Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #26 Skrevet 8. april 2015 Har 2 jenter I min omgangskrets er det veldig mange med jenter. Kjenner 6 par hvor alle har 2 eller 3 jenter. Også kjenner jeg ett par med en av hver Vet om 1 som er gravid nå, kanskje det kommer en gutt der? Sånt er jo ganske tilfeldig. Har selv aldri vært opptatt av kjønn bare så det er sagt Anonymous poster hash: 364d8...d60
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #27 Skrevet 8. april 2015 Venter vår jente nr 3 nå til sommern, hurra Anonymous poster hash: 2e799...a9b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #28 Skrevet 8. april 2015 Jeg har en gutt og en jente. Mine 5 nærmeste venninner har det samme. En av hver, gutten eldst. Anonymous poster hash: beec8...5d1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2015 #30 Skrevet 8. april 2015 Jeg har 2 gutter og en jente i den rekkefølgen. Ville ha nr 3 uansett, men håpet veldig på en jente den gangen. Tørr å si det høyt nå siden jeg fikk det. Jeg har en følelse av at det ofte snur på 3. Først 2 av samme kjønn også blir det motsatt på nr 3. Anonymous poster hash: 692ff...21b
shari_z Skrevet 8. april 2015 #31 Skrevet 8. april 2015 Vi tuller at mannen min lager bare jenter; har født 4 jenter. Til omverden fikk vi jente nr tre for 6 måneder siden, og med 13 år mellom henne og eldste, og 6 år fra mellomste til babyen, tok det lang tid å få vite hvnrdan det føles å ha tre jenter "på ekte" - og det er herlig! Vi synes vi har det helt perfekt. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #32 Skrevet 9. april 2015 Har en gutt fra før og venter en jente om ca.8 uker Anonymous poster hash: faaed...e0c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #33 Skrevet 9. april 2015 Tre gutter!❤️ Anonymous poster hash: 4b642...f45
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #34 Skrevet 9. april 2015 To gutter 💜 og skal ikke ha flere barn. Anonymous poster hash: 63df1...76f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2015 #36 Skrevet 9. april 2015 Jeg er nok litt fokusert, da jeg akkurat har fått min tredje jente og ikke ønsker flere barn. Men føler "alle" andre rundt meg har barn av begge kjønn, hvertfall de som har 3. Ikke at det gjør noe. Er superfornøyd med mine jenter og har det veldig fint med det Bare virker som nesten alle andre får begge deler. Hva har du? Anonymous poster hash: 4d894...615 To jenter. Når jeg forteller fremmede folk (f.eks nye kolleger) at jeg har to barn gjetter de alltid at jeg har en av hver..?! Vet ikke om vi ønsker en tredje, men er fornøyd med mine to. Gruer meg til tenårene da. Anonymous poster hash: c13a8...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå