Gå til innhold

Har noen noengang slettet deg fra facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at noen rydder opp i venneslister, men en ting jeg syntes er rart er at de tar seg bryet med å blokkere folk. Hva er poenget med det? Tror de at de er så interessante at noen vil henge inne på profilen deres? De fleste har jo profiler som ikke viser alt offentlig uansett.

Anonymous poster hash: 0bc61...5d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min ex-svigerinne. Var hun som la meg til som venn i første omgang....

Anonymous poster hash: 7bcd0...15d

Skrevet

Ja, av en person som har blitt mye mobba opp igjennom og forfekter ærlighet i det vide og brede. Så velger hun å høre på rykter og slette meg når jeg blir trakassert av felles kjente. Hun spurte aldri om min versjon av historien. Vi var aldri nære venner, men jeg er skuffet over at noen som publiserer den ene mobbehistorien etter den andre, ikke klarer å skille klienten fra hveten.

Anonymous poster hash: 0250c...eba

Skrevet

Ja, har nå visst blitt slettet, men jeg legger egentlig ikke merke til det. De som jeg legger merke til at har slettet meg en gang i tiden er de som på et tidspunkt vil legge meg til igjen. Synes det er så rart, og må alltid sjekke om de har lagd seg ny profil ved å se om jeg er venn med den gamle, men det har ikke vært tilfelle altså.

Men jeg slipper dem nå "inn" igjen jeg, det kan jo ha skjedd en feil, eller de ombestemte seg, eller rett og slett har fått med seg at det skjer noe nytt i livet mitt som de ønsker å snoke på. Jeg hefter meg ikke så mye. Synes jo selv det er litt morsomt å se hvor gamle skolekamerater og gamle kolleger er i livet. Om vi er ganske så perifere idag, så var vi jo venner en gang i tiden :)

Anonymous poster hash: 56085...8c3
Skrevet

Ja, opptil flere. Har sett at antall venner har blitt færre innimellom, men må innrømme at jeg oftest ikke har lagt merke til hvem. Noen av disse har nok bare tatt en pause fra FB, for det hender seg at jeg plutselig får flere venner på lista igjen også. Har i grunn ikke så mange venner på FB, men har noen jeg ikke har villet avvise, og det er de jeg ikke legger merke til om forsvinner eller ikke.

Har også blitt blokkert av ei gammel vennine. Hadde et innlegg om barnevernet, hvor vi visst sto steilt i hver vår leir. Jeg delte en link og mente generelt at det er bedre at barnevernet griper inn og undersøker 100 hjem med rent mel i posen for å finne det ene hjemmet der barna trenger hjelp. Hun mente at barnevernet kun har forutinntatte ansatte som bedriver heksejakt på uskyldige, og la ut om egne erfaringer med barnevernet. Sa jeg ikke kunne uttale meg om hennes erfaring, men hun mente at jeg så på henne som en dårlig mor uten selvinnsikt, så slik endte det... 

Anonymous poster hash: cdc15...330
Skrevet

Har hørt at det er pop og slette folk

Skrevet

Flere ganger. Og bryr meg ikke. Bryr meg midt i rævva at søstra mi har sletta meg som venn på facebook. Det er helt greit, for makan til unødvendig bråk hu har stelt i stand siden hu kunne åpne kjeften. Og jeg har bare bitt det i meg, men fikk så jævlig nok til slutt. Hennes svar ble å slette meg som facebookvenn. Har vært veldig stille etter det og passer meg fint.

Anonymous poster hash: a945c...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...