Gå til innhold

Jeg blir så dum i fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, jeg liker han veldig godt.

Jeg har vært slik som dette i tidligere forhold også. Dette har vært grunnen til at det ikke funket med 4-5 andre bra menn også. Nå er jeg livredd for at det skal ødelegge dette forholdet ogsåAnonymous poster hash: be727...1aa

Men du er ikke like redd for å miste mannen som du er for å måtte slutte å drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært slik som dette i tidligere forhold også. Dette har vært grunnen til at det ikke funket med 4-5 andre bra menn også. Nå er jeg livredd for at det skal ødelegge dette forholdet ogsåAnonymous poster hash: be727...1aa

Så veldig redd kan du da ikke være?

Skrevet

Men du er ikke like redd for å miste mannen som du er for å måtte slutte å drikke?

Jeg vet ikke om jeg takler så godt å være i festlig lag helt uten alkohol. Jeg slapper liksom av på en helt annen måte.

Jeg har jo vært sjåfør ved noen anledninger og da kjeder jeg meg noe grønn jævlig og vil bare hjem så fort som mulig. Det kommer alltid en som skal fortelle om hvor kjipt han eller hun har det osv. Sikkert den edrues forbannelse på fest.

Jeg tror ikke det blir mye festivitas på meg da. Kan mye heller sitte hjemme da.

Jeg vil bare klare å oppføre meg som en kjæreste for mannen min selvom jeg blir brisen.

Anonymous poster hash: be727...1aa

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg takler så godt å være i festlig lag helt uten alkohol. Jeg slapper liksom av på en helt annen måte.

Jeg har jo vært sjåfør ved noen anledninger og da kjeder jeg meg noe grønn jævlig og vil bare hjem så fort som mulig. Det kommer alltid en som skal fortelle om hvor kjipt han eller hun har det osv. Sikkert den edrues forbannelse på fest.

Jeg tror ikke det blir mye festivitas på meg da. Kan mye heller sitte hjemme da.

Jeg vil bare klare å oppføre meg som en kjæreste for mannen min selvom jeg blir brisen.Anonymous poster hash: be727...1aa

Men etter 4-5 brutte forhold pga din oppførsel i fylla må du vel snart innse at du IKKE greier å "oppføre deg som en kjæreste for mannen din" i fylla. Og du argumenterer jo så fryktelig for hvorfor du MÅ fortsette å drikke. Men slik du legger fram saken så må du velge: mannen eller alkohol.

Og du vil jo ikke velge bort alkoholen. Derfor trakk jeg konklusjonen om at du er mer redd for å miste alkoholen enn å miste mannen...

Skrevet

Jeg vil bare klare å oppføre meg som en kjæreste for mannen min selvom jeg blir brisen.

Men da tar du valget ditt... slik du allerede har gjort flere ganger... du velger alkoholen og beholder mannen så lenge han gidder.

Så danser du deg fra den ene gode festen til den neste med alle nye partnere i fremtiden... helt til du blir pensjonist.

Du greier ikke oppføre deg når du er full. Det er det du nekter å innse, da har du et alkoholproblem.

Kontakt psykolog og få hjelp til å rydde i tanker og følelser, du argumenterer som en alkoholiker...

Anonymous poster hash: 22e02...a7d

Skrevet

Jeg kan fortelle om en episode som gjorde at min eks gikk.

Vi var på byen og koste oss. Pratet med masse folk og så traff jeg en gammel flamme som jeg dro igang flørten med.

Det tok ganske av og vi kysset/ klinte og vi danset tett og sexy. Jeg følte meg helt fantastisk, denne mannen ville virkelig ha meg der og da. Min daværende kjæreste kom bort til meg og ba meg roe ned litt. Jeg tok ølen hans, gliste og fortsatte som før. Der og da tenkte jeg at han sikkert ikke brydde seg, jeg hadde det jo bare gøy.

Dagen etter spurte han hva i helvete jeg holdt på med. Vi kunne like gjerne hatt sex midt på dansegulvet ifølge han. Han flyttet ut samme dag. Jeg syntes at han var en dust som ikke skjønte at det bare var for morro, men mine venninner som så hva som skjedde skjønte godt hvorfor han flyttet.

Jeg var knust etter dette og begynte å skjønne at jeg går over streken. Problemet er at jeg fremdeles, selvom jeg nå ser hvor idiotisk det er, ikke klarer å la være.

Skrevet

Jeg kan fortelle om en episode som gjorde at min eks gikk.

Vi var på byen og koste oss. Pratet med masse folk og så traff jeg en gammel flamme som jeg dro igang flørten med.

Det tok ganske av og vi kysset/ klinte og vi danset tett og sexy. Jeg følte meg helt fantastisk, denne mannen ville virkelig ha meg der og da. Min daværende kjæreste kom bort til meg og ba meg roe ned litt. Jeg tok ølen hans, gliste og fortsatte som før. Der og da tenkte jeg at han sikkert ikke brydde seg, jeg hadde det jo bare gøy.

Dagen etter spurte han hva i helvete jeg holdt på med. Vi kunne like gjerne hatt sex midt på dansegulvet ifølge han. Han flyttet ut samme dag. Jeg syntes at han var en dust som ikke skjønte at det bare var for morro, men mine venninner som så hva som skjedde skjønte godt hvorfor han flyttet.

Jeg var knust etter dette og begynte å skjønne at jeg går over streken. Problemet er at jeg fremdeles, selvom jeg nå ser hvor idiotisk det er, ikke klarer å la være.

Skaff deg en psykolog!

Du har en destruktiv adferd som du opprettholder selv om du VET at det går galt og du kommer til å gjøre noe du ikke egentlig ønsker.

Du må finne ut hvorfor du ikke greier å la være! Det er noe du søker med den måten du velger å være på.

Kanskje ligger det noe i fortiden din som er årsak til dette. Kanskje føler du at du ikke er verdt å elske, så det er tryggere å gjøre noe slik at du blir dumpet jo før jo heller, eller kanskje du ønsker å teste grensene for hvor mye partnere tåler... som om du tror at hvis de viiiiirkelig elsker deg så vil de bli hos deg uansett?

Mulig jeg er på jordet akkurat med teoriene, men noe må det være som gjøre at du ikke greier å la være å gjøre det som du vet ødelegger så mye for deg.

Du har en mann nå som du ikke ønsker å miste. Hvis du virkelig ønsker å beholde ham, da må du velge HAM, og du må velge BORT alkoholen inntil du har funnet ut av ting.

Hva ønsker du deg mest? Mannen eller alkoholen? Mannen eller fylleoppmerksomhet fra andre menn?

Den episoden som fikk din eks til å dumpe deg, den var stygg, det er tydelig at du mister alle hemninger i fylla, at du ikke har en grunnleggende respekt for partneren din. Hadde du hatt det så ville du ikke gjort slike ting - heller ikke i fylla.

Hvordan ville du følt om nåværende mann hadde oppført seg akkurat slik du gjorde med din eks? Hvis din nåværende begynte å flørte og kline rett foran deg, han og hun danset hett og befølte hverandre, og når du ba ham roe seg og komme med deg, så hadde han gitt blaffen i deg foran alle andre og bare fortsatt å kline med sin eks - hvordan ville du ha følt det da?

Den eneste som kan endre på dette er DU, men jeg tror du trenger hjelp av en fagperson til å finne ut av det (for hittil har du ikke greid det selv).

Ønsker du beholde denne mannen mer enn alkoholen?

Ja - gjør det du må gjøre - oppsøk hjelp og dropp all alkohol.

Nei - dump ham før du sårer og ydmyker ham offentlig - og fortsett å leve et overfladisk liv med overfladisk oppmerksomhet i fylla.

Skrevet

Jeg er som deg, om det er noe trøst... Er blitt litt bedre nå, er flinkere å styre drikkingen, fylleangsten ble verre og verre for hver gang (sjeldent jeg drikker, derfor har det ofte gått galt før)men nå har jeg virkelig bestemt meg, og drikker bare svak svak vin og øl, pluss mye vann. Det som faktisk virkelig satte en støkk i meg var engang jeg var ute sammen med en venninne som også har en tendens til å bli for full. Det var morsomt før. Nå var det bare pinlig og kjedelig for oss andre som ikke var helt der.... Jeg bestemte meg for at jeg ikke vil være slik mer.Men jeg har heller ikke noe annet tåd enn å drikke mindre.

Anonymous poster hash: 922e5...97c

Skrevet

Jeg er som deg, om det er noe trøst... Er blitt litt bedre nå, er flinkere å styre drikkingen, fylleangsten ble verre og verre for hver gang (sjeldent jeg drikker, derfor har det ofte gått galt før)men nå har jeg virkelig bestemt meg, og drikker bare svak svak vin og øl, pluss mye vann. Det som faktisk virkelig satte en støkk i meg var engang jeg var ute sammen med en venninne som også har en tendens til å bli for full. Det var morsomt før. Nå var det bare pinlig og kjedelig for oss andre som ikke var helt der.... Jeg bestemte meg for at jeg ikke vil være slik mer.Men jeg har heller ikke noe annet tåd enn å drikke mindre.

Anonymous poster hash: 922e5...97c

Godt å høre at det ikke bare er meg.

Jeg skal prøve ut tipsene med svak vin og kanskje begynne å drikke øl isteden

Skrevet

Jeg skal prøve ut tipsene med svak vin og kanskje begynne å drikke øl isteden

Tror du virkelig at det vil fungere, Hi??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...