Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #26 Skrevet 18. april 2015 Jeg også sliter med noen problemer som gjør at spontanitet om morgenen blir vanskelig. Sex om morgenen gjør rett og slett vondt...(ikke der nede, men andre steder). Jeg går på medisiner som jeg må ta hver morgen - når de begynner å virke så tåler kroppen min en runde. Man kan fint være spontan andre tider på døgnet for å si det sånn 😉 Og hadde samboeren seriøst vurdert å gå fra meg pga dette - ja da tror jeg at jeg hadde tatt en "hiv han på hue og ræva ut" altså...(hadde tenkt tanken ihvertfall 😂) Anonymous poster hash: c381c...51d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #27 Skrevet 18. april 2015 Det hadde jeg ikke klart å bry meg om. Alle har sine laster, noen mer fremtredende og belastende enn andre. Dette er ikke en fremtredende og stor belastning etter min mening, men et problem som krever noe tilrettelegging. Er ikke vanskeligere enn det. Anonymous poster hash: 25dac...456
Xixi Skrevet 18. april 2015 Forfatter #28 Skrevet 18. april 2015 Jeg har ikke lagt meg opp i hvorvidt det er riktig for ham å bruke bleie eller ikke. Tenker at det ikke er min sak, i hvert fall ikke enda. Han hadde nok ikke brukt det frivillig
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #29 Skrevet 18. april 2015 Jeg er bare glad for at ikke mannen min har vurdert å gå ifra meg fordi jeg bruker diger bleie/bind ei uke i måneden og til og med våkner med blod i senga innimellom... Mensen er atskillig eklere enn litt sengevæting, og like selvforskyldt.... Anonymous poster hash: 06d35...c1f
Xixi Skrevet 19. april 2015 Forfatter #30 Skrevet 19. april 2015 I natt sov jeg med han for første gang. Det var litt kleint da han etter vi hadde hatt sex gikk ut på badet og kom tilbake med pysjbukse på. Men jeg bestemte meg for å adressere elefanten i rommet, så jeg spurte litt, og han fortalte. Det var egentlig litt fint. Skulle selvfølgelig ønske han ikke måtte benytte seg av bleier, men tror jeg skal klare å takle det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå