Gå til innhold

Misforståelse om sex og mann som er sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld begynte han å "klasse" og ta meg på puppene mens vi satt og så på TV. Ikke verdens mest romantiske tilnærmelse, men jeg tenkte OK da, for det er en stund siden sist vi hadde sex. Så jeg sa "Vent litt" og gikk på badet for å gjøre meg klar, så gikk jeg og la meg. Men han ble bare sittende på stua, jeg hørte ingenting mer. Og da han omsider kom for å legge seg, hadde jeg sovnet. I dag var han sur for at jeg "bare gikk min vei". Jeg sier at jeg sa "Vent litt" for at jeg skulle gjøre meg klar, at jeg ventet og at han burde skjønne at jeg var med på det, men han sier at han ikke hørte at jeg sa "vent litt" og at han trodde jeg bare gikk min vei fordi jeg ikke likte det.

Det var jo åpenbart bare en misforståelse, og jeg skjønner ikke at det er noe å ta på vei for. Vi kunne jo bare gjøre det godt igjen i kveld for eksempel, men jeg får jo ikke lyst til det når han reagerer sånn som han gjør.

Anonymous poster hash: f76b5...7e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo rimelig turn off at du gikk for å gjøre deg klar, gjøre klar hva? Blir ikke mye spontant rundt sexlivet deres da. Uff, hørtes tragisk ut.

Anonymous poster hash: 15c8f...b0f

Skrevet (endret)

Gjøre seg klar til hva da? ER det ikke bare å slå seg løs der og da i sofa? :D

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg trengte å tisse, og så ville jeg pusse tennene først. Det var ikke noe mer enn det, så det tok ikke lang tid.

Skrevet

Jeg trengte å tisse, og så ville jeg pusse tennene først. Det var ikke noe mer enn det, så det tok ikke lang tid.

Men kjære vene, hvis han ikke fikk med seg at du gikk til senga etterpå skulle du ha ropt etter ham eller hentet han! Her er det faktisk hans rett til å være sur.

Anonymous poster hash: 8d58b...926

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Men du skjønte vel etterhvert at han ikke kom!? Da hadde jeg gått ut i stuen og spurt om han var klar snart, veldig merkelig og bare ligge og vente!?

Skrevet

Det hørtes kjedelig ut!!!

Enig med mannen din!

Anonymous poster hash: d5c78...ca4

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit at mannen din er SUR, men at han kan være litt skuffet er helt naturlig. Men jeg synes dere begge gjør noe stort ut av noe smått her... 

Du burde for øvrig hentet ham når du skjønte han ikke kom. Jeg ville i grunn hentet ham etter "gjøre seg klar-runden" uansett, forført ham og gjort noe hett ut av det... 

Men jeg ville trolig mistet piffen om mannen måtte "gjøre seg klar" først, så kan ikke si jeg har noen erfaring på området. 

Anonymous poster hash: 6e2e7...0f2
Skrevet

Her forstår jeg han veldig godt. Selvom du sa "vent litt", så kom du åpenbart ikke tilbake og fortalte ikke om planen din. Han kunne da virkelig ikke ane at du lå klar for sex i senga. Også bare sovnet du? Virkelig merkelig!

Skrevet

Kan være smart å jobbe med kommunikasjonen deres?! Å si "vent litt" indikerer uansett "jeg kommer straks tilbake" ikke "jeg går på bade, så til sengs".. Om han tror du med dette avviste han, burda han gått etter deg på soverommet og forhørt seg om hva som hendte.. Og når han ikke dukker opp på soverommet, så burde du gå ut til han og spørre om han ble med til sengs snart.

Om han har grunn til å bli sur.. njaaa, altså, blir ikke alle sure når det går tid mellom hver runde med sex? Så fremt man liker sex, gjerne jevnlig. Men i og for seg, har dere begge grunn til å være sur/skuffet, men begge gjorde også en stor feil i forhold til kommunikasjonen dere i mellom.

Anonymous poster hash: 79f5d...487
Skrevet

Gjøre seg klar til hva da? ER det ikke bare å slå seg løs der og da i sofa? :D

Jo, hvis man er ekshibisjonist er det sikkert en god plan. Vi bor i første etasje i blokk, og naboer som går forbi på plenen kan se rett inn gjennom stuevinduene.

Skrevet

Det hørtes kjedelig ut!!!

Enig med mannen din!

Anonymous poster hash: d5c78...ca4

Høres det kjedelig ut å tisse og pusse tennene? Ja, nå var det ikke mest for moro skyld heller. Men det er vel bedre å ha sex når man ikke er tissetrengt og har vond smak i munnen?

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit at mannen din er SUR, men at han kan være litt skuffet er helt naturlig. Men jeg synes dere begge gjør noe stort ut av noe smått her... 

Du burde for øvrig hentet ham når du skjønte han ikke kom. Jeg ville i grunn hentet ham etter "gjøre seg klar-runden" uansett, forført ham og gjort noe hett ut av det... 

Men jeg ville trolig mistet piffen om mannen måtte "gjøre seg klar" først, så kan ikke si jeg har noen erfaring på området. 

Anonymous poster hash: 6e2e7...0f2

Altså hele poenget mitt var jo at det hele åpenbart var en misforståelse, og at det ikke er noe som det er verdt å gjøre noe stort ut av. Jeg gjør ikke noe stort ut av dette, det er HAN som ble sur.

Skrevet

Skjønner ham, jeg. Det hadde kostet deg ekstremt lite å si "Kommer du?", da du var ferdig på badet.

Anonymous poster hash: 86ad4...1f5

Skrevet

Og ja, jeg kunne ha hentet han da han ikke kom. Men jeg trodde ikke det var nødvendig, fordi jeg trodde han hadde forstått og at han ville komme. Og så sovnet jeg når han ikke kom. 

Skrevet

Menn er ikke tanke lesere du burde gått og hentet han etter du var færdig med og gjøre deg klar!

Skrevet

Beste orgasmen får man faktisk med full blære :P;) Har med at blæra "presser"/dytter g-punktet ditt mot penisen, de som aldri finner sitt g-punkt anbefales faktisk å onanere eller ha sex med full blære, da lokaliserer man den :) Bare en vill fakta når vi er inne på dette :P

Anonymous poster hash: 79f5d...487
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg hadde også blitt sur om jeg var mannen din.  En ting er at man må akseptere at partneren ikke har lyst på sex, da kan man bli lei seg, men ikke sur.  Men om partneren bare går og legger seg uten å si noe annet enn "vent litt", er det lov til å bli sur.  Jeg hadde nok vekket mannen min og spurt ham om han ikke hadde baller nok til å si at han ikke hadde lyst i stede for å bare feige ut på den måten. Her i huset er det fullt lovlig å ikke ha lyst, det er til og med lov å ombestemme seg underveis om man gjør det på en ordentlig måte. Men det får være måte på.

Skrevet

Helt greit å stelle seg litt, men da formidler du jo det, mannen er ikke tankeleser og jeg skjønner godt at han følte seg avvist når du ikke kom tilbake.

Nå synes jeg du skal si unnskyld. Si at du var klønete i formuleringen din og at du neste gang skal være mer tydelig i hva du mener.

Så kan du gjøre det godt igjen i kveld ved å ta en dusj, være naken under morgenkåpen og gå inn i stuen og sitte på fanget hans litt før du lokker han med deg inn i sengen ;)

Anonymous poster hash: 7295a...772

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur om jeg var mannen din.  En ting er at man må akseptere at partneren ikke har lyst på sex, da kan man bli lei seg, men ikke sur.  Men om partneren bare går og legger seg uten å si noe annet enn "vent litt", er det lov til å bli sur.  Jeg hadde nok vekket mannen min og spurt ham om han ikke hadde baller nok til å si at han ikke hadde lyst i stede for å bare feige ut på den måten. Her i huset er det fullt lovlig å ikke ha lyst, det er til og med lov å ombestemme seg underveis om man gjør det på en ordentlig måte. Men det får være måte på.

Tror du misforstår. Jeg hadde jo lyst, men han hørte ikke hva jeg sa, og feiltolket det jeg gjorde.

H.I.

Skrevet

Umiddelbart tenker jeg at han overreagerer og virker noe umoden i sin kommunikasjon når han blir og er sur over noe som er et resultat av manglende kommunikasjon. Det burde ha holdt å spørre hva som skjedde, og latt det bli med det.

Her i huset hadde dette ikke blitt noen sak, men så har vi vært sammen i snart 28 år og bruker ikke tid og energi på småting som dette jo unektelig er.

Ta en prat sammen, klarlegg linjene rundt sex, fortell at du trenger å tisse før sex(helt normalt forøvrig) og at sure miner iallefall ikke avler sex.

Skrevet

Synes dere virkelig at det er greit at mannen er sur for dette?

Skuffet? Ja. Sur? Nei.

Og ja, her var det en klar kommunikasjonsfeil.

Anonymous poster hash: 93300...eaa

Skrevet

Synes det blir for dumt at du legger all feil hos mannen her HI... "han hørte ikke" og "han feiltolket" er gjengangere fra deg.. Hva med å innse at DU ikke var klar nok i det du sa, og at han ikke er tankeleser, og derfor ikke kunne "tolke" seg frem til at du ventet på han i senga.. Og hvem var det som heller sovnet, enn å etterlyse mannen?

Skrevet

P.s: Eneste måten for dere å ordne opp i dette, er at dere begge ser deres feil: han: Blir sur for det som hendte.. Du: innse at du kunne vært mer klar i hva du gjorde. Også må dere KOMMUNISERE! :) Kommer ingen vei med synsing og tolking.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

ronja røverdatter, on 05 Apr 2015 - 13:28, said:snapback.png

Tror du misforstår. Jeg hadde jo lyst, men han hørte ikke hva jeg sa, og feiltolket det jeg gjorde.

H.I.

Jeg misforstår ikke.  Det spiller ingen rolle om du har aldri så lyst så lenge du oppfører deg som om du har lyst.  Mannen har ikke feiltolket noe.  Du sa "Vent litt", og det betyr "Vent litt", ikke "Jeg må gå å tisse og pusse tenner og så går jeg og legger meg så kan du komme om du rekker det før jeg har sovnet for jeg gidder ikke å komme ut for å hente deg"  Det er ikke mannen som har missforstått eller ikke hør, det er du som i beste fall har uttrykt deg klønete, så feilen er din, ikke hans.

(Beklager måten å sitere på, sitering virker ikke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...