Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #26 Skrevet 17. april 2015 Det er jo nettopp fordi vi er i stand til å tenke selv, at vi vet hva forskning går ut på, og vil det beste for våre barn OG andres barn som kanskje ikke har så god helse, at vi faktisk følger vaksinasjonsprogrammet! Jeg må si jeg blir så overrasket over at personer uten noe som helst av høyere utdanning innen helse, mener de vet bedre enn de som forsker på temaet.Anonymous poster hash: ffba5...5e6 Det er ikke det som er poenget. Poenget er at vi blir bekymret for sykdommer med en gang det kommer tilbud om en vaksine gjennom vaksinasjonsprogrammet. Før den tid er vi helt bekymringsløse. Se på disse 3-4 nye vaksinen som er kommet, før de kom var det aldri noen som bekymret seg for disse sykdommene, selv ikke de det fantes vaksine mot. Om du leser på nettsider for USA så blir vannkopper beskrevet som en livsfarlig sykdom og det er viktig med vaksine. Derfor spør jeg, om ingen tenker selv lenger. Anonymous poster hash: 3f32a...f8f D er en viss sammenheng mellom 'bekymringsløs' og 'uinformert'!!... Forskningen avdekker stadig nye ting, og da må nye grep taes. Du skjønner d? For 40 år siden var d fullstendig ufarlig å røyke også, både med og uten barn i magen... TRODDE folk! Vannkopper blir forøvrig ansett som en ufarlig barnesykdom de fleste steder, men noen barn dør også av dem... Nevøen min holdt på å dø, og lå 14 dager i kunstig koma pga infeksjon i vannkoppene! (USA er saksøkernes land, så ikke rart at den vaksinen kommer der!) Vi kommer ofte 10-15 år etter USA i det meste. Vær sikker, om 10-15 år er vaksine mot vannkopper innbakt i MMR vaksinen og vil da hete MMRV og da er nok plutselig vannkopper en veldig skummel sykdom Anonymous poster hash: 3f32a...f8f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #27 Skrevet 17. april 2015 Når ble pneumokokkvaksinen med i vaksinasjonsprogrammet, og ved hvilken alder gis den? Anonymous poster hash: 0a0a0...9dc Innført i 2006. Nå gis den ved 3, 5 og 12 måneders alder. Anonymous poster hash: 45d6c...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå