Gå til innhold

Han kom med en overraskelse..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente/dame på 27 som ganske nylig startet å date en fyr på min egen alder. Alt klaffer 100%, utseende, interesser, sex...

 

Men, han avslørte en hemmelighet for meg her om dagen. Han sliter med nattevæting, og bruker bleier om natten. Har ikke sovet med han enda, derfor jeg ikke har "oppdaget" det. Det var helt tydelig at det ikke var noe han tok lett på, og jeg så han var ganske brydd når han fortalte det. På samm tid hadde han selvtillit som turte og si det, og jeg synes jo det er smigrende at han stoler såpass på meg at han ville fortelle det.

 

Saken er at jeg bryr meg egentlig ikke sånn kjempe, men må medgi at jeg synes det er litt turnoff. Og om dette skulle bli noe enda mer seriøst - er dette noe våre eventuelle barn vil arve?

 

Er jeg helt forferdelig som bryr meg om dette? Han er som sagt en super fyr, men klarer liksom ikke se for meg han der i bleier....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud ....!!!!!! Beklager noe så fælt å si, fordi stakkars mann :( , men det hadde jeg bare ikke klart ! :( men d er meg

 

Anonymous poster hash: 302d3...caa

Skrevet

Du er tydeligvis tilbake, fru Å....



Anonymous poster hash: 2da3b...471
Skrevet

Oi, det er en lei situasjon.

Skjønner godt hva du tenker, og jeg tror faktisk jeg også ville hatt litt problemer med å godta det. Er jo ikke like lett å bare overraske han midt på natten eller tidlig på morgenen da. Ville ikke følt at jeg kunne være like spontan, og sikkert krevd at han tok en dusj først. 

Nei jeg vet ikke, synes synd i mannen. Det er nok ikke lett for han!

Du må nesten bare kjenne hva du føler blir riktig, sett deg ned og fortell dine tanker rundt dette. Det går jo ant å prøve ut, og får du ikke til er det viktig å være ærlig. 



Anonymous poster hash: 94bde...f48
Skrevet

 

Du er tydeligvis tilbake, fru Å....

 

Anonymous poster hash: 2da3b...471

 

Dette er desverre en helt normal diganose, ikke i så stor grad i ung alder, men det hender seg. Jeg er sykepleier, og det er ungom i  10-15 årsalderen som allerede har dette problemet. Dem har det ikke greit, og det gir mange utfordringer på veien. Jenter kan også ha dette problemet.

 

Anonymous poster hash: 94bde...f48

Skrevet

Nytt medlem og dette er det første du vil formidle. Fru Åsta / GitarTrine etc. er tilbake igjen ser jeg.



Anonymous poster hash: b8db7...7d3
Skrevet

 

 

Du er tydeligvis tilbake, fru Å....

 

Anonymous poster hash: 2da3b...471

 

Dette er desverre en helt normal diganose, ikke i så stor grad i ung alder, men det hender seg. Jeg er sykepleier, og det er ungom i  10-15 årsalderen som allerede har dette problemet. Dem har det ikke greit, og det gir mange utfordringer på veien. Jenter kan også ha dette problemet.

 

Anonymous poster hash: 94bde...f48

 

 

Det er jeg fullstendig klar over. Men ta all den dumme trollingen som har vært her siste par dager, til og med en tråd som unnskylder trollingen.... legg det sammen med en ny profil som legger ut denne tråden 8 minutter etter at brukernavnet er opprettet.... Klassisk oppskrift på fru Å.

 

Om jeg tar feil så tenker jeg at det ikke ville vært en dealbreaker hvis mannen på andre måter var en mann jeg ønsket et forhold til.

 

Anonymous poster hash: 2da3b...471

Skrevet

Åja, hadde inntrykket av at det ikke er så veldig vanlig. Jeg har aldri møtt noen andre. I hvert fall som har fortalt det.

 

Han sa han hadde hatt problemet hele livet og prøvd "alt". Nå kan ikke jeg så mye om det, men han nevnte noe om alarmer og medisiner osv.

 

Kan være jeg bare bør gi det en sjans, men er jo som en sier her i hvert fall litt vanskelig med spontanitet om morgenen. Ikke så fristende å gi en BJ da mener jeg.. Huff det var stygt sagt

Skrevet

 

 

 

Du er tydeligvis tilbake, fru Å....

 

Anonymous poster hash: 2da3b...471

 

Dette er desverre en helt normal diganose, ikke i så stor grad i ung alder, men det hender seg. Jeg er sykepleier, og det er ungom i  10-15 årsalderen som allerede har dette problemet. Dem har det ikke greit, og det gir mange utfordringer på veien. Jenter kan også ha dette problemet.

 

Anonymous poster hash: 94bde...f48

 

 

Det er jeg fullstendig klar over. Men ta all den dumme trollingen som har vært her siste par dager, til og med en tråd som unnskylder trollingen.... legg det sammen med en ny profil som legger ut denne tråden 8 minutter etter at brukernavnet er opprettet.... Klassisk oppskrift på fru Å.

 

Om jeg tar feil så tenker jeg at det ikke ville vært en dealbreaker hvis mannen på andre måter var en mann jeg ønsket et forhold til.

 

Anonymous poster hash: 2da3b...471

 

Jeg har ikke vært innlogget på 2 uker, så vet ikke hvordan ståa er på det området. Jeg valgte å svare seriøst, for alt vi vet kan dette være reelt. Men skjønner da at du mistenker trolling, men hva skader det å svare seriøst på et spørsmål? Du taper jo ingenting på å vise litt empati.

 

Anonymous poster hash: 94bde...f48

Skrevet

Er en ekte profil, men ja den er akkurat opprettet. Har lest her inne en del, men aldri delt noe selv

Skrevet

Åja, hadde inntrykket av at det ikke er så veldig vanlig. Jeg har aldri møtt noen andre. I hvert fall som har fortalt det.

 

Han sa han hadde hatt problemet hele livet og prøvd "alt". Nå kan ikke jeg så mye om det, men han nevnte noe om alarmer og medisiner osv.

 

Kan være jeg bare bør gi det en sjans, men er jo som en sier her i hvert fall litt vanskelig med spontanitet om morgenen. Ikke så fristende å gi en BJ da mener jeg.. Huff det var stygt sagt

Det er ikke vanlig i så ung alder, men det finnes enkelte som har dette problemet. 

Jeg får et inntrykk av at du liker han, og da er det absolutt mulig å gi det en sjanse. Men vær åpen med han, det er det aller viktigste nå for å gjøre det på en skånsom måte så det ikke ødelegger selvtillitten hannes helt. Det er nok veldig vanskelig for han, og for mange vil det være utfordrende å finne seg dame på grunn av dette.

 

Han er tøff, så ta godt vare på han uansett hvordan du føler det.  Sender deg en klem

 

Anonymous poster hash: 94bde...f48

Skrevet

Takk for hyggelig svar og klem:)

 

Jeg vil jo gjøre det på en skånsom måte uansett hva jeg gjør, men er fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre.

 

Han er som sagt en super fyr, men er veldig usikker på hvordan jeg kommer til å takle det.

 

Noen som vet om sånt er arvelig?

Skrevet

Nei det hadde jeg ALDRI kunne takle! Jeg liker å vekke kjæresten min med en hyggelig overraskelse, men er ikke akkurat det samme om jeg måtte tatt av han bleia først..

 

Nei fysj! Tror også det er arvelig, så du kan ende opp med et helt hus med sengevætere.

 

Anonymous poster hash: c3c88...128

Skrevet

Er faktisk det jeg har tenkt på selv, men jeg har så lyst til å gi det et forsøk så tror jeg skal gjøre det. Han spurte om jeg ville sove hos han i natt, så vi får se hvordan det går.

 

Er du sikker på at det er arvelig?

Skrevet

Hadde aldri prøvd en gang. Sier som jeg skrev i sted - FYSJ!

 

Anonymous poster hash: c3c88...128

Skrevet

Hadde ikke brydd meg mindre! 😊

Altså, han har ett problem han overhode ikke kan noe for! At han klarer å være åpen om det og har prøvd alt som du sier, jeg tenker bare at det kan bidra med å gjøre han til en mann med empati, forståelse for andre og ett godt utgangspunkt for å være en perfekt far!

Om det er arvelig, tja, det kommer jo ann på hva årsaken til dette er. Det er jo ikke sikkert han vet noe om heller. Om framtidige barn vil arve dette ville jeg tenkt at verden går framover, hva vet vi om hjelpemidler og medisiner i fremtiden.

Det finnes da værre ting enn det!

Nei, liker du han, så kjør på!

Finner du så ut at dere ikke passer sammen, gjorde det slutt fordi dere ikke passer sammen, ikke fordi han er sengevæter for guds skyld!

Det er jo også noe alle brått kan bli da.... sånn egentlig.....

Masse lykke til uansett! 😊😊

Skrevet

Hadde heller ikke avsluttet det pga det. Det byr på visse issues ang spontantitet som du sier men i det lange løp er vel ikke det så viktig om dette er en mann du kan se deg selv bli gammel med.

Skrevet

Hadde heller ikke avsluttet det pga det. Det byr på visse issues ang spontantitet som du sier men i det lange løp er vel ikke det så viktig om dette er en mann du kan se deg selv bli gammel med.

Enig! Liker du mannen så blir du vant til det. Dere kan være spontane på alle andre tider av døgnet.

Og ærlig talt: Du ville ikke likt å ta av ham bleia for å gi ham en bj på morgenen, så derfor vurderer du å gjøre det slutt??? Han ville nok ikke latt deg slippe til før han hadde dusjet uansett. Dette regner jeg med han har god rutine på.

 

Jeg har også en fysisk diagnose som hemmer sexlivet mitt på morgenen. Heldigvis vurderer ikke mannen å forlate meg fordi jeg ikke kan være spontan akkurat da...

 

Anonymous poster hash: 33d99...b79

Skrevet

Jeg tenker det kan være så mye som dukker opp, en mann med stomi foreksempel..synes det høres hærslig ut, men det betyr jo ikke at ingen kan like dem og takk og lov for det! Dette må jo være et foreferdelig problem for mannen..hadde jeg vært deg hadde jeg gitt det et forsøk iallfall.



Anonymous poster hash: b9093...354
Skrevet

Så fordømmende er jeg ikke at det hadde vært ett stort problem. Hadde måtte venne meg til det, men om mannen var knallbra så hadde det vært verdt det. Vi vet aldri hva som kan skje med oss senere, kanskje ender du opp med stomi eller lignende en gang. Hvordan ville det føltes å bli behandlet som en spedalsk da? Jeg vet med meg selv at om noe hadde skjedd min samboer så han hadde måtte enten sove med bleie, ha stomipose eller hva som helst så skulle jeg lært meg å leve med det. Null problem, mannen er verdt det. Nettopp fordi mange er så fordømmende kan det være du har funnet en diamant av en mann her, så ikke overse det bare pga ett fysisk problem. 

Skrevet (endret)

Reelt eller ikke reelt innlegg, problemstillingen er aktuell. For min del ville ikke dette vært en dealbreaker. Om jeg hadde vært forelsket nok i en mann og nattevæting hadde vært hans "lyte" så hadde jeg kanskje ikke ville delt dyne med han, men annet enn det så får man ha takhøyde nok for at folk har sine plager.

Endret av 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn
Skrevet

Lurer på hva dere som skriver at HI skal droppe denne mannen hadde sagt om det var en dame som hadde dette problemet. Som for eksempel trengte bleier pga inkontinens etter fødsel.<br />Ville dere ment at dette var grunn for en mann til å bryte forholdet med henne?<br /><br />HI, jeg syns det er flott at mannen har vært ærlig med deg! Tenk hva det må ha kostet ham å fortelle dette til en dame han nettopp har forelsket seg i...<br />Og prøv å sette deg inn i hvordan det hadde føltes for deg om det var DU som hadde dette problemet, og han hadde dumpet deg pga dette...<br /><br />Om mannen ellers er "perfekt" for deg, syns jeg ikke dette er grunn til brudd.<br />SNAKK med mannen, om hvordan dere praktisk kan ordne dette.<br /><br />Jeg for eksempel har alltid hatt problemer med veldig mye utflod om natten. Såpass mye at jeg bruker nattbind. Dette gjør at jeg er ganske klam og vår om morgenen, så oralsex før jeg har dusjet er utelukket. Men mannen min har aldri vært inne på tanken om å gå fra meg på grunn av dette!

 

Anonymous poster hash: ab6f8...76c

Skrevet

Hva med uridom og pose på natten da? Min erfaring er at menn mye heller foretrekker det da det føles mye mindre ydmykende. Nå har jeg ikke lest tråden,så kanskje det er kommet frem,men det er i grunnen rart om han ikke har fått info om det. Det går under samme resept..

Skrevet

Jeg vurderer ikke å gjøre det slutt fordi jeg ikke kan gi han en spontan BJ, på morgenen men på grunn av hele settingen. Når det er sagt så skal jeg hi det en sjanse. Vill egentlig ikke bry meg om det, men merker at jeg tenker mye på det..

Skrevet

Hva med uridom og pose på natten da? Min erfaring er at menn mye heller foretrekker det da det føles mye mindre ydmykende. Nå har jeg ikke lest tråden,så kanskje det er kommet frem,men det er i grunnen rart om han ikke har fått info om det. Det går under samme resept..

Tenkte omtrent det samme.

Det finnes så mange andre hjelpemidler at bleie er vel det siste en voksen mann bruker.

 

Tenkte på både uridom og SIK/RIK før sengetid. Medikamenter osv...

 

Tror ikke et sekund på HI

 

Anonymous poster hash: 70cfd...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...