Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #26 Skrevet 10. april 2015 Samboer skal ut ikveld , så guttungen og jeg skal ha filmkveld:) i morra skal jeg på overraskelsefest mens gutta skal holde fortet hjemme. Søndag tenkte vi å dra på bondegård:) er vel ikke uvanlig at barna er hos pappaen uka etter påske også ?! Kompis av samboer hadde datteren hele påsken , og får hun i helgen også da det er hans faste helg . Anonymous poster hash: 6abea...763
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #27 Skrevet 10. april 2015 Her blir det uten barn i helgen, siden de er hos sin far. Jeg skal nok få ferdig noen småting, få sendt det ut så skal jeg handle inn mat og se på en hel etterlengtet sesong av en serie:-) Anonymous poster hash: e9a04...720
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #28 Skrevet 10. april 2015 Reiser til varmere strøk i morgen, 2 uker ferie :-D Anonymous poster hash: 7149e...aa1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #29 Skrevet 10. april 2015 Skal arrangere barnebursdag og familiebursdag for yngstemann. Anonymous poster hash: 24484...aa8
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #30 Skrevet 10. april 2015 Her blir det kjærestehelg som starter med lunsj i parken med påfølgende tp spilling med gode venner dere da jenter? Noe dere ser frem til i helgen? Ja, idag har jeg fri, og frihelg Skal ta med jentene på 1 og 6 år med på kjøpesenter. Så skal vi møte gudmødrene på kafe i ettermiddag. Så er det lønningspils i kveld. I morgen har vi null planer. Anonymous poster hash: d2b9a...206
Sint naken biltyv Skrevet 10. april 2015 #31 Skrevet 10. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Wow, var du en hel uke sammen med ditt eget barn? Du er skikkelig flink
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #32 Skrevet 10. april 2015 Begge barna skal ha overnattingsgjester i natt , i morgen skal jeg og mannen på fest. På søndag håper jeg vi får gått en skitur, spilt spill og virkelig kost oss sammen😃 Anonymous poster hash: 4f9a0...bba
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #33 Skrevet 10. april 2015 Jobbhelg... Kjekke kollegaer så dette blir bra Anonymous poster hash: 5c304...4ca
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #34 Skrevet 10. april 2015 Har du fått ny kjæreste, HI? Du er så flink til å nevne det De fleste trodde vel du var sammen med barnefaren. Kos deg. Vi skal slappe av hjemme i helga. Anonymous poster hash: 07c85...362 Kan jo hende det var det hun ville folk skulle tro, nettvett med andre ord. Anonymous poster hash: 831d2...dee
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #35 Skrevet 10. april 2015 Har du fått ny kjæreste, HI? Du er så flink til å nevne det De fleste trodde vel du var sammen med barnefaren. Kos deg. Vi skal slappe av hjemme i helga. Anonymous poster hash: 07c85...362 Kan jo hende det var det hun ville folk skulle tro, nettvett med andre ord. Anonymous poster hash: 831d2...dee Nettvett? Hahaha Anonymous poster hash: be54b...fed
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #36 Skrevet 10. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Wow, var du en hel uke sammen med ditt eget barn? Du er skikkelig flink Har du fritidsproblemer eller?? Poenget var at jeg er mye med sønnen min å dermed kan jeg ha alenetid uten å få dårlig samvitighet. Anonymous poster hash: f837b...185
Nodisc Skrevet 10. april 2015 #37 Skrevet 10. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Applaus! Var du hjemme med han en hel uke i påska? Klapp på skuldra til deg... Anonymous poster hash: a703c...06d For er latterlig svar!Hadde han hjemme fordi jeg ville selvsagt! Men er kjekt å innimellom få litt voksentid også der jeg kan gå på ting jeg ikke kan med barn. Er også deilig å kunne ha en hel dag med en vennine uten barn med. Anonymous poster hash: f837b...185 Syns ikke svaret var latterlig i det hele tatt. Anonymous poster hash: de785...166 Virker som om du og biltyven går inn for å misforstå. Begge svarene er latterlige.
me_87 Skrevet 10. april 2015 #38 Skrevet 10. april 2015 Enkelte her inne er visst bare ute etter å kvalme her inne..
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. april 2015 Forfatter #39 Skrevet 10. april 2015 Enkelte her inne er visst bare ute etter å kvalme her inne.. Du er nok inne på noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå