Gå til innhold

Hva menes med overvektig her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er alle overvektige om de veier mer enn 48 kg med ransel, uavhengig av høyde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.64 og ser faktisk ganske slank ut med 80 kg. Er nok kraftig bygd.

Anonymous poster hash: a82c4...91c

Skrevet

Ser det er mange som mener de er overvektige når de er regelrett tynne her.. Kanskje trening heller er løsningen? Jeg trodde vei var feit for noen år tilbake.. Ser bilder av meg nå og jeg var bare en flis, men trent det var jeg ikke! Hadde nok vært mye mer fornøyd om jeg hadde strammet opp rumpe og lår men å gå ned mer i vekt hadde ikke gjort noe.. Jeg var skikkelig slank, rett og slett.

Nå skal det sies at jeg hadde bulimi også og ikke så kroppen min riktig for 5 flate øre.. Men hvis BMI'en er normal, tenk litt nøyere etter og begynn heller å tren de områdene du sliter med..

Anonymous poster hash: 1cf98...8f1
Skrevet

Er 172cm og har veldig brede skuldre. Mye å fordele vekten på. Føler meg blubbete over 65kg, overvektig vil jeg si at jeg må være over 80 for å være. Er 65kg i dag, men skal ned til rundt 57. Jeg føler meg mye bedre når jeg er slank. Helst litt trent og stram også :)Anonymous poster hash: 862fb...757

er det jeg som har skrevet dette mon tro ;)

Jeg er 172 høy og trives vel best på rundt 60 kg, under det ser jeg skral ut, selv om at familien og mannen min mener jeg ser alt for skral ut på 60 kg også, men det er det JEG trives med ;) i dag veier jeg 81 kg, men er 29 uker gravid, gått opp fra 16 kg :o det begynnr å bli tungt men det som skremmer meg mest er at jeg har væid 7 kg mer enn dette for en god del år siden, og da var jeg ikke gravid, bare tjukk ;) kan ikke skjønne at jeg ville leve slik, så heldigvis tok jeg til fornuff og gikk ned 30 kg :) har et mål etter fødsel å komme ned igjen i 60 kg, men det blir over tid og overhodet ikke noe jeg skal stresse med :)

Anonymous poster hash: 20797...c0b

Skrevet

For meg er trivselsvekren 56-58kg, da mener andre jeg er for tynn. Jeg ble som 13 åringen tvangsslanket av familien. Jeg hadde valpefett og var ikke overvektig eller tykk, men det ødela selvbildet mitt for det var mitt første møte med kroppsfokus.

Nå veier jeg 64kg fordelt på 168 og synes selv jeg er tykk så nå er jeg på slankern, andre mener jeg ser bra ut akkurat som jeg er nå. Jeg ønsker meg tilbake til 52 kg og str 34, men det tror jeg ikke jeg klarer pga sykdom som gjør at jeg ikke får trent, samt at jeg er genuint glad i mat.

Anonymous poster hash: 9f24f...ea7

Skrevet

For meg er trivselsvekren 56-58kg, da mener andre jeg er for tynn. Jeg ble som 13 åringen tvangsslanket av familien. Jeg hadde valpefett og var ikke overvektig eller tykk, men det ødela selvbildet mitt for det var mitt første møte med kroppsfokus.

Nå veier jeg 64kg fordelt på 168 og synes selv jeg er tykk så nå er jeg på slankern, andre mener jeg ser bra ut akkurat som jeg er nå. Jeg ønsker meg tilbake til 52 kg og str 34, men det tror jeg ikke jeg klarer pga sykdom som gjør at jeg ikke får trent, samt at jeg er genuint glad i mat.

Vet du, 64 på 1.68 høres helt smashing ut. Du skal ha former også!

Skrevet

Du er nok smashing som persilleblomst sa men jeg vil nå påstå jeg er like smashing med mine 170 cm og 55 kilo... Jeg har også former. Og det hadde jeg også på 53 kilo btw så ... Former blir igrunn brukt litt feil av og til her inne. Former er i utg.punktet ment som timeglass , og ikke som fett fordelt overalt i hytt og vær som ekstra polstring ved magefett, ridebukselår og slaskete overarmer. Det er fett og ikke former...

Anonymous poster hash: 375bc...6cf

Skrevet

Jeg er 172 cm og har vært hos en dame som regnet ut min idealvekt. Den var på 67,5 kg :-) 

Skrevet

Vet du, 64 på 1.68 høres helt smashing ut. Du skal ha former også!

Tusen takk, Persilleblomst, det var snilt sagt.

Skrevet

Jeg er 168 høy, og veier nå 65 kg. Har faktisk begynt på slankekur i dag (Grete Roede), men skal ikke ned mer enn ca 4-5 kg. Jeg ser nok helt ok ut nå, men føler meg ikke vel i denne kroppen. Vet jeg føler meg mye bedre noen få kg ned, men ikke under 60, da er jeg for tynn. Det er veldig individuelt!

Anonymous poster hash: b3b29...2c1
Skrevet

Hvis du kan ta tak i mgen din og få med fett mellom fingrene, er du overvektig

Anonymous poster hash: f1b1c...2f6

Skrevet

Jeg er 168 høy, og veier nå 65 kg. Har faktisk begynt på slankekur i dag (Grete Roede), men skal ikke ned mer enn ca 4-5 kg. Jeg ser nok helt ok ut nå, men føler meg ikke vel i denne kroppen. Vet jeg føler meg mye bedre noen få kg ned, men ikke under 60, da er jeg for tynn. Det er veldig individuelt!

Anonymous poster hash: b3b29...2c1

Har samme høyde og vekt som deg. Timeglassfigur. Ser helt normalt slank ut nå, men føler meg mer vel på 61-62 kg. Da er jeg fornøyd. Under 60 er heller ikke pent på meg, da er det "ingenting igjen" på overkroppen...

Anonymous poster hash: e2157...493

Skrevet

Jeg er 168 cm og veier 53 kg og er i grunn veldig fornøyd med kroppen min :)

Anonymous poster hash: 5bd65...52a

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er 174 høy, og ser smashing ut når jeg er 59 kg. Da er jeg slank, men med pupper og rumpe, og ellers slanke lemmer, og pent tynn i ansiktet. Jeg mister ikke pupper eller rumpe når jeg er tynn, så jeg ser bare høy og imponerende ut. Nå er jeg litt mer enn det, men ser absolutt bra ut.Anonymous poster hash: ecd66...179

Oj! Jeg ser ut som en tuberkulosepasient i siste stadium når jeg nærmer meg 60 kg, og jeg er 172 cm...

Jeg er flottest mellom 70 og 80 kg. Over 80=småfeit, rundt 90=tjukk. Men under 70 er ikke noe mål.

Skrevet

Jeg er 169. Tror ca. 65 kilo hadde vært perfekt for meg. Er så feit nå at jeg ikke vet hva jeg veier :/

Skrevet

Jeg er 160 og veier 63kg, 58kg er trivselsvekt.

Anonymous poster hash: c44c7...a43
Skrevet

Jeg er 1.64 og ser faktisk ganske slank ut med 80 kg. Er nok kraftig bygd.

Anonymous poster hash: a82c4...91c

Det høres rart ut. Jeg er 177, 13 cm høyere enn deg, og jeg ser litt tykk ut når jeg veier 80 kg

Anonymous poster hash: 5cb7d...2ad

Skrevet

Jeg er 1.65 og 69-70 kg.

Synes jeg er 5 kg for mye, og jobber med saken.

Litt for glad i søtt!:/

Anonymous poster hash: 642c9...96b

Skrevet

Når det gjelder definisjonene, så holder jeg meg til de geneelle bmi-rådene.

Beinmassen skiller max 2 kg for en voksen person (lett og tung beinbygning)

Som veltrent er 165 cm og 65 kg helt passelig for meg. Er jeg utrent må jeg minst ned til  62 kg for å kunne beholde klærne.

Anonymous poster hash: b91a6...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...