Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #26 Skrevet 16. april 2015 Gutten min har en liten guttesnurrebass, aner ikke om den er liten eller stor, driver ikke å sammenligner lengden på små guttunger !! Anonymous poster hash: f34ad...6e9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #27 Skrevet 16. april 2015 Føler ikke at det feiler meg noe spesielt. Menns penisstørrelse er et tema som opptar veldig mange. Har man ikke noe skikkelig å slenge i bordet med, så blir det lite mus. Sånn er livet. Anonymous poster hash: c73d1...254
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #28 Skrevet 16. april 2015 Har man ikke noe skikkelig å slenge i bordet med, så blir det lite mus. Sånn er livet. Anonymous poster hash: c73d1...254 Hva, hahaha, dette må være det rareste jeg har hørt! Anonymous poster hash: 74349...96a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #29 Skrevet 16. april 2015 Hvor gamle er dere egentlig som er opptatt av dette? Veldig Umodne av dere?? Anonymous poster hash: 182e3...1be
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #30 Skrevet 16. april 2015 Dette har jeg og tenkt endel over, dette med arvelighet m.t.p. penisstr.. Noen med genetikgenetikk-peil her? Anonymous poster hash: 91557...9ec
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #31 Skrevet 16. april 2015 Haha. Jeg leste overskriften og tenkte at nei, det har han ikke. Han har lik morfars. Så åpner jeg tråden og ser at flere har samme erfaring. Anonymous poster hash: 82b39...243
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #32 Skrevet 16. april 2015 Som mødre så bekymrer man seg jo for det meste ang. barna sine, og ønsker jo at de skal få det så enkelt som mulig i livet. Har selv en gutt som spør hvorfor hans er kortere enn andre sine. Nå er den heldigvis ikke mikro lenger, men klart det er lov som foreldre å engste seg, tenker da spesielt på fremtidige kommentarer i guttegarderoben. Unødvendig å fremstille alt som pervers. Anonymous poster hash: c58c6...020
Septembermirakel❤️ Skrevet 16. april 2015 #33 Skrevet 16. april 2015 Som mødre så bekymrer man seg jo for det meste ang. barna sine, og ønsker jo at de skal få det så enkelt som mulig i livet. Har selv en gutt som spør hvorfor hans er kortere enn andre sine. Nå er den heldigvis ikke mikro lenger, men klart det er lov som foreldre å engste seg, tenker da spesielt på fremtidige kommentarer i guttegarderoben. Unødvendig å fremstille alt som pervers. Anonymous poster hash: c58c6...020 Ja men herregud da, dette er da noe INGEN får gjort noe med uansett hvordan dere vrir og vender på det.. Meget spesielt å lage tråd om dette, 'unødvendig' faktisk. Alt dere merkelige damer her inne skal henge dere opp i *argh*
sug lut Skrevet 16. april 2015 #34 Skrevet 16. april 2015 Jøss for et spørsmål. De fleste normale gutter slutter vel å vise sin mor tissen sin en god stund før det er noe å sammenlikne, vil jeg anta.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #35 Skrevet 16. april 2015 Jøss for et spørsmål. De fleste normale gutter slutter vel å vise sin mor tissen sin en god stund før det er noe å sammenlikne, vil jeg anta. Han er ikke 15, men 4 Anonymous poster hash: c58c6...020
sug lut Skrevet 16. april 2015 #36 Skrevet 16. april 2015 Jøss for et spørsmål. De fleste normale gutter slutter vel å vise sin mor tissen sin en god stund før det er noe å sammenlikne, vil jeg anta. Han er ikke 15, men 4 Anonymous poster hash: c58c6...020 Men det er neppe hans far?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #37 Skrevet 17. april 2015 Jeg håper guttene mine får litt mer enn sin far.. De ser ganske normale ut foreløpig-jeg gjetter på ca 4-5 cm nå når de er 5-6 år. Det er ikke uviktig synes jeg, faren har bitteliten når den er slapp- helt vanlig når den er stor. Men han har komplekser og får ikke i svømmehallen feks. Han ble ertet da han var liten. Anonymous poster hash: 78b57...cba
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #38 Skrevet 17. april 2015 Jeg synest det er rart at dere som er guttemammaer IKKE har ofret penisstørrelsen til gutten deres en tanke. (som dere sier) Penisstørrelse er en ting som garantert vil oppta din egen sønn når han blir tenåring/voksen. Og får han liten penis vil det bli et problem som kommer til å plage ham resten av livet. Så enkelt er det. Men med små peniser- plages av det. Så at dere som mamma ikke engang har tenkt i de baner synest jeg er rare greier. Anonymous poster hash: 0978f...e11
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #39 Skrevet 17. april 2015 Arver størrelse på tusen etter morfar? Lover bra for sønnen min da.... Må ile til å si at jeg vokste opp i et hjem der det å vise seg naken var helt dagligdags... Anonymous poster hash: d7f37...3dc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #40 Skrevet 17. april 2015 Tusen= tissen! Anonymous poster hash: d7f37...3dc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #41 Skrevet 17. april 2015 Jeg synest det er rart at dere som er guttemammaer IKKE har ofret penisstørrelsen til gutten deres en tanke. (som dere sier) Penisstørrelse er en ting som garantert vil oppta din egen sønn når han blir tenåring/voksen. Og får han liten penis vil det bli et problem som kommer til å plage ham resten av livet. Så enkelt er det. Men med små peniser- plages av det. Så at dere som mamma ikke engang har tenkt i de baner synest jeg er rare greier. Anonymous poster hash: 0978f...e11 Eh... Det er vel heller slik at penis på et barn ikke sier noe om ferdig utvokst størrelse. Blir litt som å stirre på puppene til fireåringer og tenke noe om fremtidig bryststørrelse. Uansett, bisarr fokus! Hvem bryr seg? Så lenge det ikke er snakk om mikropenis eller andre medisinske årsaker så betyr penisstørrelse svært lite. Anonymous poster hash: 274ed...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå