mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Her blir det kjærestehelg som starter med lunsj i parken med påfølgende tp spilling med gode venner😊 dere da jenter? Noe dere ser frem til i helgen?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Sesongens første fotballcup, på hjemmebane. Blir kakebaking, dugnad i kiosken og heiing på sidelinjen, lørdag og søndag. Har bryllupsdag i helgen, 15 år, men ingen penger å gå ut og spise for så da blir det rimelig middagskos hjemme med selvplukkede hvitveis på bordet Anonymous poster hash: 2cd97...6d3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Grillings hos et vennepar på lørdag. jeg og eldstemann skal besøke en venn av han på søndag. Anonymous poster hash: 91c57...bf1
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Er på rehab. Det får bli aktivitet etter vær (som ikke er lovende). Anonymous poster hash: 607b7...e0d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Vi skal bare slappe av hjemme. Kom hjem fra 2 ukers påskeferie i går, så nå orker vi ikke mer "kos" annet enn ren avslapningskos. Anonymous poster hash: 0f6bd...279
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #7 Skrevet 9. april 2015 Har fremdeles mye rydding som gjenstår etter påsken. KOm hjem mandag og har fått vasket alt, men noe må brettes, det meste må legges på plass, og huset blir alltid ekstra skittent etter ferie, selv om det var rent da vi dro. SÅ planen blir handling og husarbeid lørdag, og finne på noe koselig på søndag. Kanskje en tur i skogene med bål og pølser? Sliten etter uken gitt så ikke noe stress! Anonymous poster hash: a3ba7...a61
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #8 Skrevet 9. april 2015 Her blir det kjærestehelg som starter med lunsj i parken med påfølgende tp spilling med gode venner😊 dere da jenter? Noe dere ser frem til i helgen? Barnefri igjen? Trodde du var uten barn i påsken og. Men godt du koser deg. Anonymous poster hash: be54b...fed
prinsessemamma2010 Skrevet 9. april 2015 #9 Skrevet 9. april 2015 Forhåpentligvis så ligger jeg på sykehuset etter fødsel ❤️
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #10 Skrevet 9. april 2015 Har du fått ny kjæreste, HI? Du er så flink til å nevne det De fleste trodde vel du var sammen med barnefaren. Kos deg. Vi skal slappe av hjemme i helga. Anonymous poster hash: 07c85...362
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Ingen planer for øyeblikket og har vel ikke planer om å legge noen planer heller. Fotball og korps sesongen starter straks, så en helg uten planer skal vi nyte. Vi finner nok på mye, men vil ikke ha noen planer slik at vi har en klokke å følge. Anonymous poster hash: 97287...eab
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Hagearbeid, lek og avslapping hjemme😀 Anonymous poster hash: 1f21c...97c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Kjæresten kommer i morgen, så blir vi med barna til lørdags ettermiddag, så har jeg ordnet barnefri frem til søndag ettermiddag. Da skal vi spise, dra på fest, kose, se film og ha sex 😍 Anonymous poster hash: 7334d...af7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #14 Skrevet 9. april 2015 Ingen planer. Vi må rydde og handle. Kanskje ta med ungene til svømmehallen? Anonymous poster hash: 19c63...0f0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april 2015 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2015 Her blir det kjærestehelg som starter med lunsj i parken med påfølgende tp spilling med gode venner😊 dere da jenter? Noe dere ser frem til i helgen?Barnefri igjen? Trodde du var uten barn i påsken og. Men godt du koser deg. Anonymous poster hash: be54b...fed Ja nå til helgen er det pappahelg og påsken var pappa påske😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. april 2015 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2015 Har du fått ny kjæreste, HI? Du er så flink til å nevne det De fleste trodde vel du var sammen med barnefaren. Kos deg. Vi skal slappe av hjemme i helga. Anonymous poster hash: 07c85...362 Ikke ny nei😊
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #17 Skrevet 9. april 2015 Avslapping er ordet😊 Anonymous poster hash: 831d2...dee
Hønemor30 Skrevet 9. april 2015 #18 Skrevet 9. april 2015 Vi skal bare være hjemme. Jeg har en plan om å få ut hagemøblene , få vasket de. Og få plantet litt i krukker på trappa. Så blir det sikkert litt helgekos, som feks film, baking e.l. Guttungen skal ha kompis på besøk så de underholder hverandre og jeg er bare kjip om jeg forstyrrer Kos deg , hi! Kjærestekos høres herlig ut.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #20 Skrevet 9. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Applaus! Var du hjemme med han en hel uke i påska? Klapp på skuldra til deg... Anonymous poster hash: a703c...06d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #21 Skrevet 9. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Applaus! Var du hjemme med han en hel uke i påska? Klapp på skuldra til deg... Anonymous poster hash: a703c...06d For er latterlig svar! Hadde han hjemme fordi jeg ville selvsagt! Men er kjekt å innimellom få litt voksentid også der jeg kan gå på ting jeg ikke kan med barn. Er også deilig å kunne ha en hel dag med en vennine uten barn med. Anonymous poster hash: f837b...185
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #22 Skrevet 9. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Applaus! Var du hjemme med han en hel uke i påska? Klapp på skuldra til deg... Anonymous poster hash: a703c...06d For er latterlig svar!Hadde han hjemme fordi jeg ville selvsagt! Men er kjekt å innimellom få litt voksentid også der jeg kan gå på ting jeg ikke kan med barn. Er også deilig å kunne ha en hel dag med en vennine uten barn med. Anonymous poster hash: f837b...185 Syns ikke svaret var latterlig i det hele tatt. Anonymous poster hash: de785...166
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #23 Skrevet 9. april 2015 Lørdag blir det håndball, søndag er det skirenn. Anonymous poster hash: 3e122...f1f
februarprins2013 Skrevet 10. april 2015 #24 Skrevet 10. april 2015 kamp idag så blir det vel slappe av med gullet og se litt filmer når han er lagt
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #25 Skrevet 10. april 2015 Er vel slemt å si dette men jeg ser frem til barnefri Har egentlig ikke så dårlig samvitighet heller for var jo hjemme med han en uke i påsken. Nå er det barnefaren sin helg så da skal jeg nyte det Fredag blir det nok standup show,å lørdag blir det besøk til en vennine å kino etterpå å se Fifty Shades of grey. Anonymous poster hash: f837b...185 Applaus! Var du hjemme med han en hel uke i påska? Klapp på skuldra til deg... Anonymous poster hash: a703c...06d For er latterlig svar!Hadde han hjemme fordi jeg ville selvsagt! Men er kjekt å innimellom få litt voksentid også der jeg kan gå på ting jeg ikke kan med barn. Er også deilig å kunne ha en hel dag med en vennine uten barn med. Anonymous poster hash: f837b...185 Syns ikke svaret var latterlig i det hele tatt. Anonymous poster hash: de785...166 Det er så latterlig med dere skinnhellige damer som ved første mulighet må fortelle på en dårlig skjult måte at Hi er en dårlig mor fordi hun også nyter litt tid alene. Anonymous poster hash: c74ba...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå