Gå til innhold

Damer, jeg trenger datingråd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) :P hi

Anonymous poster hash: c7920...9de

Det kan jo hende at han ikke akkurat er typen som tar initiativ, men mer er typen som venter på at andre tar det. Hvordan var han "i gamledager"?

Kjenner noen slike som er litt passive, dersom andre ikke tar initiativ gjør ikke de det selv om de egentlig har lyst til det det gjelder.

Jeg synes ikke det gjør noe om du kjører på, er han ikke interessert er det greit å finne det ut, er han interessert blir han neppe skremt bort av at du tar kontakt. Bare pass på at du tar hintet hvis han tydelig gir signaler om at han ikke ønsker videre kontakt.

Takk!! :) I riktig gamle dager, det er jo 16 år siden, var han nok litt den passive typen, ja... men jeg får så veldig annerledes inntrykk av ham nå på så mange måter - hele framtoninga har forandret seg.... trimmer, jobber, reiser verden rundt, utfra fb-profilen er han ganske sosial osv... Er slitsomt å leve i limbo, vet ikke hvor mye jeg kan få "ødelagt" av evt. interesse ved å kjøre på... Ååååå, dette flørteopplegget!!! hi

Tenk med deg selv, hvor mye skal til for at du synes en person er masete - og hold deg innenfor dette.

For egen del synes jeg ofte magefølelsen kontrollerer dette ganske bra, har faktisk også opplevd å være for lite masete noen ganger. Tror folk med normale sosiale antenner heller har en tendens til å holde litt for mye igjen, enn å kjøre for mye på. Tror du ikke du merker om du er i ferd med å krysse den linja?

Takk! Jeg er så usikker, føler antennene mine er ute av drift i forelskelsesrusen... Troooor jeg skal driste meg til en melding i morgen, men får jo mange signaler her fra forumet om å holde tilbake, hmmm.....

Et annet tips kan være å dra igang en samtale om noe kanskje begge er interessert i, det er kanskje bedre å spinne videre på enn kun å si at det var koselig å treffes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) :P hi

Det kan jo hende at han ikke akkurat er typen som tar initiativ, men mer er typen som venter på at andre tar det. Hvordan var han "i gamledager"?

Kjenner noen slike som er litt passive, dersom andre ikke tar initiativ gjør ikke de det selv om de egentlig har lyst til det det gjelder.

Jeg synes ikke det gjør noe om du kjører på, er han ikke interessert er det greit å finne det ut, er han interessert blir han neppe skremt bort av at du tar kontakt. Bare pass på at du tar hintet hvis han tydelig gir signaler om at han ikke ønsker videre kontakt.

Takk!! :) I riktig gamle dager, det er jo 16 år siden, var han nok litt den passive typen, ja... men jeg får så veldig annerledes inntrykk av ham nå på så mange måter - hele framtoninga har forandret seg.... trimmer, jobber, reiser verden rundt, utfra fb-profilen er han ganske sosial osv... Er slitsomt å leve i limbo, vet ikke hvor mye jeg kan få "ødelagt" av evt. interesse ved å kjøre på... Ååååå, dette flørteopplegget!!! hi

Tenk med deg selv, hvor mye skal til for at du synes en person er masete - og hold deg innenfor dette.

For egen del synes jeg ofte magefølelsen kontrollerer dette ganske bra, har faktisk også opplevd å være for lite masete noen ganger. Tror folk med normale sosiale antenner heller har en tendens til å holde litt for mye igjen, enn å kjøre for mye på. Tror du ikke du merker om du er i ferd med å krysse den linja?

Takk! Jeg er så usikker, føler antennene mine er ute av drift i forelskelsesrusen... Troooor jeg skal driste meg til en melding i morgen, men får jo mange signaler her fra forumet om å holde tilbake, hmmm.....

Et annet tips kan være å dra igang en samtale om noe kanskje begge er interessert i, det er kanskje bedre å spinne videre på enn kun å si at det var koselig å treffes...

Ja, forsøke å finne et "inviterende" tema til i morgen, kanskje.... setter veldig pris på innspill, føler hele fornuften min er blåst vekk ;)

Skrevet

Syns det var eit godt svar her inne om dette med å ljenna når ein krysser linja. Eg får litt følelsen(har vore der sjølv så eg dømmer ikkje ;) ) at du veit at du krysser den linja med å ta kontakt, men at du er så gira at du nesten berre MÅ gjera det likevel. Ikkje gjer det :)

Skrevet

Inviterande tema til menn på meldinger???? He he.Nokon som har sett den der "ok" greien som deles på fb?:) Dei fleste menn likar ikkje å prata på melding :)

Skrevet

Eg ville ha venta til tnsdag.om du ikkje har hørt noko og absolutt vil gjera noko ville eg ha skrive" hei, vil gjerne treffes igjen, det var så koselig sist"

Skrevet

Jeg er i hvertfall veldig bekymra for om jeg krysser den linja ved å ta kontakt... :P og ja, er vel noe med at jeg er så gira at jeg føler jeg bare MÅ.... men magefølelsen begynner å bli dårlig, han har vært pålogga flere ganger i.l.a. dagen og ikke lika noe av det jeg har lagt ut (nøytrale ting, altså)... om han "bare" var sjenert hadde han vel likevel kunnet koste på seg en like. Mistenker at han er uinteressert :( Godt å ha noen å skvaldre med om dether!! hi

Skrevet

En god-helg-melding er da bare koselig! Hvorfor vente, gjøre seg kostbar og bruke opp tida...Nei, hopp i det du! Er han ikke interessert, så får du vite det raskt og så kan du begynne å se fremover! 

Hilsen gamla på noen og 40 med maaange års erfaring ( hihi)

Anonymous poster hash: dc67a...458
Skrevet

Jeg gjorde det! Sendte håperduharengodhelg-melding på morgenkvisten! Han svarte hyggelig, fortalte om dagens planer, endel smileys... så utvekslet vi noen linjer, og jeg ønsket ham god tur... hva NÅ da? :P hi

Skrevet

Hadde han vært interessert i noe mer hadde han garantert vært mer på...hadde ikke giddet å bruke mer tid på den mannen.

Anonymous poster hash: 32794...12f

Skrevet

Hadde han vært interessert i noe mer hadde han garantert vært mer på...hadde ikke giddet å bruke mer tid på den mannen.

Skrevet

Æsj, jeg frykter du har rett :( Litt påfallende at alt initiativet kommer fra meg, sant? Samtidig blir jeg litt forvirret av alle hyggelige og positive svar, og smileys og blunkesmileys..... Kanskje jeg bare håper på altfor mye. hi

Skrevet

Han virker ikke superinteressert, men avvent og se litt. Nå må ihvertfall han ta neste initiativ. 

Anonymous poster hash: dc67a...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...