Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #26 Skrevet 3. april 2015 Tilgang på godteri stort sett hele påska. Men -de er vant med det så de er ikke så interessert i godteri faktisk ! En pose nonstop kan stå på bordet i nesten en uke .. Vil si de får et normalt forhold til dette da det ikke blir noe hysteri og forbud. Andres unger som har strenge regler-de KASTER seg over skåla når den først kommer frem, spiser til de spyr nesten!!! Huff -snakker vi usunt forhold til mat? Og noe så flau oppførsel på besøk .. Anonymous poster hash: ae952...df4 Ikke alltid det er sånn. Min sønn har en kamerat hvor det er lørdag 7 dager i uka, virkelig. Han er helt vill egger kaker, godteri og annet søtt. På håndball og fotballturneringer får trenerne knapt samlet han inn til kamp fordi han enten står i kioskkø eller er opptatt av godteri foreldrene faktisk tar med. Han maser allerede i bilen om når han får liv å gå i kiosken forteller moren og spiser helt utrolige mengder. Anonymous poster hash: c4c90...cb2
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #27 Skrevet 3. april 2015 Tilgang på godteri stort sett hele påska. Men -de er vant med det så de er ikke så interessert i godteri faktisk ! En pose nonstop kan stå på bordet i nesten en uke .. Vil si de får et normalt forhold til dette da det ikke blir noe hysteri og forbud. Andres unger som har strenge regler-de KASTER seg over skåla når den først kommer frem, spiser til de spyr nesten!!! Huff -snakker vi usunt forhold til mat? Og noe så flau oppførsel på besøk .. Anonymous poster hash: ae952...df4 Ikke alltid det er sånn. Min sønn har en kamerat hvor det er lørdag 7 dager i uka, virkelig. Han er helt vill egger kaker, godteri og annet søtt. På håndball og fotballturneringer får trenerne knapt samlet han inn til kamp fordi han enten står i kioskkø eller er opptatt av godteri foreldrene faktisk tar med. Han maser allerede i bilen om når han får liv å gå i kiosken forteller moren og spiser helt utrolige mengder. Anonymous poster hash: c4c90...cb2 Nei, det er virkelig ikke noen nødvendig sammenheng. Naboguttens familie praktiserer også søtsaker hver dag og gutten er like vill etter godteri som min som stort sett bare får på lørdager. Han kommer til oss med noe søtt i hendene hver dag og gjør gutten min misunnelig. Men, han måtte operere ut alle øverste tennene da han var 3 år, de var råtnet ned til tannkjøttet. Det er greit å vise til når gutten min synes det er urettferdig at ikke han får spise like mye snop. Anonymous poster hash: 44d3d...0dd
februarprins2013 Skrevet 3. april 2015 #28 Skrevet 3. april 2015 Nei det gjør han ikke, han får kun non stop på lørdagen,men fikk egget fra oldeforeldrene i går med frukt,bær og fruktstang og i dag får han av besteforeldrene med en liten kinder maxi, leker, tegnesaker og klær
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #29 Skrevet 3. april 2015 Nei. Får godt i egget på lørdag, og det varer nok til søndag og mandag også, men tre dager på rad holder synes jeg. Før det hender det vi tar noen kjeks mens vi spiller spill eller deler en kvikklunsj, men det blir ikke stående masse godt fremme hele påsken nei. Hadde vi spist masse godis 10 dager i strekk lurer jeg på hvordan innvollene våre ville sett ut etterpå ☺️ Anonymous poster hash: d5d7e...f99
Anonym bruker Skrevet 3. april 2015 #30 Skrevet 3. april 2015 Nei men jeg gjør det Sønnen vår er 1 år så han skal få et påskeegg i morgen med kjeks. Vi foreldre er begge vokst opp med påskeegg på påskeaften og lite gotteri før det. 1-åringen sover nå så vi har nettopp delt en kvikk lunsj, ellers litt snop når 1-åringen har tatt natt. Er lite aktive men har en liten tur ut hver dag. Anonymous poster hash: 0179c...a3c
Junifrue Skrevet 3. april 2015 #31 Skrevet 3. april 2015 Mine får et egg i begynnelsen av påskeferien som skal holde hele ferien. Nå er de så små at jeg porsjonerer det ut for dem, men når de blir større skal de få styre det selv. Blir det tomt så er det tomt. Funket veldig bra for meg da jeg var barn, så satser på at det kommer til å funke for mine også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå