Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #26 Skrevet 8. april 2015 Jentekveld: Ok Snakke om at guttene er barnslige: Ikke ok Anonymous poster hash: 63c56...ed8 Jeg er enig. Dersom læreren sa det, så var det en unødvendig ting å si. Jeg synes dessuten ikke det beste var å si at en av jentene ikke har fått innpass, for dette kan fremover gjøre at hun ses på av de andre som litt stakkarslig. Anonymous poster hash: acb11...0d8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #27 Skrevet 8. april 2015 Å næmmen, har læreren forventninger om at din yndige prinsesse skal behandle medeelvene på en fin måte? FOR et overtramp, prinsesser kan jo ikke være opphøyet om de ikke har noen å tråkke på. Anonymous poster hash: 40150...043 God-dag-mann økseskaft. Anonymous poster hash: acb11...0d8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #28 Skrevet 8. april 2015 Det er slike innlegg som dette som får meg til å lure på hvor lenge jeg kommer til å orke å være lærer. Jeg skrev #6. Jeg håper du ser alle de positive svarene i denne tråden. Læreren vi hadde har flyttet fra bygden, så jeg har ikke sett henne siden jeg ble ferdig med grunnskolen for åtte år siden. Hadde jeg møtt henne i dag, skulle jeg gjerne takket henne for hvordan hun endret et klassemiljø som i utgangspunktet var elendig. Hvert fall mellom jentene. I dag har jeg kontakt med alle de sju andre jentene jeg gikk i klasse med. To av de jeg gikk i klasse med er fortsatt to av mine beste venner. Hun ene av dem var vi skikkelig kjipe mot, helt til disse gruppemøtene "tvang" oss sammen. Jeg er så glad for at jeg ikke har gått glipp av å bli kjent med en fantastisk jente. Nå tenker jeg på alt vi har funnet på sammen. De gangene vi har snakket til langt på natt, og ledd og grått om hverandre. Jeg skal gi henne verdens beste klem nå vi ses neste gang. Og læreren? Jeg tror jammen jeg må sette meg ned å skrive et brev til henne. Anonymous poster hash: 8a24a...614 Som lærer er det godt å lese sånne tilbakemeldinger. Jeg ble kalt "en diamant" av moren til en elev gang, og den tenker jeg på når jeg har en dårlig dag på jobben. Anonymous poster hash: a698e...e53 Så hyggelig . Anonymous poster hash: acb11...0d8
HvittHus Skrevet 8. april 2015 #29 Skrevet 8. april 2015 Jentekveld: Ok Snakke om at guttene er barnslige: Ikke ok Anonymous poster hash: 63c56...ed8 Jeg er enig. Dersom læreren sa det, så var det en unødvendig ting å si. Jeg synes dessuten ikke det beste var å si at en av jentene ikke har fått innpass, for dette kan fremover gjøre at hun ses på av de andre som litt stakkarslig. Anonymous poster hash: acb11...0d8 Det er oftest best å kalle en spade for en spade. Unger/ungdom er ikke dumme og vil forstå hva man prøver å si allikevel og da blir det bare dumt å tilsløre saken.
MammantilNurket Skrevet 8. april 2015 #30 Skrevet 8. april 2015 Om du er i stuss kan du jo spørre læreren. Har du forresten tenkt på at din datters versjon av det hele kan være ulik lærerens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå