Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Lurer litt på årsakene til brudd. Hvor mye skal til for å gjøre det slutt?! Anonymous poster hash: df9d2...0e9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 I 5 år bestemte han hva jeg skulle gjøre, kontrolerte hvem jeg var med, stilte spørsmål ved klærne jeg gikk med, hvorfor jeg sminka meg.... Når han ble sint nok slo han. Anonymous poster hash: f74b9...bd7
Gjest Maiken og barna Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Han var utro opptilflere ganger....jeg var ung og naiv.....helt til jeg sa nok er nok
mamma_bergen Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Han var ikke frisk. Jeg brukte 3 år på å komme meg vekk, og det tok 2,5 år før han sluttet å følge etter meg og plage meg. Han fikk ny dame..Stakkars henne!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Min eks-mann flørtet og kjælte åpenlyst med en annen dame, jeg ble ekstremt fortvilet. Neste dag var han ikke glad i meg mer, sa han, og beordret meg ut. Kom som lyn fra klar himmel. Ti år hadde vi vært sammen, og ikke mer å snakke om, sa han, til tross for at jeg prøvde om vi kunne snakke sammen. Han ble aldri sammen med flørten, hun ville ikke ha ham. Han hadde nok "sikla" etter henne i flere år. Så vidt jeg vet, så har han ikke vært i annet enn litt tilfeldige forhold etterpå. Jeg er godt gift, har barn, hus og hund, og et stabilt, godt familieliv. Anonymous poster hash: b38e7...805
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Vi hadde vært sammen fra vi var 17 og 18, det varte i 4 år. Det var bare ikke riktig, vi var for unge da vi ble sammen, vokste fra hverandre, hadde forskjellige ønsker for både hverdag og fest. Endte med at han var utro og smittet meg med clamydia. Da var det ikke lenger snakk om å prøve å få forholdet på skinner lenger, han ville være fri, og det ble han.... Anonymous poster hash: 528f2...4da
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Drømmemannen kom inn i livet mitt. Eksen var helt grei, men han var nok aldri den "rette". Anonymous poster hash: 2d8e5...13f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Han fant seg en ny da vi prøvde å få barn. Anonymous poster hash: 42387...b61
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Han valgte rusen før meg og barna. Anonymous poster hash: 30c48...239
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Vi var sammen i over 4 år, han ønsket ikke barn og visste ikke om han kom til å få lyst på heller. Han visste heller ikke om han kom til å bli boende i byen etter endt utdannelse og han var heller ikke klar for forlovelse. Han var verdens snilleste, men det holdt ikke for meg. Jeg fant en annen og flyttet til en annen by og fikk 3 barn. Han ble boende i byen og fikk faktisk et barn uker før meg (men han var aldri i et forhold med moren). Anonymous poster hash: c602e...236
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Han klarte ikke å bli glad i sønnen min og sønnen min merket det, da var det farvel på dagen. Anonymous poster hash: 72097...74d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #12 Skrevet 18. april 2015 Fordi han drakk hver kveld og fortalte meg at jeg ikke klarte noe i livet. Da jeg ville ta lappen sa han at det var opp til han og bestemme når jeg var klar for kjøretimer. Jeg skulle da liksom øvelseskjøre med han, til han synes jeg var klar nok til å få timer. Han styrte økonomien. Jeg fikk aldri noe. Da jeg fikk økt stillingsprosenten min var 40% til 100% så lo han bare og spurte hvor lenge det skulle gå før jeg ble sykemeldt....for jeg kunne jo aldri klare å jobbe 100%... Utdannelse fikk jeg ikke lov til å ta, for det tjente vi ikke på. Han kjeftet og klagde på meg hver kveld når han var full. Han sa at jeg var kjedelig å ha sex med fordi jeg ikke ville suge han. Men jeg synes han var ekkel..... Jeg var redd for å suge...(hadde blitt voldtatt i min ungdom) Han truet med at siden jeg ikke hadde noe særlig penger eller lappen ville jeg aldri få omsorgen for barna og han skulle gjøre alt for å ta de fra meg. Osv........ Men da jeg endelig fikk mot til å gå, så ble det til at jeg fikk hovedomsorgen... Han mista nesten retten til å ha samvær.. Jeg greide ikke gå alene, hadde møtt drømmemannen. Han hjalp meg med å få tilbake litt tro på meg selv og fikk meg til å ha møter med de rette instansene før jeg gjorde det slutt. Nå er jeg og drømmemannen gift, vi har vært sammen i 5 år. både tro på meg selv og selvtillit blir bedre og bedre )) Anonymous poster hash: 215f7...7b0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 ca samme som #2. jeg gikk lei å dompa han. han fulgte etter meg i 4 mnd etter det, prøvde å stjele hunden min osv. måtte ha hjelp av politi for å bli kvitt han. kjenner dama han traff etter meg. han gjorde samme med henne. Anonymous poster hash: 48a4b...596
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Han var sykelig sjalu og straffet meg med å stikke av og/eller være helt stille og late som om jeg ikke var der i flere dager etter episoder han mente jeg hadde opptrådd feil eller lett på tråden.. Han drakk øl 5-7 dager i uken. Han var ikke en god pappa. Han var utro med minst to stykker den tiden vi var sammen. Var en parasitt, levde på andre og jeg intet unntak desverre.. Masse av grunner, burde gått mye tidligere selvfølgelig.. Anonymous poster hash: 6f834...3d3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 Vi var så utrolig ulike. Vi ønsket hele tiden forskjellige ting og kommuniserte veldig dårlig. Hele tiden misforståelser og styr. Mange diskusjoner pga den dårlige kommunikasjonen. Vi kunne aldri kose oss med tv, musikk, mat eller noe som helst for det jeg likte, likte ikke han og vice versa. Alt var så kjipt på en måte. Anonymous poster hash: f65ce...7ac
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Jeg møtte mitt livs store kjærlighet. Vi har nå vært sammen i 18 år og har det fortsatt helt vidunderlig sammen. Anonymous poster hash: 40e85...4e7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #17 Skrevet 18. april 2015 Han ble utro fordi jeg ikke ga han nok sex. Det vil si hver jævla dag! Hadde sex 3-4 ganger i uken, men det var ikke nok for han. Han kunne gjerne gjort det 3-4 ganger for dag. Derfor valgte han å ha noen på si, og jeg busta han. Da var det på huet og rævva ut. Jeg godtar ikke å bli behandlet på den måten. Hadde han brydd seg, ville han tatt dette problemet opp med meg, men han valgte å aldri si at han hadde større behov før det var forsent og bagen var pakket. Anonymous poster hash: 540ad...79c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #18 Skrevet 18. april 2015 Drømmemannen kom inn i livet mitt. Eksen var helt grei, men han var nok aldri den "rette". Anonymous poster hash: 2d8e5...13f Akkurat slik var det med meg også. Drømmemannen og ungdomsforelskelsen min kom inn i bildet igjen. Jeg og min daværende samboer hadde det ikke så bra sammen, og da min nåværende mann kom inn i bildet ble slt bare værre. Møtte han tilfeldig, og kjente at jeg ble ALTFOR glad for å se han igjen. Tok enda ett år.før.jeg og x'en flyttet fra hverandre. Men følelsene holdt på å spise meg opp innvendig. Drømte om mannen, så han for meg hele tiden. Lengtet etter stemmen hans. Det var ikke rettferdig ovenfor x'en heller. Prøve å glemme følelsene mine, men det var rett og slett håpløst! Nå sitter jeg her, men drømmemanmen ved min side 💜💜💜 Anonymous poster hash: 19881...76f
Oktavia Skrevet 18. april 2015 #19 Skrevet 18. april 2015 Jeg ble gravid og nekter abort. Og så var følelsene plutselig borte...ennå vi hadde hekket som kaniner hele uken og kvelden han dumpet meg.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #20 Skrevet 18. april 2015 Han slo ungene mine.. Anonymous poster hash: a5135...421
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #22 Skrevet 18. april 2015 Han var psykisk syk, men hadde ennå ikke fått diagnosen. Jeg visste kun at jeg var lei av å være mammaen hans. Jeg savner han, men ikke det å leve som mammaen hans. Anonymous poster hash: b2312...97a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #23 Skrevet 18. april 2015 Han flyttet til utlandet for å satse på en sport, jeg orket ikke et langdistanse forhold. Anonymous poster hash: 8d235...b64
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #24 Skrevet 18. april 2015 Røyka hasj. Ikke felles barn. Anonymous poster hash: 69f19...575
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #25 Skrevet 18. april 2015 Han var utro, og i tillegg helt ansvarsløs når det gjaldt penger. Anonymous poster hash: ab201...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå