Gå til innhold

Mine stereotype påstander:


Anbefalte innlegg

Skrevet

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.



Anonymous poster hash: 64310...60b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som klager på alle politikkere er dumme.



Anonymous poster hash: 66871...fff
Skrevet

"Asylsøkere lykkejegere.." Forklar den for meg er du snill! Du mener de kommer inn til et fremmed land langt hjemmefra etter å ha rømt fra et krigsherjet land, for å søke lykken? Wow! Skal ikke si høgt hvem som er dum her!

 

Min påstand: du er full i fordommer og dum som et brød!!!

 

Anonymous poster hash: 11830...a6a

Skrevet

De som sier andre er dumme, de er dumme selv. (ref din overdrevne bruk av ordet "dumme" som er ekstremt lite beskrivende).

Skrevet

Herlig, mange som reagerte her. Jeg har mer:

 

Trøndere har bart.

Bergensere er brautende.

Nordlendinger har selskinnsvest.

Møringer er gjerrige.

Svensker er mindre intelligente (siden dum var lite beskrivende).

Bærumsfolk er blærete.

 



Anonymous poster hash: 64310...60b
Skrevet

Enig i alle bortsett fra om asylsøkere.:-)

 

 

 

Anonymous poster hash: 34ecc...4cf

Skrevet

 

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Skrevet

Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!😝

Skrevet

Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!

Å ja.... Navere regnet jeg med at noen andre fordomsfulle sjeler skulle komme med. Takk, takk

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

 

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

 

Da må jo du rette på skrivefeilene da.

Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... :eeeh:

Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem :danse:

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

Fordom: Homofile menn er lette på tråden. Jeg sier det selvsagt aldri høyt.



Anonymous poster hash: 5ffce...011
Skrevet

"Asylsøkere lykkejegere.." Forklar den for meg er du snill! Du mener de kommer inn til et fremmed land langt hjemmefra etter å ha rømt fra et krigsherjet land, for å søke lykken? Wow! Skal ikke si høgt hvem som er dum her!

 

Min påstand: du er full i fordommer og dum som et brød!!!

 

Anonymous poster hash: 11830...a6a

Jepp, og det er du også tydeligvis

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

 

Fordom: Homofile menn er lette på tråden. Jeg sier det selvsagt aldri høyt.

 

Anonymous poster hash: 5ffce...011

 

Enig der også. Kjenner noen som er slik så da tar jeg det for gitt at alle homofile menn er slik

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle



Anonymous poster hash: caecd...4e3
Skrevet

Jeg håper du jobber et sted hvor du ikke er i direkte eller indirekte kontakt med mennesker.

 

Anonymous poster hash: fc3b8...208

Skrevet

Den eneste som stemmer er den om bergenserne :P

Skrevet

 

 

 

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Da må jo du rette på skrivefeilene da.

Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... :eeeh:

Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem :danse:

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Kværulerende...

Drittkjærringer..

 

Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Skrevet

 

og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle

 

Anonymous poster hash: caecd...4e3

Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

 

 

 

 

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Da må jo du rette på skrivefeilene da.

Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... :eeeh:

Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem :danse:

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Kværulerende...

Drittkjærringer..

 

Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

 

 

 

 

 

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Da må jo du rette på skrivefeilene da.

Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... :eeeh:

Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem :danse:

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Kværulerende...

Drittkjærringer..

 

Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Jeg bryr meg sjelden om skrivefeil, men med dine påstander og fordommer bekreftet bare skriveferdighetene dine inntrykket av dumhet 😊

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Skrevet

 

og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle

 

Anonymous poster hash: caecd...4e3

Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

 

Og hvilket parti stemmer du på?

Skrevet

 

 

 

 

 

 

De som stemmer:

 

Frp er dumme og egosentriske

SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre

Høyre er oppblåste blærer

AP er "followers" og følger hovedflokken

Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut

 

 

Og videre:

 

Røykere og snusere er dumme og ignorante

Narkomane og alkoholikere er svake

Den utro vil være utro igjen

Feite folk er dumme og svake

Tynne folk er sunne

Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer

Voldelighet skyldes dårlig oppvekst.

Asylsøkere er lykkejegere

 

Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine.

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Da må jo du rette på skrivefeilene da.

Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... :eeeh:

Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem :danse:

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Kværulerende...

Drittkjærringer..

 

Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt.

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Jeg bryr meg sjelden om skrivefeil, men med dine påstander og fordommer bekreftet bare skriveferdighetene dine inntrykket av dumhet 😊

 

Anonymous poster hash: e11a5...562

Fysjom så skjofell du er. Håpper du også finner ronkehonkle til mannen dinn så kan du se vorr gøy det er

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

 

 

 

og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle

 

Anonymous poster hash: caecd...4e3

Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Og hvilket parti stemmer du på?

Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Skrevet

 

 

 

og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle

 

Anonymous poster hash: caecd...4e3

Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Og hvilket parti stemmer du på?

Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

 

Hvordan er det mulig å vingle mellom Frp og SV?!?! De er jo så grunnleggende forskjellige som det går an å bli.

Du må ha spaltet personlighet for å klare det.

Skrevet

 

 

 

 

 

og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle

 

Anonymous poster hash: caecd...4e3

Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Og hvilket parti stemmer du på?
Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Hvordan er det mulig å vingle mellom Frp og SV?!?! De er jo så grunnleggende forskjellige som det går an å bli.

Du må ha spaltet personlighet for å klare det.

Neida, jeg velger bare å være dum så jeg slipper å være en oppblåst blære, en follower eller en som er desperat etter å skille seg ut

 

Anonymous poster hash: 64310...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...