Gå til innhold

Trenger objektive meninger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peiling på kunst men jeg syns bildet var helt, helt nydelig.

Er det den stilen du maler i (elsket den!) og selger du? :)

Anonymous poster hash: 506e4...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Rått. Flink du er:))!

En kontrastfarge som Pashla sier tror jeg også ville vært flott!

Skrevet

Hi

TUSEN TUUUUUUUSEN TAKK FOR ALLE TILBAKEMELDINGER -  positive var de for meg alle sammen!!!

Jeg sparer på denne tråden og skal male videre, skal få prøvd å rette opp i de "anatomiske skjevhetene" - er ikke min sterkeste side og jeg hadde ikke en modell uten klær, kun et bilde med kjole på - da er det ikke lett å få alt riktig..hehe.

Lurer også litt på dette med kontrastfarge, slik at det liver opp bildet. Er litt usikker foreløpig men jeg skal prøve....i verste fall maler jeg bare over igjen ;)

Takk igjen til alle som skrev inn her - jeg går med en malerspire inni meg og selv om jeg har malt noe tidligere, så var dette første gang jeg faktisk ble fortrolig med stilen faktisk. Da gjorde det godt at mange likte det :) 

Og til deg som lurte på om jeg selger...hehe (sukk...sååå smigret jeg ble) så er dette mitt andre maleri og er en gave til kjæresten min som ønsket seg noe å henge på veggen.  Så det hadde jo vært morsomt å selge dette...men da må jeg jobbe mer tror jeg..hihi.

Anonymous poster hash: 812db...d3d
Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Fint! Men overarmene var noe spinkle og hun ser anspent ut i skuldrene. Men absolutt noe jeg kunne ha hengt på veggen!

Skrevet

Jeg likte det slik det var.

Syntes det et fint å ha et fokusområde.

Eneste var at rumpa ikke passet helt til resten av kroppen. Det er en frodig rumpe og kroppen kunne gjerne vært litt frodigere også.

Anonymous poster hash: 61003...d89

Skrevet

Veldig fint! Eventuelle anatomiske feil- som jeg ikke ser - kan du kalle kunstnerisk frihet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...