Gå til innhold

Hva menes med overvektig her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 160cm og 80kg. Skal ned til 65kg. Det er trivselsvekten min. Blir jeg tynnere enn det så stikker det bein ut over alt. Har kraftig beinbygning. Vet at det ikke går på dette med kg, men er ikke pent å se på dersom jeg bli lettere enn som så. Har vært både 60kg og 55kg, ikke et pent syn.

Hva er din høyde og hva er det som er perfekt vekt for deg?

Anonymous poster hash: 8284e...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

170 cm høy og min perfekte vekt vil nok være rundt 70 kg. Da er jeg trent, fast og fin men fortsatt med formene mine. 

Anonymous poster hash: 377db...050
Skrevet

Hva som er definisjonen på overvektig er nok like individuelt her inne som ute i den virkelige verden. :-)

Selv er jeg 170 cm og veier i underkant av 70 kg. Har vært noe i 63-64 kg, men da så jeg ifølge de fleste skral ut (er godt trent, med muskler som veier mye, og veier derfor endel) Vil påstå at jeg er finest mellom 65-70 kg, men da må jeg være trent. Kanskje 60-65 hvis jeg var urent? :-)

Anonymous poster hash: 74286...cbc

Skrevet

Jeg er overvektig...40 kg for mye.

Anonymous poster hash: b3531...f7a

Skrevet

Jeg er 174 cm og er finest mellom 63 og 65 kg.

Har lange bein, smale hofter, liten rumpe, rett midje (lite innsving) og smale skuldre. Kiloene setter seg på magen så veier jeg noe særlig over 65 harjeg skikkelig eplefasong og bilring. Ser fort feit ut med en sånn midje, jeg blir større rundt magen enn hoftene.

Har nok en rett og litt guttete fasong og veide 58 kg da jeg var yngre. Nå som jeg er 40 år er det for lite, da blir jeg så rynkete og mager i ansiktet.

Anonymous poster hash: 0157a...269

Skrevet

Definisjonen på overvekt er jo BMI over 25.

Jeg selv er 1,61 og pleier å veie rundt 60 (+/-5kg). Jeg liker meg best 50-55 kg. Selv om jeg selvfølgelig liker magen minst, er armene det største problemet. Har det største grevinnehenget, og de får jeg rett og slett ikke stram og slank. Liker derfor ikke stroppeløse kjoler.

Anonymous poster hash: 5647a...559

Skrevet

Jeg er 167 og veier 53-54. Veier jeg mer enn det får jeg fettpolstring på magen og på sidene bak og det liker jeg ikke, selv om jeg da selvsagt fortsatt er slank. Jeg veide 68 før, men gikk ned pga at jeg fikk diabetes type 2. Jeg er frisk nå, men jeg må holde meg slank for ikke å bli syk igjen.

Anonymous poster hash: 606ee...977

Skrevet

Jeg er overvektig...40 kg for mye.

Anonymous poster hash: b3531...f7a

Hva er 40 kg for mye?

Anonymous poster hash: 8284e...89a

Skrevet

Jeg er 161 cm og kler best å veie 55 kg. Under det blir jeg for tynn og over det blir jeg fort blubbete.

Anonymous poster hash: 8cd65...bf0

Skrevet

Her skrikes det opp om overvekt bare man trenger å miste 5 kilo....

Jeg har gått ned 30 og må ned 20 til. Så jeg vil definere meg selv som sykelig overvektig den gang, men bare overvektig nå

Anonymous poster hash: e40b8...9d3

Skrevet

Jeg er 169 og synes jeg ser best ut når jeg er ca 68-70 kg :) Har vært alt fra 68-100 kg. Er gravid og over 80 kg nå, men skal ned til rundt 69 med tid og stunder :) Var for tung før svangerskapet, 75 kg, og trivdes ikke med det.

Skrevet

1.68 høy, 55-59 kg er trivselsvekt. Trener styrke, men ikke tungt.. mest egenvekt, og løper.

Anonymous poster hash: b4187...244

Skrevet

Overvekt er bmi > 25!

Anonymous poster hash: d0d7e...703
Skrevet

Tja si det? Synes det var morsomt å lese de 2 over her. En er 168 og den andre er 169. De synes de ser bra ut på en vekt dom skiller minst 10 kg..... Trivselvekt er vel der man trives rett og slett.

Anonymous poster hash: 816eb...e30

Skrevet

Jeg er 174 høy, og ser smashing ut når jeg er 59 kg. Da er jeg slank, men med pupper og rumpe, og ellers slanke lemmer, og pent tynn i ansiktet. Jeg mister ikke pupper eller rumpe når jeg er tynn, så jeg ser bare høy og imponerende ut. Nå er jeg litt mer enn det, men ser absolutt bra ut.

Anonymous poster hash: ecd66...179

Skrevet

Her inne har eg mellom anna lese at BMI er aaaaalt for snevert, det riktige var nemleg at alle kvinner skal vere ti kg under høgda si (for det er jo ikkje snevert;).

Syns folk her ofte meiner at det er feil eller stygt å ikkje vere veldig slank, sjølv om ein er normalvektig)

Anonymous poster hash: a13c3...e18
Skrevet

170 og min perfekte vekt er 55 kg. Veier 63 nå g føler meg dvaskmog ufin, så nå er det nazi med mat frem til jeg har nådd 55 kg.

Jeg liker å være slank.

Skrevet

Jeg er 176 og min idealvekt er 65 kilo

Anonymous poster hash: 5cb7d...2ad
Skrevet

Er 167 cm, idealvekt er 57-58 kg.

Gleder meg faktisk til å ta fatt på jobben å komme meg ned dit igjen etter fødselen!

Var så deilig å endelig ha "funnet" kroppen min, hehe

Anonymous poster hash: 7816d...9b9
Skrevet

Er 169 og veide 83 før jeg ble gravid. Absolutt ikke et ønske jeg hadde. Idealvekten min er på 60-65 kilo. Herregud som jeg savner det.. Nå er jeg farlig nærme 90 men det er jo både, baby, vann og mugger. Tungt og jævlig skal det være! Har ikke gått opp så mye da, er i uke 23 og har gått opp 6 kilo.. 1 kilo mer enn nødvendig så skal prøve å spise litt magrere fremover. Påsken har vært litt mye luksus x)

Skrevet

Jeg er 168 cm og ser best ut rundt 55 kg. Veier 60 kg nå og er på vei nedover (veide 72 kg før) Jeg er ikke overvektig nå men har ekstra fett rundt mage,lår,rumpe,armer osv som jeg skal trene bort.

Anonymous poster hash: b5fee...b8d

Skrevet

Er 172cm og har veldig brede skuldre. Mye å fordele vekten på. Føler meg blubbete over 65kg, overvektig vil jeg si at jeg må være over 80 for å være. Er 65kg i dag, men skal ned til rundt 57. Jeg føler meg mye bedre når jeg er slank. Helst litt trent og stram også :)

Anonymous poster hash: 862fb...757

Skrevet

Jeg er 180 cm og veier 65 kg som også r min idealvekt. 64 kg er også greit.

Har veid 59 kg da jeg ammet men da så jeg så tynn ut at mange påpekte at jeg var altfor tynn. Merket det selv også.

Skrevet

Jeg er 171 cm høy og veier 60 kg. Ser at jeg med fordel kan gå ned omlag 3 kg til. Er tynn på overkroppen, men har mye rumpe og lår å ta av. For et år siden veide jeg 74. Var ifølge BMI overvektig da, men følte meg ikke som det selv om jeg var misfornøyd med vekta.

Anonymous poster hash: 0cace...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...