Gå til innhold

Barnas kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok litt fokusert, da jeg akkurat har fått min tredje jente og ikke ønsker flere barn. Men føler "alle" andre rundt meg har barn av begge kjønn, hvertfall de som har 3. Ikke at det gjør noe. Er superfornøyd med mine jenter og har det veldig fint med det :) Bare virker som nesten alle andre får begge deler. Hva har du?

Anonymous poster hash: 4d894...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok litt fokusert, da jeg akkurat har fått min tredje jente og ikke ønsker flere barn. Men føler "alle" andre rundt meg har barn av begge kjønn, hvertfall de som har 3. Ikke at det gjør noe. Er superfornøyd med mine jenter og har det veldig fint med det :) Bare virker som nesten alle andre får begge deler. Hva har du?

Jeg har en av hver.

Men i slekten min er det vanligst å ha ett kjønn i søskenflokken.

Min farfar var en av fire gutter, min farmor en av fire jenter, min mormor en av seks jenter før det (endelig, sett med den tids øyne, kom en gutt), min mor er en av tre jenter, vi er tre jenter, min ene søster har tre gutter, den andre har tre jenter. Det var en del som ble litt overrasket da vår nr to var en gutt. ;)

Anonymous poster hash: 54174...d38

Skrevet

Har 2 jenter og er veldig fornøyd med det:)

Anonymous poster hash: c5682...d3a

Skrevet

Har tre barn. To jenter og en gutt.

Skrevet

Koselig med en liten flokk søstre :)

Jeg har fire gutter og en liten jente.

Skrevet

Jeg har to jenter og to gutter.

Men mannen min har en kollega med 4 jenter og en barndomskamerat med ikke mindre enn 5 jenter.

Jeg selv har 3 søstre og en bror, vi er altså 4 jenter og en gutt.

Så det er de som får samme kjønn også altså ;)

Anonymous poster hash: 70603...d5d

Gjest Antarctica
Skrevet

Har tre sønner, og syns det er helt komplett. Når man er gravid tenker man kanskje på hvordan det er å få "noe annet" neste gang, at det kunne være spennende og fint med begge deler. Men når ungen er der, er det fullkomment som det er. Sånn hadde i alle fall jeg det.

Skrevet

Jeg har 2 gutter. På min mors side er vi 12 kusiner og 1 fetter. Og av våre barn igjen er det 12 gutter og 3 jenter. Alle har fått gutt først.

Skrevet

Vi har 2 gutter og ei jente, selv er jeg 1 av 4 søstre og ingen brødre :)

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Jeg har snart to gutter :) Selv er jeg eneste jente av fire søsken :)

Skrevet

Jeg har en av hver. Det har søskenbarna mine også.

Skrevet

Har to gutter :) Alltid ønsket meg sønner,så føler meg velsignet. Men hadde jo blitt like glad for jente å :)

Anonymous poster hash: 9db5e...43a

Skrevet

Jeg har to av hver. Jente, gutt, gutt, jente :)

Anonymous poster hash: 32db6...c7f

Skrevet

Har gutt, jente og snart en jente til. Har aldri lagt så mye vekt på kjønn. Men har fått flere spørsmål om hvorfor vi får flere barn når vi allerede har en av hver.

Anonymous poster hash: 14dc7...94a

Skrevet

Har en nabo som etter to gutter ble gravid med eneggete trillinger! Så da hadde de plutselig 5 gutter. Etter en stund ble hun gravid igjen, og da ble det endelig en jente. Nå har de stoppet. Virker som de sårt ønsket deg en jente ;)

Skrevet

Tre gutter og en jente. I den rekkefølgen. Og nei, vi prøvde ikke på jente, siste ble til med spiral.

Anonymous poster hash: 1e857...807
Skrevet

Vi har 2 gutter og er gravid med nr 3. Vet ikke hva det blir enda, men magefølelsen sier meg at det er en gutt til ;-)

Her var vi godt fornøyd med de to guttene vi har. Siste var en Velkommen overraskelse. Spiller ingen rolle hva det blir.

Det er overvekt av gutter på begges side av familien.

Barna våre har 5 fettere og ingen kusiner. Så både vi å våre søsken har fått gutter.

Jeg har inntrykk av at hvis man først får et kjønn så er det vanligere å få det samme neste gang også.

Ihvertfall hvis jeg ser rundt meg på familie og venner.

Anonymous poster hash: 72b66...ac9

Skrevet

Tre gutter og en jente. I den rekkefølgen. Og nei, vi prøvde ikke på jente, siste ble til med spiral.

Anonymous poster hash: 1e857...807

Hehe, hos oss skjedde det samme med nr 4, bare vi hadde fra før 3 jenter, så kom gutten 😄

Anonymous poster hash: 40308...25d

Skrevet

Har snart 3 gutter.. :-)

Anonymous poster hash: 98a38...724
Skrevet

3 gutter og 1 jente. Ønsket meg fire barn uansett kjønn ;-)

Skrevet

Jeg blir så forbanna provosert av alle de som spør om når fjerdemann kommer! Bare fordi vi har 3 gutter. Som om at vi MÅ ha minst én av hvert kjønn... INGEN spør naboen som har 2 gutter og en jente om måte de får fjerdemann.

Skrevet

Har 1 gutt og føder snart jente nr 2. Føler meg veldig heldig.

Anonymous poster hash: cb839...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...