Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 "Gjenoppdaget" en tenåringsforelskelse (det ble aldri noe dengang) på facebook like før påske. Etter noen likes og pokes (på mitt initativ, med respons), tok jeg mot til meg og skrev til ham på chat på mandag. Han responderte hyggelig, og det ble en 2-timers fin prat utav det (oppdatering på hverandres liv - og han kom med ";)"-smileys når vi nærmet oss kjærestete tema). Onsdag spurte jeg om han hadde lyst til å ta en spontan kaffe noen timer senere, hadde et ærend i nærheten av der han jobber. Han sa ja(etter et ";)"), og det ble en koselig kaffe på en times tid. Onsdag kveld takket jeg for en veldig koselig kaffe, og fikk "takk det samme :)" tilbake. Etterpå har jeg ikke hørt noe... Og nå holder jeg på å gå på veggen! Er vel ikke så flink på å "vente og se hva som skjer" Jeg har jo tatt alt initiativ til nå - men fått positiv respons hver gang. Er han bare ikke interessert? Sjenert? Er jeg "way too much"? Har mest lyst til å skrive "Bare si ifra om du vil gjenta det engang!" - men vil jo ikke stalke fyren heller, stakkars... Hjelp meg, damer!!! Anonymous poster hash: c7920...9de
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Ingen?! Jeg er virkelig elendig på dette her.... Anonymous poster hash: c7920...9de
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 http://getlove.no spør datingrådgiver ane hagen Anonymous poster hash: cb8c5...705
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Haha, takk!! Hva hadde dere gjort i samme situasjon, da? Jeg er skikkelig keen på'n hi Anonymous poster hash: c7920...9de
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 jeg hadde ventet hvis du virkelig liker han... Det blir fort ødelagt om kun en tar intiativ.. Anonymous poster hash: b8891...8d2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Hadde ventet til han tok iniativet,hører du ikke noe er han ikke interessert. Anonymous poster hash: 32794...12f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Tusen takk for svar! Åh, dette er vanskelig.. vil så gjerne at det skal bli noe videre, og lager meg unnskyldninger om at han kanskje bare er sjenert osv... men dere har vel rett. Men GAH så fristende å bare... få det avklart lissom, om han overhodet er interessert? Jeg liker faste forhold, dette flørtespillet er vanskelig!! Anonymous poster hash: c7920...9de
Lillababy Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Skjønner deg så godt! Men om han ikkje er utprega sjenert må du definitivt venta.elles tar du vekk magien/ gnisten
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Du må vente uansett hvor vanskelig det er. Anonymous poster hash: cb8c5...705
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #10 Skrevet 10. april 2015 Ååå, nå har det ikke vært lyd fra ham siden torsdag morgen, da han skrev "takk det samme :)"... Argumenterer for meg selv at det var jo faktisk HAN som hadde siste ordet, men jeg har jo tatt alt initiativet til nå.. Verker etter å dkrive "Si ifra om du vil gjenta det! ;)", men åh... søren altså Anonymous poster hash: c7920...9de
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #11 Skrevet 10. april 2015 Skriv god helg. Og se om han svarer! Anonymous poster hash: 7f609...10f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #13 Skrevet 10. april 2015 Syns det høres masete ut å skrive noe foreløpig. Vent til neste uke Anonymous poster hash: c9db6...2d5
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #14 Skrevet 10. april 2015 SÅ! Lyst. ... Og til å spørre om han har planer i forlengelsen... jeg er dårlig på de her kostbargreiene altså. .. hi Anonymous poster hash: c7920...9de
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #15 Skrevet 10. april 2015 Flere innspill? Jeg går på veggen her Anonymous poster hash: c7920...9de
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #16 Skrevet 10. april 2015 Jeg hadde ventet på en mld. fra han. Han vet nok at du vil, så han tar nok kontakt om han også er interessert. Anonymous poster hash: fec65...788
Lillababy Skrevet 10. april 2015 #17 Skrevet 10. april 2015 Torsdag sa du? Det er kun fredag i dag.meinte du i går?
Lillababy Skrevet 10. april 2015 #18 Skrevet 10. april 2015 Beklager, onsdag ser eg. Det er kun fredag.at han ikkje har tatt kontakt enno seier ikkje noko anna enn at det er tidleg. Han vil kanskje ikkje skremma deg vekk? vent. Det er "hans tur" Og ja,det er noko som heiter det. Naturleg turtaking i relasjoner generelt og dating spesielt. Det foregår ein prosess i begge og den prosessen er viktig og litt hellig. Gje han rom. Bruk tida medan du venter til å gleda deg over det du har opplevd.følte du det var vellukka er det gode sjanser for at han følte det samme
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #19 Skrevet 10. april 2015 Beklager, onsdag ser eg. Det er kun fredag.at han ikkje har tatt kontakt enno seier ikkje noko anna enn at det er tidleg. Han vil kanskje ikkje skremma deg vekk? vent. Det er "hans tur" Og ja,det er noko som heiter det. Naturleg turtaking i relasjoner generelt og dating spesielt. Det foregår ein prosess i begge og den prosessen er viktig og litt hellig. Gje han rom. Bruk tida medan du venter til å gleda deg over det du har opplevd.følte du det var vellukka er det gode sjanser for at han følte det samme Takk! Ja, siste kontakt var "takk det samme:)" torsdag morgen.... har likevel en litt dårlig magefølelse, siden han har tatt så lite initiativ (dog vært veldig hyggelig når jeg har tatt det).. Skal prøve å bite tennene sammen og ikke si noe mer... hi Anonymous poster hash: c7920...9de
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. april 2015 #20 Skrevet 10. april 2015 skjønner hva du mener, jeg er elendig på det derre spille litt kostbar og se hva som skjer opplegget selv! Det er sikkert riktig som de andre her sier, at du bør vente. Jeg hadde ikke klart det, så jeg hadde skrevet noe a la det du foreslo, og så evt ventet. Hadde han ikke tatt initiativ da hadde jeg nok kanskje tenkt at han ikke var ineressert.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #21 Skrevet 10. april 2015 En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) hi Anonymous poster hash: c7920...9de
smiia Skrevet 10. april 2015 #22 Skrevet 10. april 2015 En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) hi Anonymous poster hash: c7920...9de Det kan jo hende at han ikke akkurat er typen som tar initiativ, men mer er typen som venter på at andre tar det. Hvordan var han "i gamledager"? Kjenner noen slike som er litt passive, dersom andre ikke tar initiativ gjør ikke de det selv om de egentlig har lyst til det det gjelder. Jeg synes ikke det gjør noe om du kjører på, er han ikke interessert er det greit å finne det ut, er han interessert blir han neppe skremt bort av at du tar kontakt. Bare pass på at du tar hintet hvis han tydelig gir signaler om at han ikke ønsker videre kontakt.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #23 Skrevet 10. april 2015 En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) hi Anonymous poster hash: c7920...9de Det kan jo hende at han ikke akkurat er typen som tar initiativ, men mer er typen som venter på at andre tar det. Hvordan var han "i gamledager"? Kjenner noen slike som er litt passive, dersom andre ikke tar initiativ gjør ikke de det selv om de egentlig har lyst til det det gjelder. Jeg synes ikke det gjør noe om du kjører på, er han ikke interessert er det greit å finne det ut, er han interessert blir han neppe skremt bort av at du tar kontakt. Bare pass på at du tar hintet hvis han tydelig gir signaler om at han ikke ønsker videre kontakt. Takk!! I riktig gamle dager, det er jo 16 år siden, var han nok litt den passive typen, ja... men jeg får så veldig annerledes inntrykk av ham nå på så mange måter - hele framtoninga har forandret seg.... trimmer, jobber, reiser verden rundt, utfra fb-profilen er han ganske sosial osv... Er slitsomt å leve i limbo, vet ikke hvor mye jeg kan få "ødelagt" av evt. interesse ved å kjøre på... Ååååå, dette flørteopplegget!!! hi Anonymous poster hash: c7920...9de
smiia Skrevet 10. april 2015 #24 Skrevet 10. april 2015 En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) hi Anonymous poster hash: c7920...9de Det kan jo hende at han ikke akkurat er typen som tar initiativ, men mer er typen som venter på at andre tar det. Hvordan var han "i gamledager"?Kjenner noen slike som er litt passive, dersom andre ikke tar initiativ gjør ikke de det selv om de egentlig har lyst til det det gjelder. Jeg synes ikke det gjør noe om du kjører på, er han ikke interessert er det greit å finne det ut, er han interessert blir han neppe skremt bort av at du tar kontakt. Bare pass på at du tar hintet hvis han tydelig gir signaler om at han ikke ønsker videre kontakt. Takk!! I riktig gamle dager, det er jo 16 år siden, var han nok litt den passive typen, ja... men jeg får så veldig annerledes inntrykk av ham nå på så mange måter - hele framtoninga har forandret seg.... trimmer, jobber, reiser verden rundt, utfra fb-profilen er han ganske sosial osv... Er slitsomt å leve i limbo, vet ikke hvor mye jeg kan få "ødelagt" av evt. interesse ved å kjøre på... Ååååå, dette flørteopplegget!!! hi Anonymous poster hash: c7920...9de Tenk med deg selv, hvor mye skal til for at du synes en person er masete - og hold deg innenfor dette. For egen del synes jeg ofte magefølelsen kontrollerer dette ganske bra, har faktisk også opplevd å være for lite masete noen ganger. Tror folk med normale sosiale antenner heller har en tendens til å holde litt for mye igjen, enn å kjøre for mye på. Tror du ikke du merker om du er i ferd med å krysse den linja?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #25 Skrevet 10. april 2015 En liten del av min forelskelsesbedugga hjerne frykter at han tolker det som jeg ikke er interessert likevel, siden jeg var så "på" før kafeturen og ikke har tatt noe særlig initiativ etter.... Prøøøøve å drøye til i morgen i alle fall? Ser ikke akkurat ut som han sitter klistra på fb-chatten (i motsetning til meg disse dagene) hi Anonymous poster hash: c7920...9de Det kan jo hende at han ikke akkurat er typen som tar initiativ, men mer er typen som venter på at andre tar det. Hvordan var han "i gamledager"?Kjenner noen slike som er litt passive, dersom andre ikke tar initiativ gjør ikke de det selv om de egentlig har lyst til det det gjelder. Jeg synes ikke det gjør noe om du kjører på, er han ikke interessert er det greit å finne det ut, er han interessert blir han neppe skremt bort av at du tar kontakt. Bare pass på at du tar hintet hvis han tydelig gir signaler om at han ikke ønsker videre kontakt. Takk!! I riktig gamle dager, det er jo 16 år siden, var han nok litt den passive typen, ja... men jeg får så veldig annerledes inntrykk av ham nå på så mange måter - hele framtoninga har forandret seg.... trimmer, jobber, reiser verden rundt, utfra fb-profilen er han ganske sosial osv... Er slitsomt å leve i limbo, vet ikke hvor mye jeg kan få "ødelagt" av evt. interesse ved å kjøre på... Ååååå, dette flørteopplegget!!! hi Anonymous poster hash: c7920...9de Tenk med deg selv, hvor mye skal til for at du synes en person er masete - og hold deg innenfor dette. For egen del synes jeg ofte magefølelsen kontrollerer dette ganske bra, har faktisk også opplevd å være for lite masete noen ganger. Tror folk med normale sosiale antenner heller har en tendens til å holde litt for mye igjen, enn å kjøre for mye på. Tror du ikke du merker om du er i ferd med å krysse den linja? Takk! Jeg er så usikker, føler antennene mine er ute av drift i forelskelsesrusen... Troooor jeg skal driste meg til en melding i morgen, men får jo mange signaler her fra forumet om å holde tilbake, hmmm..... Anonymous poster hash: c7920...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå