Gå til innhold

Hvorfor tok det forrige forholdet ditt slutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde personlighetsforstyrrelser og var voldelig.

Anonymous poster hash: 0f2aa...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var en helt super fyr, men ble altfor tafatt og kjedelig. Jeg følte meg som mammaen hans, og tok meg selv i å ikke klare å la vær å kritisere han. En sånn dame ønsker jeg virkelig ikke å være! Nå har jeg det mye bedre, og det har heldigvis han også <3

Anonymous poster hash: 3876f...f24

Skrevet

Jeg var alenemamma å hadde en baby på 6 mnder å var utslitt,følte jeg ikke hadde overskudd til noe kjæreste lenger.

Nå er det tre år siden det var slutt å savner han fortsatt..

Anonymous poster hash: 9c765...c4b
Skrevet

Jeg møtte kvinnen i mitt liv.

Anonymous poster hash: 8f56e...39b

Skrevet

Vel, eksem min er bipolare, noe som gjorde han veldig ustabil, visste aldri hvor jeg hadde han...så han gjorde det slutt en kveld da vi var i bursdag til bestevenninna mi, han var full, mista tlf sin i bakken, klikka p heiv den langt oppi e hage på vei hjem løp fra meg, kasta jakka si på sjøen, dytta til meg å sa at han var drittlei av meg å at jeg kunne dra til helvete, jeg løp til leiligheten hans å hentet tingene mine å fikk mamma til å hente meg, like etter jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde glemt noen penger i leiligheten hans som jeg måtte hente, jeg kom dit å da hadde raseriet hans ført til knuste vinduer i leiligheten hans...jeg var 22 når dette skjedde, nå er jeg sammen med ny mann å venter en sønn i august (vårt første barn, lykkeligere enn noen gang!! :D

Skrevet

Han var alkoholiker, hadde sterk angst, depresjoner og ADHD. ADHD alene hadde ikke vært noe problem men alle problemene sammen var too much. I tillegg merket jeg at intelligensnivået hans ikke var helt på topp etter mange år med dop og alkohol.

vi var bare sammen 4mnd og jeg trodde jeg kunne redde han, det kunne jeg ikke.

Og jeg angrer nå på at jeg kastet bort 4mnd av mitt liv på en sånn taper!

Anonymous poster hash: b8109...e1e

Skrevet

Psykisk mishandling. Mot meg og ungene.

Anonymous poster hash: fee7c...e87

Skrevet

Kom hjem litt tidligere enn planlagt og fant han i seng med en annen dame. Da var det over på sekundet.

Skrevet

Hadde rett og slett ingen følelser lengere. Og ble derfor irritert på alt han gkorde når han var til meg i helgene. Angret ikke da jeg gjorde og ikke nå heller. Var heller ikke lei meg etter bruddet.

Har nå samboer og en herlig liten gutt:-)

Anonymous poster hash: 898ce...831

Skrevet

Fordi jeg ikke egentlig var forelska og noe føltes off. Viste seg at han egentlig var gift og det fikk jeg vite ved at kona ringte meg og kalte meg hore. Heldigvis noen år siden nå, så jeg kan le av det..

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: df9d2...0e9

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: df9d2...0e9

Vi tok pause i forholdet og jeg møtte drømmemannen min.

Anonymous poster hash: 310f8...0c8

Skrevet

Han dumpa meg som det sang etter. Han var storm forelska, vant min oppmerksomhet og senere kjærlighet, for så å dumpe meg, knuste meg totalt!

Jeg var tydeligvis ikke så fantastisk som han først trodde!

Like greit, for min mann er mye bedre på alle måter. Forholdet som tok slutt varte i fire mnd.

Anonymous poster hash: 2e631...f39

Skrevet

han ble forelsket i en annen

Skrevet

Vi var 14 år, hadde vært sammen av-og-på i to år. Husker ikke hvorfor. Rett etterpå traff jeg han som sitter ved min side nuhh, vi har to barn sammen og livet er perfekt 😍

Skrevet

Han omkom

Anonymous poster hash: 428e5...80d
Skrevet

Han var utro. Jobbet oss igjennom det men mens vi gikk i terapi så chattet han med kollega på jobb som var langt over streken. Da satt vinen strek for hvis man ikke greier p legge seg flat og jobbe igjennom det så jobber ikke jeg igjennom det alene

Skrevet

Han hadde for liten tiss og fikk for stor mage. Ikkeno å samle på

Skrevet

Han hadde for liten tiss og fikk for stor mage. Ikkeno å samle på

Dessuten fant jeg honkle hans under puta.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...