Gå til innhold

Slank, lubben, småfeit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppsøk psykolog for svar på dette spm. Du er åpenbart veldig langt fra feit, så da er det topplokket du bør fokusere på og ikke resten av kroppen.

Livet er alt for kort til å plage seg selv. Du blir bare eldre og kroppen forfaller så elsk den som den er nå og ikke kast bort tiden din på idiotisk tull.

Anonymous poster hash: 9e528...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her må være en mann! Hvis ikke så er det ikke mye feminint over deg, hverken når det kommer til klær eller kroppen som er helt formløs.

Anonymous poster hash: 62c5f...9f2

Skrevet

Det her må være en mann! Hvis ikke så er det ikke mye feminint over deg, hverken når det kommer til klær eller kroppen som er helt formløs.

Herregud så frekk du er

Anonymous poster hash: 7f174...54d

Skrevet

Far lyst til å kjefte deg huden full. Håper du bare fisker etter kompliment. Hvis ikke søk hjelp.

Anonymous poster hash: 1cbcd...13e

Skrevet

Du kan ikke kle deg hvertfall

Anonymous poster hash: 19d0e...0d2

Skrevet

Hvis du absolutt vil vite hva andre syns så lurer jeg på hvorfor du står i en stilling som ikke er representativ for å kunne avgjøre noe som helst om form og farve

Anonymous poster hash: 3c8fa...c57

Skrevet

det hadde vært lettere å se med ettersittende klær og hvor du står helt rett mot kamera. Men jeg synes ikke du er stor i det hele tatt. Kunne sikkert lagt på deg et par kg også. Litt misunnelig på de smale hoftene dine ;) (så sant du ikke er mann da)

Anonymous poster hash: 9b59e...9eb
Skrevet

Når dere nevner det, ser jeg også en mann! Makan...

Anonymous poster hash: 59406...8be

Skrevet

Blir ikke enig med meg selv. Beklager dårlig bilde. Jeg mener 8-10 kilo mindre kanskje ville vært optimalt, samt vært litt mer veltrent kanskje? 57 kilo.

Anonymous poster hash: 6199c...093

Du ser helt normal ut og er vel slank. Du bør verken hå opp eller ned. Du kunne fint lagt på deg 5 kilo og fortsatt vært nornal

. Men anbefaler ikke vektnedgang ut i fra det jeg ser på bildet.

Anonymous poster hash: 47010...910

Skrevet

Ville heller brukt energien på å kjøpe mer flatterende klær...

Anonymous poster hash: b367e...1e8

Skrevet

Du hadde kanskje følt det bedre om du hadde kledd deg som en kvinne og ikke som en mann.. Du ser veldig maskulin ut uten å være det i kroppen.

Anonymous poster hash: 1e51b...4f8

Skrevet

En mann med rosa kanin sokker med hjerte på? 😂

Du er fin som du er hi, hvis du går ned 8-10 kg så tror jeg du vil se ut som en skjelett

Anonymous poster hash: 7e1b0...804

Skrevet

For noen svar dere klarer å spy ut her.. herregud!!

Hi, jeg synes du ser veldig flott ut! Ikke gå ned :)

Skrevet

Ingen menn har på seg rosa musesokker og poserer med knekk i beina!

HI, du er fin som du er. Absolutt ikke feit.

Skrevet

Du bør investere i en ny garderobe og bedre selvtillit.

Du bør overhodet ikke gå ned i vekt, heller opp i vekt. Du er ikke slank, lubben eller småfeit, du er tynn, og om du mener selv du er tykk så bør du dra til legen din.

Anonymous poster hash: 28c31...f06
Skrevet

Nå må dere gi dere, ingen mann i det hele tatt. Tenker heller at hun kjører denne stilen siden hun har dårlig selvtillit og liker store klær. Du er slank :)

Anonymous poster hash: 0dece...5e3

Skrevet

Eh, selvfølgelig er det en mann. Se på armene da. Ikke la dere lure av sokkene sier jeg bare.

Skrevet

En mann med rosa kanin sokker med hjerte på? 😂

Du er fin som du er hi, hvis du går ned 8-10 kg så tror jeg du vil se ut som en skjelett

Anonymous poster hash: 7e1b0...804

Den mannlige psykologen på jobb bruker rosa sokker med hello Kitty på...

Anonymous poster hash: 3c8fa...c57

Skrevet

Ta på noe mer tettsittende. Umulig å si med den store skjorten. Kan godt se ut som om du er lubben under den.

Og ja, jeg trodde også først du var en mann. 😁 Sorry. Var sokkene som gjorde at jeg trodde du var en jente.

Anonymous poster hash: 7fa7c...a86

Skrevet

Takk for ordentlige svar. Mye slemme svar her inne :( ja, skal kjøpe nye klær etter lønna, skjorta har jeg brukt siden jeg gikk gravid for et år siden.

Skrevet

Melder meg ut her, så da får dere kose dere videre her med direkte mobbing og drittkasting. Tenk om jeg egentlig er en usikker tenåring som har blitt medlem her? Skriver såpass stygge ting, så dette er ikke noe for meg. Men takk til dere hyggelige damer.

Skrevet

Mobbing?

Du ønsket tilbakemeldinger på kroppen din, og om du ser ut som en mann med de klærne er det vel veldig greit å få vite?

Ingen av oss her inne som kjenner deg og alle dine sikkert fantastiske sider, så vi gir deg tilbakemeldinger kun basert på et bilde DU selv har lagt ut.

På bildet ser du ut som en mann, rett og slett.

Kler du deg slik til vanlig kan det vel være greit å få vite dette?

Anonymous poster hash: 1a14a...c6c

Skrevet

Mye av det folk lirer ut av seg er mobbing. Les selv. Er ikke sjokkert at det er så mye mobbing i barneskoler, sånne foreldre som mange unger tydeligvis har. Skjorta min er stygg tydeligvis. Greit nok siden jeg gikk høygravid i den i fjor. Buksen på bilde er faktisk en NY svart nøytral jeans jeg kjøpte på Hennes og Mauritz for ikke lenge siden. Så det så ;) fins mye drittkjerringer her inne, så her kan man få svar på ting man ikke engang lurte på.

Skrevet

Enig i at det grenser til

Mobbing , man kan virkelig ikke si at det der er en mann . Og uansett , klærne er jo fine de :) hver sin stil :)

Anonymous poster hash: 0dece...5e3

Skrevet

Jeg svarte at jeg syntes HI så ut som en mann på det bildet, og det står jeg for. Null mobbing, ville rett og slett gi en tilbakemelding hun har bruk for.

Hun la selv ut et bilde av deg selv for å få tilbakemeldinger.

Jeg selv er overvektig og hadde selvfølgelig fått tilbakemeldinger på det om jeg hadde lagt ut et bilde.

Ikke bruk den skjorta eller tilsvarende HI så er jeg sikker på at du ser veldig flott ut.

Og du ser IKKE overvektig ut!

Anonymous poster hash: 1a14a...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...