Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #1 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #2 Skrevet 16. april 2015 De som klager på alle politikkere er dumme. Anonymous poster hash: 66871...fff
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #3 Skrevet 16. april 2015 "Asylsøkere lykkejegere.." Forklar den for meg er du snill! Du mener de kommer inn til et fremmed land langt hjemmefra etter å ha rømt fra et krigsherjet land, for å søke lykken? Wow! Skal ikke si høgt hvem som er dum her! Min påstand: du er full i fordommer og dum som et brød!!! Anonymous poster hash: 11830...a6a
Mandala Skrevet 16. april 2015 #4 Skrevet 16. april 2015 De som sier andre er dumme, de er dumme selv. (ref din overdrevne bruk av ordet "dumme" som er ekstremt lite beskrivende).
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Herlig, mange som reagerte her. Jeg har mer: Trøndere har bart. Bergensere er brautende. Nordlendinger har selskinnsvest. Møringer er gjerrige. Svensker er mindre intelligente (siden dum var lite beskrivende). Bærumsfolk er blærete. Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Enig i alle bortsett fra om asylsøkere.:-) Anonymous poster hash: 34ecc...4cf
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer. Anonymous poster hash: e11a5...562
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre!😝
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Du glemte lavere som bare er late og lever på skattepengene til andre! Å ja.... Navere regnet jeg med at noen andre fordomsfulle sjeler skulle komme med. Takk, takk Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer. Anonymous poster hash: e11a5...562 Da må jo du rette på skrivefeilene da. Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Fordom: Homofile menn er lette på tråden. Jeg sier det selvsagt aldri høyt. Anonymous poster hash: 5ffce...011
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 "Asylsøkere lykkejegere.." Forklar den for meg er du snill! Du mener de kommer inn til et fremmed land langt hjemmefra etter å ha rømt fra et krigsherjet land, for å søke lykken? Wow! Skal ikke si høgt hvem som er dum her! Min påstand: du er full i fordommer og dum som et brød!!! Anonymous poster hash: 11830...a6a Jepp, og det er du også tydeligvis Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Fordom: Homofile menn er lette på tråden. Jeg sier det selvsagt aldri høyt. Anonymous poster hash: 5ffce...011 Enig der også. Kjenner noen som er slik så da tar jeg det for gitt at alle homofile menn er slik Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Jeg håper du jobber et sted hvor du ikke er i direkte eller indirekte kontakt med mennesker. Anonymous poster hash: fc3b8...208
Von Hertelhofen Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Den eneste som stemmer er den om bergenserne
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer. Anonymous poster hash: e11a5...562 Da må jo du rette på skrivefeilene da.Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem Anonymous poster hash: 64310...60b Kværulerende... Drittkjærringer.. Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt. Anonymous poster hash: e11a5...562
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #18 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer. Anonymous poster hash: e11a5...562 Da må jo du rette på skrivefeilene da.Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem Anonymous poster hash: 64310...60b Kværulerende...Drittkjærringer.. Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt. Anonymous poster hash: e11a5...562 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer. Anonymous poster hash: e11a5...562 Da må jo du rette på skrivefeilene da.Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem Anonymous poster hash: 64310...60b Kværulerende...Drittkjærringer.. Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt. Anonymous poster hash: e11a5...562 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg Anonymous poster hash: 64310...60b Jeg bryr meg sjelden om skrivefeil, men med dine påstander og fordommer bekreftet bare skriveferdighetene dine inntrykket av dumhet 😊 Anonymous poster hash: e11a5...562
Novemberdama Skrevet 16. april 2015 #21 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne Anonymous poster hash: 64310...60b Og hvilket parti stemmer du på?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #22 Skrevet 16. april 2015 De som stemmer: Frp er dumme og egosentriske SV er dumme og vil gjøre oss like fattige som alle andre Høyre er oppblåste blærer AP er "followers" og følger hovedflokken Venstre, Krf, SP, og alle de andre småpartiene er desperate individualister som på død og liv vil skille seg ut Og videre: Røykere og snusere er dumme og ignorante Narkomane og alkoholikere er svake Den utro vil være utro igjen Feite folk er dumme og svake Tynne folk er sunne Dibbere er en kværulerende gjeng drittkjærringer Voldelighet skyldes dårlig oppvekst. Asylsøkere er lykkejegere Kom med dine stereotype oppfattelser da vel eller kommenter mine. Anonymous poster hash: 64310...60b Du har svært lite skolegang og sliter med rettskriving og fordommer. Anonymous poster hash: e11a5...562 Da må jo du rette på skrivefeilene da.Skolegangen er lang, men det kan hende jeg ikke fikk med meg så mye da...... Fordommene sliter jeg ikke med. Jeg dyrker dem Anonymous poster hash: 64310...60b Kværulerende...Drittkjærringer.. Ord man forventer at de som har fullført videregående klarer å skrive korrekt. Anonymous poster hash: e11a5...562 Det er jo derfor rettskrivingspolitiet er her. For å henge seg opp i slikt og komme med nedlatende irettesettelser. Bare pass deg ellers kaster jeg mannens ronkehonkle på deg Anonymous poster hash: 64310...60b Jeg bryr meg sjelden om skrivefeil, men med dine påstander og fordommer bekreftet bare skriveferdighetene dine inntrykket av dumhet 😊 Anonymous poster hash: e11a5...562 Fysjom så skjofell du er. Håpper du også finner ronkehonkle til mannen dinn så kan du se vorr gøy det er Anonymous poster hash: 64310...60b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #23 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne Anonymous poster hash: 64310...60b Og hvilket parti stemmer du på? Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken Anonymous poster hash: 64310...60b
Novemberdama Skrevet 16. april 2015 #24 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne Anonymous poster hash: 64310...60b Og hvilket parti stemmer du på? Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken Anonymous poster hash: 64310...60b Hvordan er det mulig å vingle mellom Frp og SV?!?! De er jo så grunnleggende forskjellige som det går an å bli. Du må ha spaltet personlighet for å klare det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #25 Skrevet 16. april 2015 og gratulerer hi, du er jo den dummeste av alle Anonymous poster hash: caecd...4e3 Nei, nå ble jeg såret. Jeg er jo den klokeste og mest reflekterte her inne Anonymous poster hash: 64310...60b Og hvilket parti stemmer du på?Jeg vingler litt mellom FrP og SV. Klarer ikke bestemme meg. Jeg vil jo heller være dum enn å være en oppblåst blære som følger flokken Anonymous poster hash: 64310...60b Hvordan er det mulig å vingle mellom Frp og SV?!?! De er jo så grunnleggende forskjellige som det går an å bli.Du må ha spaltet personlighet for å klare det. Neida, jeg velger bare å være dum så jeg slipper å være en oppblåst blære, en follower eller en som er desperat etter å skille seg ut Anonymous poster hash: 64310...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå