Gå til innhold

Datter som er lei 50/50

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk  for svar igjen:-) Jeg ønsker ikke at far ikke skal ha kontakt med datter nei,som anonym her oppe sier,ingenting hadde vært bedre enn at vi kunne fortsette å dele som vi gjør. Men dessverre funker ikke det mer. Og da må jeg ta tak i det. Far mener det går over,men det kan vi ikke sitte å vente på. Vi har vært en runde i rettsmøter før,og da har t.o.m dommer himlet med øynene overfor far.... Men jeg prøver igjen,må finne en løsning. Jenta prøver sitt beste å være lojal,og det er vondt å se hvor leit det er for henne å komme i situasjon der hun må "velge". Jeg vet hvor hun vil bo mest,men det klarer hun ikke si...  

HI

Anonymous poster hash: 6fc0c...d1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel heller mor som ikke unner faren og se datteren mer tenker jeg. LEI slike mødre :sur:

Anonymous poster hash: 0324c...c15

Hvor kom det der fra?

Skrevet

Regner med at fvk sier at barnet nå skal lyttes til.

Da er d egentlig opp til DEG å understreke for jenta at d er greit UANSETT hva hun gjør, at hun må tenke på SEG og ikke dere! Hun skjønner vel kanskje litt hvordan faren oppfører seg..?..

Anonymous poster hash: d84d9...d0d

Skrevet

er vel heller mor som ikke unner faren og se datteren mer tenker jeg. LEI slike mødre :sur:Anonymous poster hash: 0324c...c15

Hvor kom det der fra?

PLEASE!! Overse slike idiotinnlegg!!!

Anonymous poster hash: d84d9...d0d

Skrevet

men det fvk sier,blåser han i så lenge det sårer meg. Så langt har han kommet etter 9 år.... Men håper for Guds skyld de klarer å få noe inn i hodet hans,for meg hører han ikke på,han sier jeg bare maser. Jeg sier det er hun som må få bestemme,men hun klarer ikke pga hun er lojal mot oss begge... HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...