Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #26 Skrevet 5. april 2015 Skjønner ikke dere som synes at mannen har RETT til å være sur. Enn å bli sur for en sånn småting som helt tydelig bare er en misforståelse da! HI kunne helt klart vært tydeligere, men det er da ingen grunn til å bli SUR! Og dere som hakker på at hun vil tisse og pusse tennene først, det er da hennes egen sak om hun er mer komfortabel med det. Bortsett fra det at mannen blir SUR for en sånn filleting, reagerer jeg faktisk mest på måten han tar initiativ til sex på, begynner å klå henne på puppene mens de ser på TV, hva slags tilnærmelse er det da? Tror han damer får lyst av det? Jeg synes denne mannen høres vulgær og barnslig ut. Anonymous poster hash: 4fb27...41d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #27 Skrevet 5. april 2015 Skjønner ikke dere som synes at mannen har RETT til å være sur. Enn å bli sur for en sånn småting som helt tydelig bare er en misforståelse da! HI kunne helt klart vært tydeligere, men det er da ingen grunn til å bli SUR! Og dere som hakker på at hun vil tisse og pusse tennene først, det er da hennes egen sak om hun er mer komfortabel med det. Bortsett fra det at mannen blir SUR for en sånn filleting, reagerer jeg faktisk mest på måten han tar initiativ til sex på, begynner å klå henne på puppene mens de ser på TV, hva slags tilnærmelse er det da? Tror han damer får lyst av det? Jeg synes denne mannen høres vulgær og barnslig ut. Anonymous poster hash: 4fb27...41d Selvfølgelig har han rett til å føle det han føler! HI kan altså ikke diktere mannens følelser! Det man kan spørre om er om mannen reagerer voksent ved å vise surhet, men han har altså en helt soleklar rett til å føle det han gjør. HI: her har du funnet deg totalt ut. I denne situasjonen har du kåla det til med utydelighet og manglende evne til å vise interesse. Anonymous poster hash: c012d...e59
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #28 Skrevet 5. april 2015 ronja røverdatter, on 05 Apr 2015 - 13:28, said: Jeg hadde også blitt sur om jeg var mannen din. En ting er at man må akseptere at partneren ikke har lyst på sex, da kan man bli lei seg, men ikke sur. Men om partneren bare går og legger seg uten å si noe annet enn "vent litt", er det lov til å bli sur. Jeg hadde nok vekket mannen min og spurt ham om han ikke hadde baller nok til å si at han ikke hadde lyst i stede for å bare feige ut på den måten. Her i huset er det fullt lovlig å ikke ha lyst, det er til og med lov å ombestemme seg underveis om man gjør det på en ordentlig måte. Men det får være måte på. Tror du misforstår. Jeg hadde jo lyst, men han hørte ikke hva jeg sa, og feiltolket det jeg gjorde. H.I. Jeg misforstår ikke. Det spiller ingen rolle om du har aldri så lyst så lenge du oppfører deg som om du har lyst. Mannen har ikke feiltolket noe. Du sa "Vent litt", og det betyr "Vent litt", ikke "Jeg må gå å tisse og pusse tenner og så går jeg og legger meg så kan du komme om du rekker det før jeg har sovnet for jeg gidder ikke å komme ut for å hente deg" Det er ikke mannen som har missforstått eller ikke hør, det er du som i beste fall har uttrykt deg klønete, så feilen er din, ikke hans. (Beklager måten å sitere på, sitering virker ikke) Jeg trodde jo det var helt tydelig og skjønte ikke at han ikke forstod. Synes fortsatt ikke det var til å misforstå. Han drev og tok på puppene mine, jeg sa "vent litt da" og gikk for å gjøre meg klar. Jeg kunne ha gått og hentet han, men jeg trodde han forstod hva jeg gjorde, og at det ikke var nødvendig. Så ble jeg liggende litt og vente, og sovnet før jeg rakk å finne ut at jeg måtte gå og hente ham. Hele greia er jo bare en eneste stor misforståelse. Problemet er at han er sur for det dagen etter. Jeg kunne gjort det godt igjen i kveld, men nå har jeg jo ikke lyst på grunn av måten han har oppført seg på. H.I. Anonymous poster hash: f76b5...7e7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #29 Skrevet 5. april 2015 Nå vet jo ikke jeg noe om dere og deres form for kommunikasjon. Men om mannen min hadde sagt "vent litt" og gått, ja da hadde jeg ventet. Hvordan i himmelens navn skal man kunne tolke det som: skal bare på badet en tur, så finner du meg klar i sengen etterpå..?!? Du ser vel selv at dette ikke gir mening? Men at han er sur dagen etter er kanskje å overdrive en smule. Anonymous poster hash: 3acfb...49d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #30 Skrevet 5. april 2015 Men i alle dager. Det var en misforståelse. Det skjer hele tiden, voksne mennesker pleier å håndtere det helt fint. Vanvittig barnslig å bli sur. Du hi burde forresten hatt premie for å i det hele tatt vurdere å ha sex etter så håpløse "forføringsmetoder". Er mannen din 14 år? Anonymous poster hash: a8d93...346
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #31 Skrevet 5. april 2015 Jeez...fjortisfjås. Det finnes verre ting å bli sur for. Dustemannfolk som bare tenker SEX SEX SEX. Anonymous poster hash: 30710...a8a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #32 Skrevet 5. april 2015 Jeg trodde jo det var helt tydelig og skjønte ikke at han ikke forstod. Synes fortsatt ikke det var til å misforstå. Han drev og tok på puppene mine, jeg sa "vent litt da" og gikk for å gjøre meg klar. Jeg kunne ha gått og hentet han, men jeg trodde han forstod hva jeg gjorde, og at det ikke var nødvendig. Så ble jeg liggende litt og vente, og sovnet før jeg rakk å finne ut at jeg måtte gå og hente ham. Hele greia er jo bare en eneste stor misforståelse. Problemet er at han er sur for det dagen etter. Jeg kunne gjort det godt igjen i kveld, men nå har jeg jo ikke lyst på grunn av måten han har oppført seg på. H.I. Anonymous poster hash: f76b5...7e7 Hvis noen i en annen sammenheng hadde sagt til deg, HI - "Vent litt, da." Hadde du da ventet der du var, eller hadde du automatisk forstått at du burde innfunnet deg en annen plass? DU mente "Vent litt, da." ikke var til å misforstå. Men når man ber noen vente litt og går fra vedkommende, da kommer man som regel tilbake til vedkommende. Så det logiske for mannen din å forstå når du bare sa "Vent litt, da" - det var å vente på deg akkurat der han var. DU trodde han forstod hva du gjorde - men helt ærlig, hvordan skulle han vite det når du ikke sa det til ham? Du ba ham vente litt der han var, du ga ingen forklaringer på hva du skulle, du sa ikke til ham at han skulle møte deg i senga. Du skriver også at det var lenge siden dere hadde sex sist. Når du da - fra mannens ståsted - ikke gidder å si fra at du har ombestemt deg og i stedenfor bare gått og lagt deg for å sove (Neida, vet du ikke mente det slik, men du kan ikke forvente at mannen din er tankeleser!).... da føler mannen seg avvist seksuelt. Siden dere sjelden har sex så vil jeg tro at dette kanskje er et sårt tema? Å da ikke en gang bli fortalt at du har ombestemt deg om sex, det føles sikkert både sårende og respektløst ut. At du ikke mente det slik, det kunne faktisk ikke mannen din forstå der og da. Han la seg i går med følelsen av at du lurer ham, ikke har lyst på ham og ikke en gang gidder å si fra til ham. Du og mannen din har tydeligvis et stort kommunikasjonsproblem. Ingen av dere kan bare tro at den andre forstår noe, dere kan ikke forvente at den andre er tankeleser. Jeg forsvarer ikke at mannen er sur i dag, men jeg tror at denne "surheten" hans i dag egentlig er et skjul for ganske sårede følelser, han føler seg trolig avvist som mann og som partner. DU skylder mannen din en unnskyldning, fortell ham at DU kommuniserte på en måte som - selv om du gjorde det i beste mening - han ikke kunne forstå. Si at dere kan lære noe av dette begge to, dere må bli tydeligere i måten dere snakker sammen. Jeg kan også innimellom finne på å si at jeg bare må innom badet en tur før sex, men sier jeg "vent litt" da kommer jeg tilbake til mannen. Hvis ikke så sier jeg "la meg bare ta en snartur innombadet, møt meg i senga... og vær klar ". Det var DIN dårlige kommunikasjon som var årsaken til at det ble problemer ut fra denne situasjonen, Hi. Mannens sure oppførsel i dag er trolig bare en maske han setter opp fordi han er såret og føler seg veldig avvist. Du må rydde opp - dere må snakke sammen om det. Om dere gjør det på riktig måte, så kan dere til og med gjøre det hele litt humoristisk. Snakk om det nå, beklag misforståelsen. Når kvelden kommer så kan en av dere ta initiativ, du kan si "vent litt... gi meg to minutter på badet... forventer å finne deg naken og klar i senga om nøyaktig to minutter "... og så har dere en fin stund sammen. Men, om dere ikke får dette ut av verden nå, da risikerer dere at dette bygger seg opp og blir et langt større problem. Og når påsken er over, kanskje dere uansett skal vurdere litt terapi eller samlivskurs slik at dere blir bedre på å kommunisere med hverandre. Anonymous poster hash: 7105f...a48
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #33 Skrevet 5. april 2015 Hvis noen i en annen sammenheng hadde sagt til deg, HI - "Vent litt, da."Hadde du da ventet der du var, eller hadde du automatisk forstått at du burde innfunnet deg en annen plass? DU mente "Vent litt, da." ikke var til å misforstå.Men når man ber noen vente litt og går fra vedkommende, da kommer man som regel tilbake til vedkommende.Så det logiske for mannen din å forstå når du bare sa "Vent litt, da" - det var å vente på deg akkurat der han var. DU trodde han forstod hva du gjorde - men helt ærlig, hvordan skulle han vite det når du ikke sa det til ham?Du ba ham vente litt der han var, du ga ingen forklaringer på hva du skulle, du sa ikke til ham at han skulle møte deg i senga. Anonymous poster hash: 7105f...a48 Vi bor i en liten treroms. Det er ti skritt fra stolen der han satt til badet, og soverommet er ved siden av. Han får det utmerket godt med seg når jeg går ut av badet og går inn på soverommet. Det er ikke sånn at jeg gikk et helt annet sted og han ikke så mer til meg. Misforståelsen gikk på at han ikke fikk med seg at jeg sa "vent litt". Han trodde jeg gikk fordi jeg ikke likte det han gjorde. H.I. Anonymous poster hash: f76b5...7e7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #34 Skrevet 5. april 2015 Hvis noen i en annen sammenheng hadde sagt til deg, HI - "Vent litt, da."Hadde du da ventet der du var, eller hadde du automatisk forstått at du burde innfunnet deg en annen plass? DU mente "Vent litt, da." ikke var til å misforstå.Men når man ber noen vente litt og går fra vedkommende, da kommer man som regel tilbake til vedkommende.Så det logiske for mannen din å forstå når du bare sa "Vent litt, da" - det var å vente på deg akkurat der han var. DU trodde han forstod hva du gjorde - men helt ærlig, hvordan skulle han vite det når du ikke sa det til ham?Du ba ham vente litt der han var, du ga ingen forklaringer på hva du skulle, du sa ikke til ham at han skulle møte deg i senga. Anonymous poster hash: 7105f...a48 Vi bor i en liten treroms. Det er ti skritt fra stolen der han satt til badet, og soverommet er ved siden av. Han får det utmerket godt med seg når jeg går ut av badet og går inn på soverommet. Det er ikke sånn at jeg gikk et helt annet sted og han ikke så mer til meg. Misforståelsen gikk på at han ikke fikk med seg at jeg sa "vent litt". Han trodde jeg gikk fordi jeg ikke likte det han gjorde. H.I Sorry, ble rot med siteringa Anonymous poster hash: f76b5...7e7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #35 Skrevet 5. april 2015 Misforståelsen er ikke at han ikke fikk med seg det HI, men at du er ekstremt dårlig på å kommunisere, men det er jo han også, med den reaksjonen han ga deg på det i dag, med å være sur.Og et p.s: Om man ikke liker måten mannen legger opp til sex på, så si ifra! Ellers kan du ende opp med det som en standard metode, ikke ønsket det heller vil jeg tro? Anonymous poster hash: 79f5d...487
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #36 Skrevet 5. april 2015 Men i alle dager. Det var en misforståelse. Det skjer hele tiden, voksne mennesker pleier å håndtere det helt fint. Vanvittig barnslig å bli sur. Du hi burde forresten hatt premie for å i det hele tatt vurdere å ha sex etter så håpløse "forføringsmetoder". Er mannen din 14 år? Anonymous poster hash: a8d93...346 Han høres akkurat ut som mannen min.... Begynner bare å klår, vil ha sex hele tiden..... Hadde han sagt noen fine ord til meg av og til, så kanskje JEG hadde hatt lyst en sjelden gang også...... Bare ett lite hjertesukk..... Anonymous poster hash: ab22b...78d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #37 Skrevet 5. april 2015 Hvis noen i en annen sammenheng hadde sagt til deg, HI - "Vent litt, da."Hadde du da ventet der du var, eller hadde du automatisk forstått at du burde innfunnet deg en annen plass? DU mente "Vent litt, da." ikke var til å misforstå.Men når man ber noen vente litt og går fra vedkommende, da kommer man som regel tilbake til vedkommende.Så det logiske for mannen din å forstå når du bare sa "Vent litt, da" - det var å vente på deg akkurat der han var. DU trodde han forstod hva du gjorde - men helt ærlig, hvordan skulle han vite det når du ikke sa det til ham?Du ba ham vente litt der han var, du ga ingen forklaringer på hva du skulle, du sa ikke til ham at han skulle møte deg i senga. Anonymous poster hash: 7105f...a48 Vi bor i en liten treroms. Det er ti skritt fra stolen der han satt til badet, og soverommet er ved siden av. Han får det utmerket godt med seg når jeg går ut av badet og går inn på soverommet. Det er ikke sånn at jeg gikk et helt annet sted og han ikke så mer til meg. Misforståelsen gikk på at han ikke fikk med seg at jeg sa "vent litt". Han trodde jeg gikk fordi jeg ikke likte det han gjorde. H.I Sorry, ble rot med siteringa Anonymous poster hash: f76b5...7e7 Igjen legger du det på ham. Men det var DU som ikke var tydelig nok i din kommunikasjon som forårsaket denne situasjonen. Ser du virkelig ikke det? Ser du ikke at dere har et kommunikasjonsproblem? Både muntlig kommunikasjon og seksuell kommunikasjon, kan det virke som... Anonymous poster hash: 7105f...a48
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #38 Skrevet 5. april 2015 Igjen legger du det på ham. Men det var DU som ikke var tydelig nok i din kommunikasjon som forårsaket denne situasjonen. Ser du virkelig ikke det? Ser du ikke at dere har et kommunikasjonsproblem? Både muntlig kommunikasjon og seksuell kommunikasjon, kan det virke som... Anonymous poster hash: 7105f...a48 Jada, jeg kunne sikkert ha vært tydeligere, eller jeg kunne sagt det på en annen måte. Men når han ikke får med seg at jeg sier noe, så hjelper det vel ikke om jeg sier det på den ene eller den andre måten. Virker som dere oppfatter det som at jeg prøver å legge all skyld for at misforståelsen oppstod på mannen min, men det er da ikke det jeg gjør her. Misforståelsen skjedde, det er sånt som skjer. Jeg kunne ha vært tydeligere, men jeg trodde han oppfattet hva jeg mente, og så ikke behovet for å være tydeligere. Han registrerte ikke hva jeg sa, og tolket det som skjedde helt annerledes, uten å si noe til meg om det. Det jeg reagerer på, er at han er sur for det dagen etter, fordi "sjansen gikk fra han" eller noe, jeg vet ikke. Det hjelper liksom ikke at jeg forklarer hva jeg mente og tenkte. Anonymous poster hash: f76b5...7e7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #39 Skrevet 5. april 2015 Jeg trengte å tisse, og så ville jeg pusse tennene først. Det var ikke noe mer enn det, så det tok ikke lang tid.Anonymous poster hash: f76b5...7e7 Det hørtes kjedelig ut!!!Enig med mannen din!Anonymous poster hash: d5c78...ca4 Høres det kjedelig ut å tisse og pusse tennene? Ja, nå var det ikke mest for moro skyld heller. Men det er vel bedre å ha sex når man ikke er tissetrengt og har vond smak i munnen? Anonymous poster hash: f76b5...7e7 Så enig. Kan ikke ha sex hvis jeg er tissetrengt, det er bare vondt. Jeg pleier imidlertid å fortelle mannen litt mer tydelig at jeg gjør meg klar, kanskje tar jeg en liten vask, til og med. Så rekker han å få den opp i mellomtida Anonymous poster hash: 44f3e...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå