Gå til innhold

FA**..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg knuste nettopp min splitter nye iphone 6!!

jeg hater disse nye smarttelefonene som knuser hele tiden..

Sorry, folkens måtte bare få det ut! Bare barna hjemme, og tenkte de skulle slippe å høre alle de stygge banneordene jeg har mest lyst til å rope ut!

:frustrert:  :grine:  :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna:

Anonymous poster hash: 8cab1...124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere klarer å knuse tlf hele tida?

Har hatt min iPhone 4s i 3 år, ikke en ripe på den omtrent.

Ungene låner den og jeg er ikke spesielt forsiktig.

Men har selvfølgelig deksel...

Anonymous poster hash: 24f9a...c08

Skrevet

Hvordan klarer du å knuse de? Min har gått i gulvet mange ganger også i betongen i garasjen og har ikke fått en ripe en gang.

Anonymous poster hash: 08dd4...fdb

Skrevet

Jeg knuste min 4 dager gamle iPhone 6 her om dagen 😭😭😭😭 jeg snublet og fløy så lang jeg var bortover grusen, tlf knuste tvert 😭😭ikke gøy å betale dyre dommer for å

Fikse

Anonymous poster hash: 447f0...cf9

Skrevet

Her har alle fem i familien inkludert minstemann som fikk iPhone når hun var 5 greid å ikke knuse noen. Vi har hatt i flere år. Skjønner meg ikke på de som knuser de "støtt og stadig"

Anonymous poster hash: 68e36...c8f

Skrevet

Her har alle fem i familien inkludert minstemann som fikk iPhone når hun var 5 greid å ikke knuse noen. Vi har hatt i flere år. Skjønner meg ikke på de som knuser de "støtt og stadig"

Jeg må bare spørre;hva skal en femåring med iphone?

Anonymous poster hash: c4815...7d7

Skrevet

Ringe med den...og spille litt spill.

Skrevet

Dere får skaffe dere telefoner som tåler en trøkk. HTC, for eksempel.

Anonymous poster hash: 78747...2af

Skrevet

Ringe til hvem? Har alle femåringene iphone der dere bor? 

Jeg spør oppriktig, for jeg har aldri hørt om at barnehagebarn har bruk for mobiltelefon... 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg tror nok mye har å gjøre med maks uflaks...har hatt Samsung Galaxy telefoner i årevis, uten å knuse dem, eller ødelegge de på annet vis. Og i fjor klarte jeg plutselig å knuse skjermen to ganger på litt over en måned...hadde akkurat fått den tilbake fra reparasjon :-/

Skrevet

Samsung tåler mye mer ;) jeg har hatt min i 1 år og mistet den i bakken utallige ganger, knust skjermen 3 forskjellige plasser uten å fikse det, kan plukke av glasset nede med knappen og sist men ikke minst har druknet den. :P dette er fordi den er så stor at jeg ikke har kontroll, men den funker fortsatt helt supert :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere klarer å knuse tlf hele tida?

Har hatt min iPhone 4s i 3 år, ikke en ripe på den omtrent.

Ungene låner den og jeg er ikke spesielt forsiktig.

Men har selvfølgelig deksel...

Anonymous poster hash: 24f9a...c08

Blablablabla, skjønner ikke og skjønner ikke. Idiotisk og tåpelig svar. Uhell skjer, så har vel du sluppet å være uheldig med telefonene dine da. Jeg har vært klønete en gang og mista telefonen i garasjegulvet. Med heldekkende deksel på, og den knuste. Men noen er mer uheldig og klønete enn andre, jeg er sikkert av den klønete typen, enda det har ikke skjedd meg før. Ene sønnen min er en sånn som bare han ser på ting, så går det i stykker (må vel bemerke at dette var satt på spissen, i vel viten om at ironi ikke fungerer her inne), mens han andre er stikk motsattt. Det skal sies at han også har fått knust to telefoner, den ene gangen ble han skubbet slik at han mistet telefonen, den andre gangen ble han "angrepet" av en klassekamerat som skulle være "morsom", sønnen min falt og fikk ødelagt telefonen i fallet.

Anonymous poster hash: 2a35b...7cb

Skrevet

Var et uhell.. Og den gikk rett i flisegulvet på badet 😩😩😩

Og den var helt ny - kun joen uker gammel! Eplehuset i morgen!

hi

Skrevet

Jeg spør oppriktig, for jeg har aldri hørt om at barnehagebarn har bruk for mobiltelefon...

Datteren min på 5 har også. Jeg føler meg tryggere når hun har mulighet til å ringe meg når jeg går i butikken og hun alene hjemme. Og greit å øve seg/bli vant til å bruke den før hun begynner på skolen og etter hvert kommer hjem fra SFO alene..

Skrevet

Var et uhell.. Og den gikk rett i flisegulvet på badet 😩😩😩

Og den var helt ny - kun joen uker gammel! Eplehuset i morgen!

hi

Det er så dumt... Jeg har mistet min iPhone flere ganger. I stor fart og alt. I fliser, asfalt, grus.. Tåler alt får bare små hakk i hjørnene. MEN da jeg mistet den rett ned, med skjermen mot bakken, ikke hjørnet, da var det gjort. Den falt ikke høyt en gang. Jeg satt på en stol og den glapp. Må jo være max uheldig for å miste den på den måten.. Men det tåler de bare ikke altså:(

Skrevet

Hva med og kjøpe deksel til den☺

Skrevet

Hva tar de for nytte av skjerm på eplehuset?

Skrevet

Den har deksel.. Et helt ordentlig heldekkende deksel! Akkurat sånn jeg hater, men som jeg kjøpte for at dette ikke skulle skje! Og jeg har vært så forsiktig med telefonen - barna har ikke fått lov til å se på den en gang :)

Og så faller den ned, akkurat som HockeyMamma sier, rett ned - og hele skjermen er i tusen knas!

Og jeg er bare sur og lei meg!

Mener eplehuset tar 3000,- for å ta imot telefonen, og gi deg en tilsvarende modell som noen andre har levert inn tidligere!

Skrevet

Datteren min på 5 har også. Jeg føler meg tryggere når hun har mulighet til å ringe meg når jeg går i butikken og hun alene hjemme. Og greit å øve seg/bli vant til å bruke den før hun begynner på skolen og etter hvert kommer hjem fra SFO alene..

Det er ikke normalt at femåringer er alene hjemme, det er heller ikke normalt at første og andreklassinger kommer alene hjem fra SFO.

Anonymous poster hash: f2ff4...2cf

Skrevet

Den har deksel.. Et helt ordentlig heldekkende deksel! Akkurat sånn jeg hater, men som jeg kjøpte for at dette ikke skulle skje! Og jeg har vært så forsiktig med telefonen - barna har ikke fått lov til å se på den en gang :)

Og så faller den ned, akkurat som HockeyMamma sier, rett ned - og hele skjermen er i tusen knas!

Mener eplehuset tar 3000,- for å ta imot telefonen, og gi deg en tilsvarende modell som noen andre har levert inn tidligere!

Så da får du på en måte ny? Som du ikke vet alder eller tilstand på? Min er en uke gammel... Vil ikke få en 6mmd tilbake feks 😂

Skrevet

Så da får du på en måte ny? Som du ikke vet alder eller tilstand på? Min er en uke gammel... Vil ikke få en 6mmd tilbake feks 😂
Usikker! Men de garanterer vel at den skal være i perfekt stand slik jeg forstår det!

Skrevet

Usikker! Men de garanterer vel at den skal være i perfekt stand slik jeg forstår det!

Ok:) nei jeg tror jeg heller skifter skjerm(1800kr) jtrolig surt

Skrevet

Dere får skaffe dere telefoner som tåler en trøkk. HTC, for eksempel.

Anonymous poster hash: 78747...2af

Hahahaa, jeg ler herfra og helt til verdens ende! HTC har jeg hatt 4 stk av, 3 knuste skjermer, tåler ingenting!! Har iPhone nå, og mobildeksel og lommebok i ett, godt beskyttet (som HTC ene og, men de knuste uansett..) så håper at denne holder. Jeg hiver ikke telefonene rundt forbi altså, selv om det ser sånn ut, hehe.

Anonymous poster hash: 6c5cf...af3

Skrevet

Jeg er også ei klumse men tar hensyn til det og har bare billige mobiler, max 1000 kr;)

Anonymous poster hash: 2a18a...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...