Gå til innhold

Har noen noengang slettet deg fra facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har du plutselig merket at noen har slettet deg fra facebook?

Anonymous poster hash: 0bc61...5d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har merket at en fjern bekjent har ryddet i vennelisten. Jeg merket at det plutselig ble mindre av de laaaaange statuene, og det var helt greit :)

Skrevet

Ja :) flere ganger.

Anonymous poster hash: bce60...afc

Skrevet

Sannsynligvis. Men Ikkje lagt merke til det.

Skrevet

Jepp. Enkelte jeg ikke har hatt noe kontakt med på kjempelenge og ikke vært noe nær venn med uansett. Pluss eksen min og to kompiser av han da jeg gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: e691d...485

Skrevet

ja, 4-5 stk stk som har slettet meg. Bryr meg ikke noe om det, er veldig gamle bekjente som jeg aldri møter alikevell.

Anonymous poster hash: c83f6...f57

Skrevet

Det er sikkert flere som har slettet meg, men bare en jeg har lagt merke til =)

Det var en ekskjæreste som slettet meg ikke så lenge etter at det ble slutt. 

Skrevet

Sikker. Men kan ikke si jeg har merket det. Jeg har også fjernet en del. Orket ikke å være "venn" med folk jeg ikke hadde tatt kontakt med om jeg møtte dem på gata..

Skrevet

Helt sikkert, men jeg har ikke merket noen.

Skrevet

Niesen til mannen min. Aner ikke hvorfor.

Ellers er det sikkert flere også, uten at jeg har lagt merke til det.

Anonymous poster hash: 4f5a5...4d5

Skrevet

Ja, min psykotiske svigerinne....LOL... Hun var vel ikke fornøyd med julegavene til ungene... Den kjærringa ass.... :P

Anonymous poster hash: 7ee2d...eac

Skrevet

Ja har opplevd det et par ganger.

Skrevet

Ja. Bestekameraten til mannen endte forholdet med forloveden, det var gjensidig. Vi hadde jo kjent henne i en god del og vi skulle jo så klart fortsette å være gode venner i følge henne. 1 uke senere slettet hun meg fra facebook ;) Og det var ikke ved en feiltagelse... Men helt greit for meg altså, jeg gråter ikke over det ;)

Skrevet

Jada, flere:) Sikkert flere enn jeg har lagt merke til også.

Anonymous poster hash: 01b5f...19b

Skrevet

Ja, sønnen min slettet meg en liten periode, ville nok ha litt privatliv, men nå er vi "venner" igjen. :)

Sikkert flere også, men jeg søker aldri opp folk så skjønner ikke helt hvordan jeg skulle merket det.

Skrevet

Ja, og jeg har slettet flere også. Hvis du laster ned appen følgere + for instagram kan du se hvem som sletter deg på facebook og slutter å følge deg på instagram.

Anonymous poster hash: 7a894...76b

Skrevet

Kjæresten min slettet meg. Det var hans måte å gjøre slutt på våre to år som kjærester. Og tro det eller ei, han var 33 år gammel. Ikke 14, altså.

Anonymous poster hash: 2ae43...413

Skrevet

Kjæresten min slettet meg. Det var hans måte å gjøre slutt på våre to år som kjærester. Og tro det eller ei, han var 33 år gammel. Ikke 14, altså.

Herregud så barnslig!

Mannen min har kranglet med søsteren sin og hun har fått ungen sin til å slette sin egen onkel! Skikkelig god mor som drar ungen sin inn i elendigheten.

Høre ut som en god match for eks-kjæresten min. Jeg unner ham ei ny ei som er av samme ulla som han selv 😁

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet (endret)

Ja, sånne perifere bekjente som jeg uansett ikke snakker med, eller tidligere flørter. Har også opplevd å bli slettet av ett par kompiser når de fikk seg dame, en følelse av at det har vært på damernes kommando :P

Endret av MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Ja, flere ganger. Noen ganger overraskende, andre ganger så har det vært folk jeg var glad for å bli kvitt. Har selv slettet mange opp gjennom. Jeg deler mye på face så jeg er opptatt av at vennene mine der er folk jeg faktisk vil dele så mye med. Og dersom man har folk på lista som ikke en gang gidder å hilse når man ser hverandre på butikken, da ryker de naturligvis^^

Anonymous poster hash: c678b...172
Skrevet

En nær venninne ble sur på meg, og slettet meg. Så sendte hun venneforespørsel igjen.. Så utrolig barnslig. Tok lang tid før jeg "godkjente" henne.

Anonymous poster hash: d3231...3c3

Skrevet

Ja, sånne perifere bekjente som jeg uansett ikke snakker med, eller tidligere flørter. Har også opplevd å bli slettet av ett par kompiser når de fikk seg dame, en følelse av at det har vært på damernes kommando :P

Du må jo være ubeskrivelig deilig;)

Jeg har opplevd å bli dumpa av en kompis fordi dama hans var usikker. For meg var det egentig greit selv om jeg ble litt såret, vi var på en måte ferdig med hverandre og jeg kunne se at de to hadde en fremtid han nok ikke kunne hatt med mange andre. 12 år senere fikk vi igjen en slags kontakt og det viser seg at jeg hadde rett. De er lykkelig gift med tre barn, det finns mange klisjeer om vennskap men jeg syns faktisk at jeg var et legitimt offer om det var det hun trengte.

På facebook er jeg blitt dumpa mer enn en gang, men har forstått at det kan skje som følge av en "bug" i facebook også. Noen har vært litt ulogisk at skulle dumpe meg, en gjorde det etter at jeg ikke klarte å motsi de rasistiske statusene hun la ut. Ellers har det ikke vært folk som jeg har blitt fornæmet over. Folk jeg ikke lenger hadde kontakt med (perifere, tidligere kolleger etc.). Jeg har også tatt bort en del, de jeg hadde der i 2007 er ikke nødvendigvis selvskrevne nå.

Anonymous poster hash: caf26...85d

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Du må jo være ubeskrivelig deilig;)

Jeg har opplevd å bli dumpa av en kompis fordi dama hans var usikker. For meg var det egentig greit selv om jeg ble litt såret, vi var på en måte ferdig med hverandre og jeg kunne se at de to hadde en fremtid han nok ikke kunne hatt med mange andre. 12 år senere fikk vi igjen en slags kontakt og det viser seg at jeg hadde rett. De er lykkelig gift med tre barn, det finns mange klisjeer om vennskap men jeg syns faktisk at jeg var et legitimt offer om det var det hun trengte.

På facebook er jeg blitt dumpa mer enn en gang, men har forstått at det kan skje som følge av en "bug" i facebook også. Noen har vært litt ulogisk at skulle dumpe meg, en gjorde det etter at jeg ikke klarte å motsi de rasistiske statusene hun la ut. Ellers har det ikke vært folk som jeg har blitt fornæmet over. Folk jeg ikke lenger hadde kontakt med (perifere, tidligere kolleger etc.). Jeg har også tatt bort en del, de jeg hadde der i 2007 er ikke nødvendigvis selvskrevne nå.

Anonymous poster hash: caf26...85d

Nei altså jeg tror jeg ser helt vanlig ut :) Det er mer det at nye damer fortrekker at gutta sletter gamle flørter slik jeg har skjønt det, selv om man kun er venner nå og det var sånn ti år siden flørten :P

Skrevet

Opptil flere ganger.  Noen av de har nok fb slettet, men har opplevd å bli sletta OG blokka av en person.  Tror det har med mitt forhold til hennes mor å gjøre, men merkelig.

Anonymous poster hash: 0c871...d57
Skrevet

Ja en gang..kom fort tilbake

Anonymous poster hash: e44f7...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...