Novemberdama Skrevet 16. april 2015 #26 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne Anonymous poster hash: 64310...60b Og hvilket parti stemmer du på?Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken Anonymous poster hash: 64310...60b Hvordan er det mulig å vingle mellom Frp og SV?!?! De er jo så grunnleggende forskjellige som det går an å bli.Du må ha spaltet personlighet for å klare det. Neida, jeg velger bare å være dum så jeg slipper å være en oppblåst blære, en follower eller en som er desperat etter å skille seg ut Anonymous poster hash: 64310...60b Du kan virkelig ingenting om politikk skjønner jeg..... Tror ikke du velger å være dum heller, tror det kommer helt av seg selv!
Ikkedytt Skrevet 16. april 2015 #27 Skrevet 16. april 2015 Så hvis en overvektig person er dum. Blir den personen smart hvis han/hun slanker seg?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #28 Skrevet 16. april 2015 Så hvis en overvektig person er dum. Blir den personen smart hvis han/hun slanker seg? Nei, bare sunn Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #29 Skrevet 16. april 2015 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på degAnonymous poster hash: 64310...60b Du kan virkelig ikke være den smarteste kniven i skuffen. Hva om HI er henne med sametrusa? Vips, så har du et bonusbarn. Anonymous poster hash: 12454...bca
Gjest Antarctica Skrevet 16. april 2015 #30 Skrevet 16. april 2015 Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!Å ja.... Navere regnet jeg med at noen andre fordomsfulle sjeler skulle komme med. Takk, takk Anonymous poster hash: 64310...60b Og de som påstår at barna har ADHD er bare late oppdragere ME-pasienter er bare deprimerte som ikke vil innse det selv De som kunne tenke seg å tilgi en utro partner, er enten dørmatter, eller umoralske/promiskuøse og lever i "åpent forhold" De som spiser salami i svangerskapet hater barn og er ikke egentlig glade i sine egne en gang
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #31 Skrevet 16. april 2015 Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!Å ja.... Navere regnet jeg med at noen andre fordomsfulle sjeler skulle komme med. Takk, takk Anonymous poster hash: 64310...60b Og de som påstår at barna har ADHD er bare late oppdragereME-pasienter er bare deprimerte som ikke vil innse det selv De som kunne tenke seg å tilgi en utro partner, er enten dørmatter, eller umoralske/promiskuøse og lever i "åpent forhold" De som spiser salami i svangerskapet hater barn og er ikke egentlig glade i sine egne en gang Ja, her var det et par gode. Jeg legger ihvertfall til ME pasientene og salamispiserne til listen min. Takk pashla. Jeg holdt på å glemme de som lar ungene sitte forovervendt i bilen før de er 10, de er mordere. Anonymous poster hash: 64310...60b
Gjest Antarctica Skrevet 16. april 2015 #32 Skrevet 16. april 2015 Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!Å ja.... Navere regnet jeg med at noen andre fordomsfulle sjeler skulle komme med. Takk, takk Anonymous poster hash: 64310...60b Og de som påstår at barna har ADHD er bare late oppdragereME-pasienter er bare deprimerte som ikke vil innse det selv De som kunne tenke seg å tilgi en utro partner, er enten dørmatter, eller umoralske/promiskuøse og lever i "åpent forhold" De som spiser salami i svangerskapet hater barn og er ikke egentlig glade i sine egne en gang Ja, her var det et par gode. Jeg legger ihvertfall til ME pasientene og salamispiserne til listen min. Takk pashla. Jeg holdt på å glemme de som lar ungene sitte forovervendt i bilen før de er 10, de er mordere.Anonymous poster hash: 64310...60b De som lar barna sitte i bilen mens de er inne i butikken selv, setter ikke pris på det kjæreste de eier!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #33 Skrevet 16. april 2015 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg Anonymous poster hash: 64310...60b Du kan virkelig ikke være den smarteste kniven i skuffen. Hva om HI er henne med sametrusa? Vips, så har du et bonusbarn. Anonymous poster hash: 12454...bca Jeg er jo Hi og jeg har ingen sametruse, men ronkehonkle til mannen har jeg..... Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #34 Skrevet 16. april 2015 Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!Å ja.... Navere regnet jeg med at noen andre fordomsfulle sjeler skulle komme med. Takk, takk Anonymous poster hash: 64310...60b Og de som påstår at barna har ADHD er bare late oppdragereME-pasienter er bare deprimerte som ikke vil innse det selv De som kunne tenke seg å tilgi en utro partner, er enten dørmatter, eller umoralske/promiskuøse og lever i "åpent forhold" De som spiser salami i svangerskapet hater barn og er ikke egentlig glade i sine egne en gang Ja, her var det et par gode. Jeg legger ihvertfall til ME pasientene og salamispiserne til listen min. Takk pashla.Jeg holdt på å glemme de som lar ungene sitte forovervendt i bilen før de er 10, de er mordere.Anonymous poster hash: 64310...60b De som lar barna sitte i bilen mens de er inne i butikken selv, setter ikke pris på det kjæreste de eier! Nei, noen må sende en anonym melding til Barnevernet med en gang. Kan noen finne ut at det er meg hvis jeg melder anonymt til BV? Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #35 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Hi her: jei blir så sårret av sånne fålk som sier jeg er dumm ass. Dere kan reise der pepper vokser alle samma Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #36 Skrevet 16. april 2015 For en idiotisk tråd! HI vipper mellom frp og sv? Det er ikke mulig om man ikke er dum som et brød. Anonymous poster hash: 38026...f1b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #37 Skrevet 16. april 2015 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg Anonymous poster hash: 64310...60b Du kan virkelig ikke være den smarteste kniven i skuffen. Hva om HI er henne med sametrusa? Vips, så har du et bonusbarn. Anonymous poster hash: 12454...bca Jeg er jo Hi og jeg har ingen sametruse, men ronkehonkle til mannen har jeg..... Anonymous poster hash: 64310...60b Auda, nå føler jeg meg virkelig domm, som om jeg har solgt bjørnen før skinnet er skutt. Anonymous poster hash: 12454...bca
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #38 Skrevet 16. april 2015 For en idiotisk tråd! HI vipper mellom frp og sv? Det er ikke mulig om man ikke er dum som et brød. Anonymous poster hash: 38026...f1b Fy fillern for en nedlatende holdning ass. Det er klart jeg bytter på FrP og SV hvert 4 år, men hver gang angrer jeg og skulle ønske jeg kunne valgt omvendt Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #39 Skrevet 16. april 2015 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg Anonymous poster hash: 64310...60b Du kan virkelig ikke være den smarteste kniven i skuffen. Hva om HI er henne med sametrusa? Vips, så har du et bonusbarn. Anonymous poster hash: 12454...bca Jeg er jo Hi og jeg har ingen sametruse, men ronkehonkle til mannen har jeg..... Anonymous poster hash: 64310...60b Auda, nå føler jeg meg virkelig domm, som om jeg har solgt bjørnen før skinnet er skutt. Anonymous poster hash: 12454...bca Ahh, at det går ann ass. Det er jo bedre å ha fem fingre i handa enn en i rompa da. Ikke dømm meg for detta da. Jeg svarer bare på serriøse svar her ass å jeg gidder ikke lese domme svar Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #40 Skrevet 16. april 2015 De som skriver hvem farge er finest....kremt.... Er kanskje ikke så smarte? Anonymous poster hash: 4b3e1...5e0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #41 Skrevet 16. april 2015 De som skriver hvem farge er finest....kremt.... Er kanskje ikke så smarte? Anonymous poster hash: 4b3e1...5e0 Nei de er domme. Det heter jo hvordan farge. Dem må få det inn i brødboksen sin snart Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #42 Skrevet 16. april 2015 *De som ikke har skikkelig bilsikring til barna, de er mindre smarte. * de som ikke klarer å spare penger, er også litt enkle. * treningsnarkomane er egoistiske, og selvopptatte. Anonymous poster hash: 4b3e1...5e0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #43 Skrevet 16. april 2015 *De som ikke har skikkelig bilsikring til barna, de er mindre smarte. * de som ikke klarer å spare penger, er også litt enkle. * treningsnarkomane er egoistiske, og selvopptatte. Anonymous poster hash: 4b3e1...5e0 Jepp. De går rett inn på lista Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #44 Skrevet 16. april 2015 De som skriver hvem farge er finest....kremt.... Er kanskje ikke så smarte? Anonymous poster hash: 4b3e1...5e0 Nei de er domme. Det heter jo hvordan farge. Dem må få det inn i brødboksen sin snart Anonymous poster hash: 64310...60b Men hvem farge er egentlig finest av lysehvit? Gir AP min stemme fordi Gahr Støre er den peneste politikeren Anonymous poster hash: 12454...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå