Gå til innhold

Jeg blir kanskje aldri tante

Anbefalte innlegg

Skrevet

... vil også ikke ha barn...

Hva slags skrivemåte er det? Du får heller satse på at disse familiemedlemmene kan hjelpe barnet/-a ditt/dine med norskleksene. Det kan gi større gevinst enn at du blir tante.

Anonymous poster hash: a58f6...02a

Har du ikke bedre å gjøre? Jeg sliter litt med å skrive og lese så slike feil kan dukke opp ja. Verdens undergang? Nesj jeg klarer meg fint, og jeg kritiserer aldri andre for små skrivefeil :)

Anonymous poster hash: 09a64...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kusine skulle aaaaldri ha barn og samboer var samstemt. Nå er de begge nærmere 40 og har ikke mindre enn 4 barn....hihi

Ja det kan skje :) Har ikke nevnt at det er flere grunner til at min søster ikke vil ha barn, vil ikke legge ut om alt. Så hun får nok aldri barn. Hun er faktisk veldig glad i barn.

Anonymous poster hash: 09a64...54f

Skrevet

Svigersøstra mi og hennes mann har valgt å ikke få barn. De vil ikke ha dette som binder dem og forhindrer dem. Skjønner dem godt jeg. Full respekt for folk som tar det valget også. De kan reise og leke så mye de vil uten å tenke på noe annet enn seg selv. Ja, og hunden ;)

Anonymous poster hash: 0bc5e...8a2
Skrevet

Jeg tror det kan være like koselig å være "tante" for venninners barn! Skjemme dem bort, leke, ha på overnatting etc..

Ikke alle barn som har tanter og onkler i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...