Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #1 Skrevet 15. april 2015 Har en sønn selv, men er ikke sammen med far hans så føler det blir feil spør der. Men jeg har hørt gutter arver mye av str etter morfar faktisk? Sønnen min er 5år yngre en sambo sin, å min har faktisk større en hans! Jeg har til tider vert veldig overrasket over hvor stor tiss den lille gutten har! Anonymous poster hash: 63eb1...a6a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #2 Skrevet 15. april 2015 Hi fra den andre tråden. Nei, her er det ingen likhet mellom far og sønnen, om dem ikke kan forandre seg veldig etterhvert som dem vokser da, hehehe. Ojojojoj, nå fikk jeg kansje vite mer om morfar enn jeg ville vite. 🙈 😂 😂 (var faktisk mormor som helt naturlig la papir over tissen han's når han skulle på do første gang jeg så dem sammen, så jeg har i mitt stille sinn tenkt litt på hvordan min bror er, hehehe. 🙈 ) Nei, dette her må jeg fortrenge fort som fy. 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 4e1b4...7ea
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #3 Skrevet 15. april 2015 Ja jeg måtte tenke litt her nå, for guttungen til sambo og sambo ligner ikke i det hele tatt! Min egen sønn, vel jeg har snubla over en film (som jeg helst ikke ville sett) på kamera til mine foreldre, som tilsier at gutten min har å arve etter.. Hi Anonymous poster hash: 63eb1...a6a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #4 Skrevet 15. april 2015 Haha må sies det er 10år siden jeg kom over den filmen!!! 😂 ser ut på måten jeg skrev på som om det var nå! Anonymous poster hash: 63eb1...a6a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #5 Skrevet 16. april 2015 Jeg har passet noen barn i en god stund nå og alle har mikroskopiske peniser i forhold til mine to gutter sine. Faren til mine har relativt stor og fyldig penis(20cm) og håper for barna sin skyld at de ikke får under gjennomsnittet i størrelse Anonymous poster hash: 750e4...97a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #6 Skrevet 16. april 2015 Nei heldigvis ikke, for mannen har omtrent sånn som beskrevet i andre tråden. Han må "grave" den frem og stå skrått over doen og lene seg mot veggen når han tisser. (Men stå og tisse det skal han. ) Den er normal i erigert tilstand da. At han har arvet størrelsen etter morfar stemmer nok bedre ja. Anonymous poster hash: 1b7bb...9b9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #7 Skrevet 16. april 2015 Seriøst? Driver dere og sammenligner penisen til de små guttene deres? Dette tror jeg er en av de enkleste trådene jeg har lest på lenge. Anonymous poster hash: 80ba5...642
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #8 Skrevet 16. april 2015 Uff... Anonymous poster hash: 68d2c...3e4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #9 Skrevet 16. april 2015 Seriøst? Driver dere og sammenligner penisen til de små guttene deres? Dette tror jeg er en av de enkleste trådene jeg har lest på lenge. Anonymous poster hash: 80ba5...642 Du får finne deg en annen tråd som passer bedre til ditt intellekt da. Anonymous poster hash: 1b7bb...9b9
Mandala Skrevet 16. april 2015 #10 Skrevet 16. april 2015 Dette var en merkelig tråd. Jeg har aldri, aldri noensinne tenkt over verken hva slags penis samboer har eller sønnen min har sammenlignet med hverandre. Ikke ofret det en liten tanke engang. Men nå har jeg i og for seg aldri tenkt noe over noen kjæresters peniser. Det er visst ikke naturlig for meg å bry meg om str på de, og dermed bryr jeg meg heller ikke om sønnen får en liten eller stor penis. Tanken er rett og slett absurd.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #11 Skrevet 16. april 2015 Dette var en merkelig tråd. Jeg har aldri, aldri noensinne tenkt over verken hva slags penis samboer har eller sønnen min har sammenlignet med hverandre. Ikke ofret det en liten tanke engang. Men nå har jeg i og for seg aldri tenkt noe over noen kjæresters peniser. Det er visst ikke naturlig for meg å bry meg om str på de, og dermed bryr jeg meg heller ikke om sønnen får en liten eller stor penis. Tanken er rett og slett absurd. Det er vanskelig å unngå å observere ting selv om man ikke ser etter det eller bryr seg om det. Jeg klarer i alle fall ikke å skifte bleie på et barn flere ganger om dagen i 3 år og ikke vite hvordan det ser ut der. Og når jeg har vært på badet samtidig med mannen så er det jo ikke til å unngå å legge merke til hvordan han sliter, og jeg kan ikke noe for det, men jeg er faktisk glad for at sønnen min sannsynligvis slipper å slite med det samme. #6 Anonymous poster hash: 1b7bb...9b9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Jeg har passet noen barn i en god stund nå og alle har mikroskopiske peniser i forhold til mine to gutter sine. Faren til mine har relativt stor og fyldig penis(20cm) og håper for barna sin skyld at de ikke får under gjennomsnittet i størrelse Anonymous poster hash: 750e4...97a Tenker du faktisk på sånt? Anonymous poster hash: 6b749...52f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Hvordan i all verden kan man vite slikt? Jeg kjente ikke mannen min som barn, så aner ikke hvordan prinsen hans så ut da. Eldste av barna mine er 11, og klarer seg helt fint på badet selv. Ikke har han kommet i puberteten ennå, og verken han eller jeg er spesielt interessert i at han skal sprade naken rundt. Ser dere virkelig likheter mellom peniser hos bleiebarn og hos voksne menn? Anonymous poster hash: 734c6...a04
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Eldste sønnen min har ekstremt lang penis (jeg bil ikke tenke på min egen far!!!) Så lang at jeg lenge har tenkt at den er så lang at det blir et problem senere. Den ligger I klem ofte, og han synes selv det er ubehagelig. Mannen er greit nok utstyrt, og de ligner faktisk. Ja, så ekkel er jeg at jeg har observert det! Anonymous poster hash: 5147c...f11
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Jeg har gudskjelov ikke peiling på hvordan penisen til barnas morfar ser ut. Men guttene er veldig like i kroppsbygningen generelt, ligner sin far fra halsen og ned. Går ut i fra at penisen dems blir noe ala pappan sin. Altså helt gjennomsnittlig. Ser ganske lik ut i form og fasong som sin far. Anonymous poster hash: 7e8d4...319
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Sønnene mine ligner nok sin far ja. Heldigvis for dem , de slipper mobbing og ha mindreverdighets komplekser. Kommer ikke til å trenge stor penisforlenger bil. Anonymous poster hash: 784e8...14c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Sønnene mine ligner nok sin far ja. Heldigvis for dem , de slipper mobbing og ha mindreverdighets komplekser. Kommer ikke til å trenge stor penisforlenger bil. Så man må kjøpe seg fin bil om man er under snittet der nede, det er slik det fungerer "på bøgda"? Sønnene mine ligner også sin far. De ser ut til å være helt normalt bra utstyrt, men det som jo er viktig er at de også ser ut til å ha arvet sin fars langt over gjennomsnittlige intelligens. Anonymous poster hash: 647cc...38e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #18 Skrevet 16. april 2015 Dette må være den sykeste tråden jeg noen gang har lest! Anonymous poster hash: c3b40...cb3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #19 Skrevet 16. april 2015 Hahahaha, det har jeg aldri tenkt over!!! Anonymous poster hash: 0e506...250
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 Seriøst? Driver dere og sammenligner penisen til de små guttene deres? Dette tror jeg er en av de enkleste trådene jeg har lest på lenge. Anonymous poster hash: 80ba5...642 Du får finne deg en annen tråd som passer bedre til ditt intellekt da. Anonymous poster hash: 1b7bb...9b9 Har ingenting med mitt intellekt å gjøre. Jeg finner det bare veldig unaturlig å sammenligne penisen til det lille barnet mitt med penisen til samboeren eller faren min. Det blir spesielt ekkelt når man i tillegg hevder guttens penis ligner heldigvis på barnefarens for den er lang og fyldig... Anonymous poster hash: 80ba5...642
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #21 Skrevet 16. april 2015 Jeg har passet noen barn i en god stund nå og alle har mikroskopiske peniser i forhold til mine to gutter sine. Faren til mine har relativt stor og fyldig penis(20cm) og håper for barna sin skyld at de ikke får under gjennomsnittet i størrelse Anonymous poster hash: 750e4...97a Tenker du faktisk på sånt? Anonymous poster hash: 6b749...52f Ja på lik linje med at noen har lite hår på hodet i forhold til andre. Jeg driver ikke å tenker på det til vanlig nei, men har observert det. Dessuten har størrelsen på penis mye å si for en manns selvbilde og derfor håper jeg de ikke får liten, på lik linje med at man ikke håper de blir mobbet for å feks være tjukk eller ha briller. Er det så snålt syns du? Anonymous poster hash: 750e4...97a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #22 Skrevet 16. april 2015 4 gutter med samme mann. Alle har forskjellig størrelse og fasong, både her og der. Anonymous poster hash: c58c6...020
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #23 Skrevet 16. april 2015 Tror ikke det alltid har noe med morfar å gjøre. Ufrivillig vet jeg at både svigerfar og min manns bestefar har langt over gjennomsnittlig penis, samme som mannen min. Anonymous poster hash: 274ed...a93
Anonym bruker Skrevet 16. april 2015 #24 Skrevet 16. april 2015 Vel, sønnen min på 6 år har ihvertfall en penis som henger nedenfor pungen. De andre guttetissene jeg har sett er mikroskopiske i forhold. Faren har penis på 19 cm, orker ikke tenke på andre peniser i slekta... Anonymous poster hash: c73d1...254
Septembermirakel❤️ Skrevet 16. april 2015 #25 Skrevet 16. april 2015 For en forskrudd og bisarr tråd! Hva feiler dere damer?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå