Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #26 Skrevet 10. april 2015 Her har alle fem i familien inkludert minstemann som fikk iPhone når hun var 5 greid å ikke knuse noen. Vi har hatt i flere år. Skjønner meg ikke på de som knuser de "støtt og stadig" Anonymous poster hash: 68e36...c8f Jeg må bare spørre;hva skal en femåring med iphone? Anonymous poster hash: c4815...7d7 Ringe med den...og spille litt spill. Anonymous poster hash: 68e36...c8f Ringe til hvem? Har alle femåringene iphone der dere bor? Jeg spør oppriktig, for jeg har aldri hørt om at barnehagebarn har bruk for mobiltelefon... Anonymous poster hash: c4815...7d7 Datteren min på 5 har også. Jeg føler meg tryggere når hun har mulighet til å ringe meg når jeg går i butikken og hun alene hjemme. Og greit å øve seg/bli vant til å bruke den før hun begynner på skolen og etter hvert kommer hjem fra SFO alene.. Det er ikke normalt at femåringer er alene hjemme, det er heller ikke normalt at første og andreklassinger kommer alene hjem fra SFO. Anonymous poster hash: f2ff4...2cf Det er normalt her ihvertfall. Anonymous poster hash: 5e8b2...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå