jo sett meg naken og vel så det under fødslene, så at han ikke skal takle å se meg i dusjen forstår jeg meg ikke på.

Anonymous poster hash: 77204...c1c

Skrevet

Ja det gjør jeg... Ting er ikke som før, men det er ikke vi heller.

Jeg sover naken så mye som mulig og hater stramme klær. Gubben lusker fremdeles på meg i dusjen, så jeg antar at han liker det han ser selv nå som jeg er nesten fødeklar igjen.

Alle forandringene som har skjedd  i forhold til barnefødsler og svangerskap er jo pga vår kjærlighet til hverandre (og for å være helt ærlig så har ikke han heller den samme kroppen som for 15 år siden;) så vi er to om det).

Skrevet

Selvfølgelig, ingen problem, syns faktisk det er rart at folk ikke klarer å være naken foran sin egen mann..... Men nå har jeg nå alltid hatt en sexy kropp i mannen min sine øyne... uansett vekt opp eller ned....😊

Anonymous poster hash: 56196...80b

Skrevet

Ja det har jeg ingen problemer med. Jeg hadde strekkmerker og ekstra kilo allerede da vi traff hverandre, så han visste hva han fikk. :P

Anonymous poster hash: 9b3d6...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...