Gå til innhold

Slank, lubben, småfeit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke enig med meg selv. Beklager dårlig bilde. Jeg mener 8-10 kilo mindre kanskje ville vært optimalt, samt vært litt mer veltrent kanskje? 57 kilo.

Anonymous poster hash: 6199c...093

post-42-5981_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig trenger svar på dette fra ett forum så synes jeg du skal dra å prate med noen, for jeg tror du trenger litt hjelp. Ikke slemt ment, men virkelig. Tenk på det. 

Anonymous poster hash: 21aaf...f01
Skrevet

Veldig vanskelig å se ut  fra det bildet der, både pga hvordan du står og hvordan du er kledd..Skjorten kan jo skjule en hel del. Du er ikke feit ihvertfall, det kan jeg se.

Anonymous poster hash: 746bb...239
Skrevet

Bestill time hos legen og snakk med han/hun om det!

Tviler på at du har en 10 kg tung bilring gjemt under skjorten...

Anonymous poster hash: 37bd2...c21

Skrevet

Hvis du virkelig trenger svar på dette fra ett forum så synes jeg du skal dra å prate med noen, for jeg tror du trenger litt hjelp. Ikke slemt ment, men virkelig. Tenk på det. 

Anonymous poster hash: 21aaf...f01

Enig med denne.

Hvor høy er du, Hi?

Om du ønsker å gå ned 8-10 kg så tenker jeg at du trenger å snakke med noen, for da har du ikke et sunnt forhold til egen kropp.

Anonymous poster hash: 99447...586

Skrevet

Ser jo ikke kroppen din......

Anonymous poster hash: 59406...8be

Skrevet

Nei fastlegen ville jeg aldri snakket med. Han er ikke engang flink. Har ikke en spiseforstyrrelse.

Skrevet

Nei fastlegen ville jeg aldri snakket med. Han er ikke engang flink. Har ikke en spiseforstyrrelse.

Hvor høy er du?

Skrevet

160 cm :)

Skrevet

Du ser ut som en mann.

Anonymous poster hash: d9217...d28

Skrevet

Selvfølgelig har du en spiseforstyrrelse om du veier 57 kg og vil slanke deg ned til 47.

Hvor høy er du egentlig?

Skrevet

En mann faktisk :P vel, takk for ærlighet

Skrevet

Du ser ut som en mann.

Forskjell på å være kledd som en mann og se ut som en mann....

Skrevet

Jeg er 166 og veier 57, og jeg er absolutt på grenseland til å være "alt for tynn". Så dersom du som er få cm lavere enn meg mener at du vil gå ned 8-10 kg har du seriøse problemer. Snakk med en lege.

Anonymous poster hash: 06a99...8ba

Skrevet

Du ser ut som en mann.

Forskjell på å være kledd som en mann og se ut som en mann....

Jeg ser en bulk i buksa.

Skrevet

Jeg synes du ser slank ut. Kan ikke i min villeste fantasi skjønne at du kan se bra ut hvis du går ned 10 kg. Men det var ikke det beste antrekket for å vise frem kropp..

Anonymous poster hash: 06604...649

Skrevet

Du er syk

Anonymous poster hash: 19d0e...0d2

Skrevet

160 cm :)

Du har slanke lår, det ses antydning til muskler i overarmene dine, armene dine er slanke, fronten av buksen viser at du ikke har noen stor mage. Om du har noe ekstra som gjemmes bak skjorten er umulig å si, men om det skulle være noe, så er det snakk om maks en kilo eller to.

Du er slank. Og om du mener at du trenger gå ned 8-10 kg så HAR du et problem med eget kroppsbilde som, om du begynner å slanke bort 8-10 kg, blir en spiseforstyrrelse.

Du sier at fastlegen din ikke er bra. Da bytter du lege!

Du bør ta tilbakemeldingene i denne tråden på alvor, for om du ikke har en spiseforstyrrelse, så er du i ferd med å utvikle en om du gjør alvor av slankeplanene dine. Bare det at du vurderer å gå ned 8-10 kg viser at du står med en fot langt innenfor det aspektet...

Ble venn med kroppen din, bytt lege og snakke med den nye legen hvis du fremdeles føler behov for å gå ned i vekt!

Skrevet

Neida, ikke syk! 49-50 kg er ikke undervektig på min lave høyde. Og, bulk i buksa? Haha. Kanskje jeg er en mann da. Nei, ikke det beste antrekket.

Skrevet
Jeg ser en bulk i buksa.

Puss brillene og lær deg litt anatomi. Den lille "bulken" som er der er stoffet som ligger over glidelåsen.

Menns utstyr ville ligget lenger ned og ville vært tydelig.

Hi har en flat mage av det som vises av buksen!

Skrevet

Neida, ikke syk! 49-50 kg er ikke undervektig på min lave høyde. Og, bulk i buksa? Haha. Kanskje jeg er en mann da. Nei, ikke det beste antrekket.

Om du går ned til 49 kg - 8 kg ned - så er du knapt innenfor grensen for normal vekt.

Går du ned 10 kg til 47 kg så vil du være undervektig.

Når du mener du trenger å gå ned så mange kilo så har du et sykt forhold til kroppen din.

Og det å nekte å innse det er en del av sykdomsbildet...

Skrevet

Jeg trodde også det var en mann!

Sorry om jeg tar feil

Feit. ...nei

Anonymous poster hash: 1a14a...c6c

Skrevet

Hvorfor legger en mann ut bilde her inne for å spørre om han er tykk? Psykiske problemer?

Skrevet

Tusen takk ;) styrker selvtilliten. Bør kanskje oppsøke lege for kjønnsoperasjon! Fortsatt fin påske :)

Skrevet

Synes også du ser ut som en mann sorry. Om du er dame så ikke ned ti kilo . Kanskje 3-4 og trene. Er du mann så opp og tren tren tren.

Anonymous poster hash: 93d3e...b11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...