Gå til innhold

Legefruene du kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de pene? Jeg kjenner bare pene legefruer med unntak av en, min egen søster. Hun er tjukk og bleik. Svogeren min er fastlege mens de pene legefruenes menn er privatpraktiserende eller kirurger :)

Anonymous poster hash: 22c57...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg vil jo si at jeg er svært vakker.

I all verden, hvaslags spørsmål er det? Blir det neste om alle fiskerkoner har brunt hår? 😕

Anonymous poster hash: 267a3...7a4

Skrevet

Kjenner ingen legefruer. Bare legemenn.

Anonymous poster hash: 43ab0...4b4

Skrevet

Vil si de er vanlige, noe helt normale og andre vakre

Skrevet

Ujålete, morsom og snill. En av mine beste venner.

Men nå har hun en veldig bra mann også!

Anonymous poster hash: e0058...e8d

Skrevet

Kjenner en, hun er veldig pen men har 20 kg for mye😀

Anonymous poster hash: 6df05...c18

Skrevet

legefruer???? Fra forrige århundre eller?;)

Anonymous poster hash: 16ca4...bbe
Skrevet

De kvinnelige legene jeg kjenner er gift, er de da legefruer? De er i hvert fall fruer og leger. De er normalt pene. Broren min er lege, samboeren hans er veldig pen. Men de er ikke gift, da.

Anonymous poster hash: da4da...208

Skrevet

Kjenner bare en som er gift med en lege, og hun er helt vanlig, ingenting spesielt med henne.

Anonymous poster hash: 8a82f...479

Skrevet

Hvorfor skal de være noe mer eller mindre pene enn resten av befolkningen? Det er da helt vanlige mennesker. Både legene og "legefruene". Hva med mennene til kvinnelige leger?

Skrevet

Kjenner ingen legefruer. Bare legemenn. Anonymous poster hash: 43ab0...4b4

Kjenner også bare legemenn, men de damene jeg kjenner som er leger er ganske så pene.

Anonymous poster hash: 6a2ac...774

Skrevet

Den eneste legefruen jeg kjenner er min brors kone. Hun er sprek og flott. Ellers har jeg mange legevenninner fra studietiden (er selv tannlege, og i Oslo går vi sammen første del av studiene). De er herlige, sporty, fine damer :)

Anonymous poster hash: 160fa...deb

Skrevet

Jeg kjenner bare en legefrue, og hun er lege selv.

Mannen er fastlege og fruen er sykehuslege, begge er slanke og pene, har 3 pene barn.

Anonymous poster hash: 170da...69c

Skrevet

Jeg kjenner bare en legemann og han er vel mer sjarmerende enn pen.

Merkelig spørsmål, egentlig.

Anonymous poster hash: 93bd2...850

Skrevet

Kjenner tre heilt alminnelege, men sporty og koselege "legefruer".  Damelegane eg kjenner er og som eit tverrsnitt av kvinnebefolkninga ellers.

Skrevet

Tror jeg skal opprette blogg som heter legefrue!:P neida!

Jeg vil si jeg er normalt pen, 168 cm og 54 kg (sliter med å legge på meg). Har en fin omgangskrets med både utlendinger, venner fra barneskolen og via jobben. Jobber selv som helsesøster.

Jeg er nok like unormal som alle andre, har mine feil og skavanker. Teit humor, men oppfører meg når jeg må.

Anonymous poster hash: 37c1e...4fd

Skrevet

Begge to er søte og veldig hyggelig.

Anonymous poster hash: 0fe76...9a7

Skrevet

Det var no også et spørsmål å komme med! Er det noe som har gått meg forbi, at legefruer er penere enn fruer av menn med andre yrker? Mannen min er sykepleierektemann og jeg er ingeniørfrue og begge er vi knakanes fine begge to :)

Anonymous poster hash: 14f53...6e3

Skrevet

Det finns ulike typar legar som andre yrker. likevel har eg lagt merke til at det er ei stor gruppe som er veldig opptatt av status. Dei sett høge krav både til seg sjølv og partnar med tanke på kropp. Mange andre er berre gode folk som er blitt legar for å hjelpe folk:)

Anonymous poster hash: 4110f...c5b
Skrevet

Alle de kvinnelige legene jeg kjenner er pene. De mannlige legene jeg kjenner er helt gjennomsnittlige, noen få under snitt, et par over snitt.

Anonymous poster hash: 7b9ca...1c1
Skrevet

Mannen min er lege,og jeg ser helt normal ut,og det gjør jammen meg de andre "legefruene" også.

Det er ikke som på tv altså ;)

Anonymous poster hash: 5ef04...8ef

Skrevet

Er de pene? Jeg kjenner bare pene legefruer med unntak av en, min egen søster. Hun er tjukk og bleik. Svogeren min er fastlege mens de pene legefruenes menn er privatpraktiserende eller kirurger :)

Anonymous poster hash: 22c57...319

Er ikke fastleger stort sett privatpraktiserende?

Anonymous poster hash: fb678...4c9

Skrevet

Er de pene? Jeg kjenner bare pene legefruer med unntak av en, min egen søster. Hun er tjukk og bleik. Svogeren min er fastlege mens de pene legefruenes menn er privatpraktiserende eller kirurger :)Anonymous poster hash: 22c57...319

Er ikke fastleger stort sett privatpraktiserende? Anonymous poster hash: fb678...4c9

Noen er, men de fleste er ansatt gjennom kommunen. Er flere private i større byer da.

Skrevet

Ujålete, morsom og snill. En av mine beste venner.

Men nå har hun en veldig bra mann også!

Anonymous poster hash: e0058...e8d

Må være meg du snakker om 😉

Anonymous poster hash: e78c1...432

Skrevet

Tror jeg skal opprette blogg som heter legefrue!:P neida!

Jeg vil si jeg er normalt pen, 168 cm og 54 kg (sliter med å legge på meg). Har en fin omgangskrets med både utlendinger, venner fra barneskolen og via jobben. Jobber selv som helsesøster.

Jeg er nok like unormal som alle andre, har mine feil og skavanker. Teit humor, men oppfører meg når jeg må.

Anonymous poster hash: 37c1e...4fd

Hvordan er det å være gift med en som vet så mye mer enn deg om medisin?

Anonymous poster hash: fb678...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...