Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #26 Skrevet 15. april 2015 Hvorfor skulle jeg fortelle de i barnehagen om en graviditet? Det har de da overhodet ingen ting med. Det blir synlig etter hvert, så da blir det sikkert naturlig at det blir snakk om det, men hvorfor si noe om det før? Fullstendig uinteressant for de ansatte i barnehagen. Anonymous poster hash: d7d7f...2ca Tror du det handler om hvorvidt det er interessant eller ikke? Anonymous poster hash: 74f7a...535 Det virker sånn i hovedinnlegget, ja. Tonen i teksten er helt typisk "jeg mååå fortelle det, for det er sååå stas å få oppmerksomhet".Anonymous poster hash: d7d7f...2ca Nå får du søren meg skjerpe deg! Ar du har et psykisk problem, behøver ikke å gjenspeile seg i svarene dine.... Forresten kan jeg avkrefte den ville påstanden din; for det første så kan det på ingen måte oppfattes i HI som at jeg ønsker oppmerksomhet, for det andre er det nettopp derfor jeg vurderer å fortelle det, for å unngå oppmerksomhet. Jeg er en som bare vil gli inn i mengden, og synes det er ubehagelig med "er du graviiid?"-spørsmål. Da er det bedre om alle vet det og ikke trenger å spørre. Anonymous poster hash: 74f7a...535 Hahaha... Snakk om overreaksjon på svaret mitt. Jeg har det helt fint psykisk, takk. ;-) Anonymous poster hash: d7d7f...2ca
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #27 Skrevet 15. april 2015 Hvorfor skulle barnehagen ha noe behov for eller ønske om å vite det? Anonymous poster hash: 6f48b...01b Fordi de som jobber i barnehagen er de som er rundt barnet ditt ganske mange timer i løpet av dagen- OG at barnet skal blir storesøster/storebror er en stor omveltning i barnets liv og vil i mange tilfeller komme til utrykk gjennom barnets handlinger 😁 Anonymous poster hash: 83501...002
Anonym bruker Skrevet 15. april 2015 #28 Skrevet 15. april 2015 Hopper ut av denne diskusjonen, det dukket opp noen sinnsyke mennesker jeg ikke orker å krangle med. Men de sm varte seriøst; takk ! Anonymous poster hash: 74f7a...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå