Gå til innhold

Legefruene du kjenner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner en, hun er veldig pen men har 20 kg for mye😀

 

Anonymous poster hash: 6df05...c18

Må være meg du også snakker om😂

 

 

 

Anonymous poster hash: e78c1...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner to legekoner.

 

Hun ene er egentlig litt under snittet. Veier 15-20 kg for mye. Men mannen er også lite pen. Han er spesialist i pediatri.

 

Hun andre er helt normal, men har en herlig personlighet 😄 mannen hennes er nevrolog, og han er helt alminnelig.

 

Anonymous poster hash: e86ae...623

Skrevet

Jeg er lege og frue. Blir det legefrue? Jeg har studert med mange kjekke, hyggelige og flotte folk av begge kjønn. Noen var riktig pene også:)

 

Min mann er en skikkelig kjekkas. Så legeherrer er hotte

 

Anonymous poster hash: 9c6af...a5f

Skrevet

 

Kjenner en, hun er veldig pen men har 20 kg for mye

 

Anonymous poster hash: 6df05...c18

Må være meg du også snakker om

 

 

 

Anonymous poster hash: e78c1...432

 

Ha ha, jeg tenkte akkurat det samme, det må være meg  :danse:

 

Anonymous poster hash: 7f872...831

Skrevet

Har tre venninner som er leger. Pene og hyggelige alle sammen. Kjenner en mann som er lege, samboeren hans er nok pen, men dessverre helt blåst. Jobber i klesbutikk og snakker med den pipete "salgsstemmen" hele tiden. Og så utrolig stolt av å være sammen en lege, fremmer det for alt det er verdt. Han burde levd på 1800 tallet, omtrent som du, HI :)

 

Anonymous poster hash: b9ce1...49e

Skrevet

Vet om flere legefruer som er gift med leger. Noen av dem er mindre pene, noen pene.

 

Ellers kjenner jeg ikke så mange legefruer.

 

Anonymous poster hash: 7b616...42a

Skrevet

Å nei, du igjen? Har du bestemt deg for hvilken spesialisering som er mest prestisjefylt og som du skal gifte deg med ennå? Blir du fru gynekolog eller fru kardiolog?

 

 

 

Skrevet

 

Tror jeg skal opprette blogg som heter legefrue! :P neida!

 

Jeg vil si jeg er normalt pen, 168 cm og 54 kg (sliter med å legge på meg). Har en fin omgangskrets med både utlendinger, venner fra barneskolen og via jobben. Jobber selv som helsesøster.

 

Jeg er nok like unormal som alle andre, har mine feil og skavanker. Teit humor, men oppfører meg når jeg må.

 

Anonymous poster hash: 37c1e...4fd

Hvordan er det å være gift med en som vet så mye mer enn deg om medisin?

 

Anonymous poster hash: fb678...4c9

 

Det er ingen problem. Vi har ofte mange fine og nyttige diskusjoner, og er jeg usikker på noe kan jeg ta det opp med han. Det er ofte vi drøfter problemstillinger med hverandre, og jeg har lært enormt mye av han- han sier selv også at han har lært en del av meg. Synes det er fint å ha en mann jeg kan ta opp faglige ting med, og han får aldri meg til å føle meg kunnskapsløs bare fordi jeg har valgt en litt annen retning. Han er stødig i sitt fag, og jeg er stødig i mitt, og både jeg og han gjør vårt ytterste for å utføre en god jobb. Vi har veldig likt syn på hvordan man behandler andre mennesker, og jeg kan ta opp problemer med han på en ordentlig måte. Jeg har hatt ett par tidligere ekser som har truet med å gjøre det slutt eller flytte hvis jeg ikke var fornøyd, men nå prøver vi begge å finne en løsning som kan gjøre det bedre for oss. Begge tåler å få litt kritikk, og vi tar det til oss fremfor å legge problemet over på den andre. 

 

Så det er så mye mer som teller i forholdet vårt, enn at han er bedre i medisin enn meg. Det er jobben hans, hjemme er vi en familie som skal leve sammen og prøve å ha en fin hverdag :)

 

Anonymous poster hash: 37c1e...4fd

Skrevet

Huff, nei....... Hver gang jeg treffer en lege, tenker jeg også "stakkars kona hans" :P har vel truffet rundt 20 leger

 

Anonymous poster hash: 79ef0...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...