Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Jeg sto å fylte bensin på bilen med fireåringen i baksetet. Mens jeg står der kommer det ei jente på kanskje 18-19 år. Hun lar bilen stå på mens hun fyller og tenner en sigarett!! Jeg stopper å fylle. Går over pumpa og drar røyken ut av munnen på henne mens jeg tramper og hyler ut; "Veit du ikkje at det her e fette farli?! Du kan tell hælvette ikkje bærre dræp deg sjøl me å la bilen stå på å i tellægg tar te satan i hælvette å røyka, men når du både bi å dræp både meg og ungen og de stakkars folkan på andre sida så kan du ta deg tell hælvette å hut deg tell han satan!" Jeg har ALDRI vært SÅ sint som i dag, aldri! Den stakkars(?) jenta ble stående helt stiv og i det jeg åpna kjeften igjen for å ropte hut deg tell hælvette så gjorde hun det. Eller.. ikke helvette, men inn i bilen og kjørte av sted. Jeg var så sint at jeg skalv.Så, hvis du traff på meg i dag så husk for guds skyld å slå av bilen og ikke røyk med bensinpumpa for da får du en salig nordnorsk glose av en livredd mor eller en eventuell død der du drar med deg x antall mennesker. Anonymous poster hash: 7da20...9dd
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Godt jobba! Anonymous poster hash: e2e47...cb8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Troll?Hadde aldri i livet turt å si det så direkte selv om jeg er fra nord, men fy faen du er tøff om dette er sant. Hun fortjente virkelig den oppstrammeren!!! Aldri opplevd en lignende situasjon, og aner ikke hvordan jeg ville reagert. Anonymous poster hash: c4695...405
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Troll? Hadde aldri i livet turt å si det så direkte selv om jeg er fra nord, men fy faen du er tøff om dette er sant. Hun fortjente virkelig den oppstrammeren!!! Aldri opplevd en lignende situasjon, og aner ikke hvordan jeg ville reagert. Anonymous poster hash: c4695...405 Skal være tøff nå å ikke ha anonym på Joda, hadde hun blitt stående litt lengre hadde jeg sikkert klaska til henne.. HI
sug lut Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Da kan du jo bare sitte rolig og vente på mennene i de hvite frakkene.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Jøsses, det går da an å si ifra på en sivilisert måte ? Vær glad du ikke kjefta på meg for da hadde det nok smelt!! Anonymous poster hash: 095c0...439
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Tenker du eksplosjon? Sett mye film du. Anonymous poster hash: b00fb...6ec
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 (endret) Tenker du eksplosjon? Sett mye film du. Anonymous poster hash: b00fb...6ec Ja, jeg er veldig glad i film, men det kan virkelig eksplodere hvis det skulle komme en gnist! Her kan du se hva som kan skje. https://www.youtube.com/watch?v=-rFQfTlzWZA Endret 11. april 2015 av BikkjeBisk
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Tenker du eksplosjon? Sett mye film du. Anonymous poster hash: b00fb...6ec Du aner altså ikke hvor enormt brannfarlig bensin er? Bare dampen er nok til å starte en eksplosjonsartet brann. Skremmende hvor uvitende folk kan være! Anonymous poster hash: 08cf5...5a5
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Jøsses, det går da an å si ifra på en sivilisert måte ? Vær glad du ikke kjefta på meg for da hadde det nok smelt!! Anonymous poster hash: 095c0...439 Ja, jeg skulle reagert på en sivilisert måte, men der og da så jeg rødt. Når det kjæreste du har sitter i bilen så er nok ikke jeg den eneste som hadde sett rødt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Jøsses, det går da an å si ifra på en sivilisert måte ? Vær glad du ikke kjefta på meg for da hadde det nok smelt!! Anonymous poster hash: 095c0...439 Ja, jeg skulle reagert på en sivilisert måte, men der og da så jeg rødt. Når det kjæreste du har sitter i bilen så er nok ikke jeg den eneste som hadde sett rødt. Jeg tipper din metode var mer effektiv. Anonymous poster hash: b277c...1de
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Troll? Hadde aldri i livet turt å si det så direkte selv om jeg er fra nord, men fy faen du er tøff om dette er sant. Hun fortjente virkelig den oppstrammeren!!! Aldri opplevd en lignende situasjon, og aner ikke hvordan jeg ville reagert. Anonymous poster hash: c4695...405 Skal være tøff nå å ikke ha anonym på Joda, hadde hun blitt stående litt lengre hadde jeg sikkert klaska til henne.. HI Beklager, men var bare litt usikker på om noen faktisk turte å være så direkte. Jeg skjønner deg fantastisk godt, men tror selv jeg ville vært litt for feig til å si det på den måten- selv om jeg garantert hadde vært livredd. Jeg DIGGER deg! Snakk om å være tøff med bein i nesa! Hun fortjente virkelig den preken. Anonymous poster hash: c4695...405
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Hvor mange biler brenner ikke uten å eksplodere? Hadde det vært flybensin er det litt annet. Ja, utrolig hvor uvitende folk er. Anonymous poster hash: b00fb...6ec
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Troll? Hadde aldri i livet turt å si det så direkte selv om jeg er fra nord, men fy faen du er tøff om dette er sant. Hun fortjente virkelig den oppstrammeren!!! Aldri opplevd en lignende situasjon, og aner ikke hvordan jeg ville reagert. Anonymous poster hash: c4695...405 Skal være tøff nå å ikke ha anonym på Joda, hadde hun blitt stående litt lengre hadde jeg sikkert klaska til henne.. HI Beklager, men var bare litt usikker på om noen faktisk turte å være så direkte. Jeg skjønner deg fantastisk godt, men tror selv jeg ville vært litt for feig til å si det på den måten- selv om jeg garantert hadde vært livredd. Jeg DIGGER deg! Snakk om å være tøff med bein i nesa! Hun fortjente virkelig den preken. Anonymous poster hash: c4695...405 Takk og takk, ante ikke at jeg hadde det benet i nesa heller
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Jøsses, det går da an å si ifra på en sivilisert måte ? Vær glad du ikke kjefta på meg for da hadde det nok smelt!! Anonymous poster hash: 095c0...439 Ja, jeg skulle reagert på en sivilisert måte, men der og da så jeg rødt. Når det kjæreste du har sitter i bilen så er nok ikke jeg den eneste som hadde sett rødt. Du lærte det kjæreste du har at det er akseptabelt å eksplodere opp i trynet på folk hvis du bare føler du har rett til det. Anonymous poster hash: 095c0...439
BikkjeBisk Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Jøsses, det går da an å si ifra på en sivilisert måte ? Vær glad du ikke kjefta på meg for da hadde det nok smelt!! Anonymous poster hash: 095c0...439 Ja, jeg skulle reagert på en sivilisert måte, men der og da så jeg rødt. Når det kjæreste du har sitter i bilen så er nok ikke jeg den eneste som hadde sett rødt. Du lærte det kjæreste du har at det er akseptabelt å eksplodere opp i trynet på folk hvis du bare føler du har rett til det. Anonymous poster hash: 095c0...439 Hvorfor skal ikke vi voksne ha følelser? Er foreldre laget av stein og er en evig jevn bølge av følelser uansett situasjon? Jeg tydde ikke til vold eller slo på bilen hennes. Ja, jeg var aggressiv. Men angrer jeg selv om jenta satt i bilen? Aldeles ikke. Jeg har aldri snakket slik til noen, aldri! Verken familie, venner eller bekjente. Men det er ingen som har satt mitt barn og andre i fare før så det var en ganske så ny opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Jøsses, det går da an å si ifra på en sivilisert måte ? Vær glad du ikke kjefta på meg for da hadde det nok smelt!! Anonymous poster hash: 095c0...439 Ja, jeg skulle reagert på en sivilisert måte, men der og da så jeg rødt. Når det kjæreste du har sitter i bilen så er nok ikke jeg den eneste som hadde sett rødt. Du lærte det kjæreste du har at det er akseptabelt å eksplodere opp i trynet på folk hvis du bare føler du har rett til det. Anonymous poster hash: 095c0...439 Hvorfor skal ikke vi voksne ha følelser? Er foreldre laget av stein og er en evig jevn bølge av følelser uansett situasjon? Jeg tydde ikke til vold eller slo på bilen hennes. Ja, jeg var aggressiv. Men angrer jeg selv om jenta satt i bilen? Aldeles ikke. Jeg har aldri snakket slik til noen, aldri! Verken familie, venner eller bekjente. Men det er ingen som har satt mitt barn og andre i fare før så det var en ganske så ny opplevelse. Klart vi skal ha følelser, men vi har også ett valg ifht hvordan vi viser de følelsene.Det er egentlig ganske farlig å klikke slik på en fremmmed person, du vet aldri hvordan personen vil reagere. Jeg er ikke uenig i at du reagerte, bare uenig i måten det ble sagt fra på. Anonymous poster hash: 095c0...439
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #18 Skrevet 12. april 2015 Du lærte det kjæreste du har at det er akseptabelt å eksplodere opp i trynet på folk hvis du bare føler du har rett til det. Anonymous poster hash: 095c0...439 Jeg vil heller si at hun lærte det kjæreste hun har at når det står om liv så er det ikke så farlig - så lenge man ikke skader noen selv.... Anonymous poster hash: a97f3...471
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #19 Skrevet 12. april 2015 Jeg er fra nord, men snakker vel ikke sånn. Banneord trenger vel ikke være 90% av det man lirer ut av kjeften? Anonymous poster hash: a2234...5de
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #20 Skrevet 12. april 2015 Du er tøff, litt grov i munnen, men hvis jeg var der og skulle fylle samtidig, hadde jeg blitt glad for at du sa i fra. Det er jo farlig å røyke ved pumpa, ikke er det lov å røyke eller la bilen gå heller. Anonymous poster hash: e4ee5...4fc
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #21 Skrevet 12. april 2015 Jobbet på en bensinstasjon under studietiden... Vi måtte titt og ofte gå ut å be folk om å ikke røyke imens de fyller.... Makan til dusterier fra enkelte... Selv om sjansen er minimal for at du skal klare å antenne bensin/disesel med en sigarettglo(er ikke så lett som på film, da bensin er tilføyd et eller annet og det antagelig måtte vært en lekkasje i pumpen)så er det en grunn til at det er røyking forbudt!! Få som tenker på de enorme tankene med bensin som er rett under bakken og skulle det gå skikkelig galt, så går jo hele stasjonen i lufta. Du gjorde rett i å si i fra.... Men klart man kan jo moderere seg noe. Hvis du hylte å skreik som en bygdetulling, er det ikke sikkert denne jenta fikk med seg hva du skråler for. I tillegg med all banningen så kan hun bare ha trodd du var klin gal. Greit å si i fra, men man trenger ikke tilte som "The Tazmanian devil" i Lonney Tunes... Anonymous poster hash: 01596...971
Mamma_til_2 Skrevet 12. april 2015 #22 Skrevet 12. april 2015 Jeg er og fra nord og jo jeg kunne kommet med en lignende regle om jeg ble skikkelig redd eller skremt!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #23 Skrevet 12. april 2015 Tror ikke en dritt på denne historien. Hvorfor må folk juge så voldsomt her inne? Burde vært innlagt. Anonymous poster hash: faefa...a8f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #24 Skrevet 12. april 2015 Så stolt over å miste besinnelsen så totalt... snakke/skrike sånn foran barna sine. Stusslig. Greit å si fra, men voksne bør kunne oppføre seg ute blant folk. Anonymous poster hash: dd881...878
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #25 Skrevet 12. april 2015 Jeg liker deg, HI! 😂 Hadde du pusesnakket med henne så hadde hun aldri brydd seg med det.. Hun hadde bare trukket på skuldrene! Du fikk nok smelt det inn i hodet på henne! 😄😄😄😄 Anonymous poster hash: 9519e...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå