Gå til innhold

Barnas kjønn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 jenter :) I min omgangskrets er det veldig mange med jenter. Kjenner 6 par hvor alle har 2 eller 3 jenter. Også kjenner jeg ett par med en av hver :) Vet om 1 som er gravid nå, kanskje det kommer en gutt der? ;)

 

Sånt er jo ganske tilfeldig. Har selv aldri vært opptatt av kjønn bare så det er sagt ;)



Anonymous poster hash: 364d8...d60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter vår jente nr 3 nå til sommern, hurra :)

 

Anonymous poster hash: 2e799...a9b

Skrevet

Jeg har en gutt og en jente.

 

Mine 5 nærmeste venninner har det samme. En av hver, gutten eldst.

 

Anonymous poster hash: beec8...5d1

Skrevet

To av hver. Like fint begge deler.

Skrevet

Jeg har 2 gutter og en jente i den rekkefølgen. Ville ha nr 3 uansett, men håpet veldig på en jente den gangen. Tørr å si det høyt nå siden jeg fikk det. Jeg har en følelse av at det ofte snur på 3. Først 2 av samme kjønn også blir det motsatt på nr 3.

 

Anonymous poster hash: 692ff...21b

Skrevet

Vi tuller at mannen min lager bare jenter; har født 4 jenter. Til omverden fikk vi jente nr tre for 6 måneder siden, og med 13 år mellom henne og eldste, og 6 år fra mellomste til babyen, tok det lang tid å få vite hvnrdan det føles å ha tre jenter "på ekte" - og det er herlig! Vi synes vi har det helt perfekt. :-)

Skrevet

Har en gutt fra før og venter en jente om ca.8 uker :)

 

Anonymous poster hash: faaed...e0c

Skrevet

Tre gutter!❤️

 

Anonymous poster hash: 4b642...f45

Skrevet

To gutter 💜 og skal ikke ha flere barn.

 

Anonymous poster hash: 63df1...76f

Skrevet

Jeg er nok litt fokusert, da jeg akkurat har fått min tredje jente og ikke ønsker flere barn. Men føler "alle" andre rundt meg har barn av begge kjønn, hvertfall de som har 3. Ikke at det gjør noe. Er superfornøyd med mine jenter og har det veldig fint med det :) Bare virker som nesten alle andre får begge deler. Hva har du?

 

Anonymous poster hash: 4d894...615

 

To jenter. Når jeg forteller fremmede folk (f.eks nye kolleger) at jeg har to barn gjetter de alltid at jeg har en av hver..?! Vet ikke om vi ønsker en tredje, men er fornøyd med mine to. Gruer meg til tenårene da.

 

Anonymous poster hash: c13a8...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...